Co ten hajzl chce udělat? Co se mu honí hlavou? Co má sakra v plánu?
Tony se sbíral ze země, zatímco Loki měl obě dívky blízko oknům. Ani jedna netušila, co se bude dít dál a co vlastně po nich Loki chce.
Tony tušil něco zlého. Řekl JARVISovi ,,JARVISi, už to pusť." Loki si toho nevšímal, otočil se čelem k Tonymu a zeptal se ho. ,,Dám ti navybranou." A ušklíbl se. ,,Kterou z nich zachráníš?" A začal se smát. Tony vykulil oči a nebyl sám. I obě dívky s pootevřenou pusou zírali na Boha neplechy.
Tony mlčel, nevěděl, co mu má na to odpovědět. Byl zaražený a absolutně nepřipravený na tento typ otázky. ,,Dobrá." Řekl Loki. ,,Ulehčím ti tvé rozhodování." Usmál se, otočil se zpět na dívky, stoupl si za ně, otočil je čelem k oknům. Najednou to všem bylo jasné, co se chystá udělat, jenže než stihli zareagovat, Loki je nemilosrdně strčil.
Strčil je tak obrovskou silou, že obě prolétly okny tak lehce, jako kdyby tam žádná skla nebyla. Za dívkami byl slyšet jen výkřik a Tony strnul. ,,Mayo, Eliz!" Zakřičel.
Začala ho pohlcovat panika. Loki k němu přišel ,,Uvidíme, kterou z nich zachráníš." Zasmál se a chytil Tonyho pod krkem ,,Nemáš už moc času." Připomněl mu. ,,Pusť to! Start!" Zakřičel na JARVISe, a v tu chvíli ho Loki hodil skrz okno, jako před tím dívky.
Tony padal a viděl obě dívky jak se snaží něco udělat, jenže jak se zachránit, když padáte z tak obrovské výšky?? Tonymu se v hlavě pořád ozýval Lokiho hlas ,,Uvidíme, kterou z nich zachráníš."
Tony měl rozpážené ruce. Věděl, že se stane něco zlého, a proto si nasadil ty náramky.
Z obývacího pokoje se najednou ozvala rána. Z jedné místnosti vystřelilo jedno z brnění a letělo směrem k Tonymu.
Obě dívky se až moc rychle přibližovaly k zemi. Maya zakřičela z plných plic ,,Eliz!!!" A měla slzy v očích. Eliz se na ni podívala a měla stejný výraz. ,,Mayo!!!" To opravdu umřou? Tak mladé? Vždyť skoro nic nezažily. Opravdu je to jejich konec??
Brnění se při letu samo začalo rozkládat. Oblek začal skenovat Tonyho ruce, aby se oblek mohl přes náramky napojit. Když vše proběhlo hladce, náramky zapípaly a brnění se začalo skládat do obleku. Nejdřív se oblek díky náramkům připojil na jeho ruce a až po té na celé tělo.
Tony měl v plánu zachránit obě dívky. Chtěl, aby se oblek nainstaloval co možná nejrychleji. Jenže ony padaly moc rychle. Maya se snažila přijít na nějaké řešení. Jenže když se podívala na Eliz, která padala o trochu rychleji než ona, viděla smíření se. Cožpak by se smířila se smrtí? Ano, vypadalo to strašně, ale Maya doufala v zázrak. Ale přijde vůbec?
Tony měl oblek téměř na sobě, chyběla akorát helma. Jakmile se mu nasadila helma a zapla se, volným pádem letěl k Maya. Byl skoro u ní, jenže se nevyhnutelně blížili ke konci. ,,Mayo!!" Zakřičel na ní. Ta se ohlédla a uviděla svého tátu v brnění. ,,Záchrana." Pomyslela si. Snažil se ji chytit za ruku, ale pokaždé se mu svým způsobem vysmekla. ,,Chyť se! Honem!" Zakřičel na ní znovu. Snažila se chudák co mohla.
Když Tony viděl, jak s tím bojuje a jak moc blízko jsou zemi začal mít obavy, že je obě nezachrání. To nezvládne. To nemůže stihnout.
Maye se po pár sekundách podařilo chytnou se Tonyho ruky. Ohlédla se na Eliz a když zjistila, že jim chybí opravdu jen pár metrů zhrozila se. ,,Eliz!!!! Chyť se!!" Letěli k ní blíž. Eliz se snažila chytit Mayu za ruku jenže jí to v tom pádu nešlo.
V jednu chvíli to vypadalo, že to Eliz vzdala. Smířila se se smrtí? Jenže Maya se nehodlala vzdát. Natahovala se pro svoji nejlepší kamarádku, až se sotva držela Tonyho. Jenže když ji konečně chytla za ruku a Tony prudce zabrzdil nad zemí.......slyšela jen ránu.
Tento okamžik, z hlavy nedostane. A to už nikdy.
Slov: 648
ČTEŠ
Shadow
Fanfic,,Systém je stabilní, bezva." Říkala Pepper zatím co se dívala na holografické plány. ,,Samozřejmě, že je, sám sem ji nastavoval což mě přivádí k otázce Jaké je to být génius?" Pepper se na něj otočila s lehkým úsměvem ,,No to já přeci nemůžu vědět...