Kapitola 21- Chaos

184 15 6
                                    

Mezi Thorem a Hulkem to nevypadalo zrovna na přátelské posezení. Souboj v ringu by to vystihl mnohem lépe. Kdo měl však navrch?? To musíte posoudit sami.

Jakmile Thor proletěl těma bednama, a pár dalšíma, uslyšel Hulkův řev. Nohy měl pevně na zemi, jednou rukou se držel země a druhou měl volně. Jeho výraz vypovídal za vše. Byl naštvaný. A nebo se ještě neukázal v jeho plné síle. Zvedl hlavu, a rukou si setřel trochu krve, kterou měl v nose. Pro sebe se pousmál. Teď Hulkovi nedá nic zadarmo. Napřáhl svoji pravou ruku do neznáma. Čekal. Slyšel zvuky a Hulkovi kroky, které se blížily k němu. Musel si to správně načasovat. Kdyby ne, mohlo by být po něm. Stále čekal, když tu náhle. Přiletělo jeho mocné kladivo Mjölnir. Pevně ho uchopil za jeho rukojeť a přibíhajícího Hulka s ním praštil do tváře. Au. Hulk dostal takovou ránu, že dopadl na jedno letadlo, které se kvůli němu posunulo několik metrů dál. Ocas letadla byl zlomený. Hulk se jen oklepal a rozzuřil se. Vzal křídlo toho letadla a hodil ho na mocného boha hromu a blesku. Ten se jen sklonil a jel po kolenech po zemi. Hned se zvedl a hodil kladivo směrem k Hulkovi. Křídlo mezitím utrhlo střechu jednoho zaparkovaného Jeepu. Hulk letící kladivo chytil, ale nebyl tak silný, jak si myslel. Odletěl s ním na druhou stranu. Kladivo spadlo na zem a stejně tak i Hulk. Pořád to kladivo držel. Pokusil se ho zvednout, ale nic se nestalo. Nechápal to. Jeho titěrný mozeček to odmítal pochopit. Zvedl se a snažil se uzvednout kladivo, které bylo jako přikované k zemi. Tahal tak silně, až se jeho chodidla zabořila do podlahy Helicarriery. Thor k němu přiběhl, vyskočil, kopnul do hlavy a vzal si svoje kladivo ze země, jako kdyby nevážilo nic. Pověsil se Hulkovi na zadá a Mjölnir dal okolo jeho krku. Snažil se ho snad Thor uškrtit?? Hulk se snažil ho setřást, ale marně. Vyskočil a.......

Nick Fury a Maria Hillová byli v obří místnosti, kde bylo hlučno, kvůli napadení neznámými útočníky. Ředitel této organizace mačkal něco na dotykovém monitoru. ,,Musíme evakuovat spodní hangár." Promluvil ke své pravé ruce Hillové. Ta, jakožto správná agentka, uposlechla rozkaz. Ukázala na jednoho z agentů, aby šel s ní. Najednou se ale něco začalo kutálet po zemi. Byl to... ,,Granát!!" Vykřikla Maria a strhla svým tělem agenta na zem a sama spadla přes zábradlí, jelikož granát vybuchl. Místnost začala trochu hořet, ale požár z toho nevznikne. Taky tam byl trochu kouř, takže se dalo stěží dýchat a vidět. Všude to zase začalo pípat. Ředitel Fury se schoval za zeď, která byla poblíž vchodu do hlavní místnosti, kam právě teď mířili nepřátelští vojáci. Zbraň měl vytaženou z pouzdra a čekal na správný okamžik. Jeden voják prošel, druhý voják prošel, on ale zaútočil až na toho třetího. Vylezl ze svého úkrytu, zbraň protivníkovi držel tak, aby nemohl střílet a svoji rukou, ve které svíral pistoli ho uhodil do obličeje. Ten první voják se otočil a chtěl zaútočit, jenže Nick Fury mu nedal šanci a použil vojáka, kterého zneškodnil, ale stále držel, jako štít. Úplně jako Kapitán Amerika, ale bez vibrania. Zastřelil ho a vojáka, kterého držel, dodělal a pustil na zem. Dalšího vojáka pouhou ránou do obličeje zneškodnil. Čtvrtý voják na něj namířil svoji zbraň. Nick Fury se skrčil. Nebyl však důvod. Maria Hillová protivníka střelila dřív, než on. Její rozseknuté obočí krvácelo, po pádu z toho zábradlí na zem.

Agent Coulson, který měl své úkoly šel teď do skladu, z rozhlasu se ozívalo ,,Napadení můstku. Nepřátelé mají výstroj S.H.I.E.L.D.u." Coulson přišel ke dveřím, dal prst na čtečku otisku prstů a sken sítnice, když v rozhlase pokračoval ,,Všichni na pozice!"
Sken jeho sítnice byl přijat a Agent Coulson byl pušťen dovnitř.

Maya se Stevem byli venku a čekali na Tonyho pokyn. Ve sluchátkách se ale ozval hlas Furyho. ,,Agentko Starková, potřebujeme vás ve věznici, musíte to tam zkontrolovat. Pošleme tam s váma další agenty." ,,Rozumím." Stiskla Maya sluchátko a odpověděla. ,,Tohle se mi, ale vůbec nelíbí, máme tu být oba." Namítl Kapitán. ,,Já vím, ale potřebují mě. Ty, by si mě měl chápat zrovna nejvíc." Usmála se na něj ,,Navíc, ty to tu zvládneš." Položila mu ruku na paži a zadívala se na něj mile. Musí se snažit se s ním spřátelit. Nemůže to přeci být tak těžké. ,,Jestli do toho můžu vstoupit. Jako tvému otci se mi to také nelíbí, beruško." Vložil se do debaty Tony ,,Tati prosímtě. Je to má povinnost. Navíc, Steve tady bude a zvládne to. Neboj se. Dokáže to i beze mě." Odpověděla mu zpět a usmála se. Maya přesně věděla, co by jí otec řekl, kdyby byl hned vedle ní, naštěstí není. Po vteřině si uvědomila obrovské zjištění. ,,Tati?? Zdálo se mi to, nebo si TY, velký Anthony Stark právě souhlasil s Kapitánem Amerikou??" Zasmála se Maya upřímně. Nikdy totiž nečekala, že by její otec, ten největší egoista souhlasil s někým normálním a obyčejným, jako je Steve. ,,Haha, vtipné. Radši už mazej." Odpověděl jí se zadržovaným smíchem. Kapitán nevěděl, jestli ho to urazilo, nebo rozesmálo. Nevěděl, jestli může Maye věřit. Něco mu však říkalo, že ano. Sice tak nevypadá, ale je bojovnice. A bude bojovat za správnou věc. Věděl to. To, se mu na ní líbilo. Byla mladá, ale věděla co je správné. Jen se usmíval, nad svou představou. Věděl, že jeho kamarádovi Buckymu by se líbila. Její povahou určitě.

ShadowKde žijí příběhy. Začni objevovat