Kapitola 22 - Lasershow

154 15 1
                                    

Tony použil laser k uvolnění motoru. Zaklíněná troska byla moc veliká a vcelku by ji nedostal pryč. Jakmile skončil, krabička s laserem na jedno použití vyskočila ven. Tony se rozeběhl a skočil na ten plech, který bránil motoru ve funkci. Součástky se prolomily a padaly do vody pod nimi.

Nepřátelští vojáci se najednou objevili u motoru 3. Kapitán na ně koukal, nevěděl, co jsou zač a co chtějí. Oni si ho také naštěstí nevšimli. Viděl, jak první voják odjišťuje granát a připravuje se k hodu. Bez rozmyšlení skočil, chytnul granát za letu a odhodil ho dolu do vzduchu, aby minul zbývající trosky, co tu byly po výbuchu Bartonova šípu.

Skočil na místo, kde předtím s Mayou kontrolovali řídící desku. Chvíli počkal a pak skočil k vojákovi. Ten, než stačil zareagovat, dostal pěstí do zubů. Druhého Kapitán kopnul do hrudníku. Tomu zbraň spadla na zem a on byl odmrštěn až ke vchodu. První, trochu omámený voják se na Kapitána vrhnul. Ten se však nedal. Chytl ho za krkem za límec jeho uniformy a schodil ho z lodi. Steve se vracel ke svému místu, když v tom si všiml dalšího vojáka. Ten na něj okamžitě začal střílet. Steve sebral nějaký kus železa a hodil ho po vojákovi. Ten se schoval za roh, a tak Steve trefil jen pojistky??? Uchopil svoji příležitost za pačesy a přeskočil zábradlí u červené páky, kde sebral zbraň, která tam byla, díky předešlému vojákovi, kterého Cap spacifikoval. Voják po něm začal střílet. Cap na sebe nenechal dlouho čekat, a proto po sobě oba vojáci stříleli jako prominutí.

Uvnitř hlavní místnosti to vypadalo jako na bojišti. Nepřátelští vojáci stále přicházeli a Nick Fury s Hillovou každého zastřelili ,,Tudy nemůžou projít. Tak co tu ksakru...." konstatoval, ale než to stihl doříct, agent Barton začal střílet šípy. Nikdo ho však neviděl. Byl schovaný. Vystřelil pár výbušných šípů a všechno zase bylo vzhůru nohama. Pár agentů bylo zraněno. Nick Fury si ho všiml jako jediný, než  však stihl ale cokoli udělat, Barton vystřelil šíp, který se jim napíchl na jejich počítače a bylo hotovo. Nick Fury po něm párkrát vystřelil, jenže to bylo marné. Kulky se odrazily od kovových mříží.

Na obrazovkách, kde byla Helicarriera se objevil nápis MOTOR 1 PORUCHA. Bylo cítit, jak motor číslo 1 zpomaluje. Nick Fury se podíval ven, jako kdyby čekal co se teď stane. ,,Motor 1 selhal!" Helicarriera se začala pomalu naklánět a agenti v ní poznali, že to není dobré. Padali. Nic by se jim stát nemělo, když budou nad vodou, ale škody budou i tak velké, jak na majetku tak na životech, pokud něco rychle nevymyslí. Všechny věci na přistávacích plochách se sunuly ke kraji a některé dokonce spadly do vody. Agenti posedali k počítačům, které fungovali a snažili se něco vymyslet a obnovit chod motoru 1. ,,Pane, motor 1 zcela vysadil." Oznámil do sluchátka jeden agent svému řediteli.

Natasha pořád seděla na místě, kde ji malém zabil Hulk. Opřená o stěnu se klepala a byla zpocená. Držela si jedno koleno u těla a uklidňovala se. Teď nesmí přestat. Je agentka. Nesmí ji nic rozházet. Najednou se ve sluchátkách všech rozezněl hlas Nicka Furyho ,,To Barton. Vyřadil naše systémy. Míří do vězeňské sekce. Slyší mě někdo??" Ptal se trochu i zoufale. ,,Je tam agentka Starková s pár agenty, ale hodila by se jí třeba pomoc." Zkusil Fury z jiné strany. Jejich benjamínka přeci nikdo nenechá na holičkách. V tom Natasha zpozorněla. Mayu tam nemůže nechat. Musí ji ochránit. Vyčítala by si to, jako smrt Mayiny matky a její nejlepší kamarádky. Navíc, Barton potřebuje její pomoc taky, a jelikož je to její nejlepší přítel, nebylo těžké o tom přemýšlet dlouho.  Rozhodla se, že tam musí ona. Stiskla si komunikátor v uchu a řekla ,,Agentka Romanovová. Rozumím." Byla sice stále vyděšená a klepal se jí hlas, ale Maye musela pomoci. A i Bartonovi. Nenechá je na holičkách. I když ví, že by se Maya dokázala o sebe postarat, chtěla mít jistotu. Zvedla se a šla jí i Clintovi na pomoc.

Slov: 658

Děkuji všem za 4K přečtení. Když jsem se rozhodla napsat svůj příběh, který jsem měla jen ve své hlavě, nečekala jsem, že se to někomu bude líbit. Jsem vám všem moc vděčná a vždycky mě potěší Vote nebo komentář. Když budete mít cokoli na srdci napište.  Opravdu moc děkuji ❤️❤️❤️❤️

ShadowKde žijí příběhy. Začni objevovat