Maya byla z té noviny špatná. Proč by zrovna Hydra zabila její matku? Proč?? Co je k tomu vedlo?? Měla teď v hlavě tolik otázek, ale kdo jí na ně odpoví???
,,Co je vůbec HYDRA?" Zeptala se jen tak pro zajímavost. Nikdy o ní neslyšela. Odpověděl jí kdo jiný než Kapitán. ,,Hydra je autoritářská teroristická-zločinecká polovojenská organizace, zaměřená na nadvládu světa. Setkal jsem se s ní během 2.světové války, kdy jsem proti ní bojoval. Nebylo to nic lehkého." Poznamenal Cap a trochu si i zavzpomínal na své mládí. Maya přemýšlela. Nechápala to. Proč by nějaká teroristická organizace zabila její maminku? A jak to, že ta organizace ještě vůbec existuje?
Po chvíli si uvědomila, že se ptala ještě na jednu otázku.
,,Tati? A ta druhá otázka??" Dívala se na něj naléhavě Maya. Nevěřila tomu, ale jistota je jistota. Přeci by ten muflon v kleci neměl pravdu. Jak by to mohl vědět? ,,No, víš, pravda to tak trochu je." Řekl smutným tónem Tony a podíval se na Mayu, která zpracovávala nejnovější informaci. Myslela si, že Loki lhal, ale ona to byla pravda. Její vlastní otec ji nechtěl. Hrnuly se jí slzy do očí. Nemohla tomu uvěřit. ,,Takže, ty si mě nechtěl??!Proč?!" Dívala se na něj se slzami v očích, věděla, že k tomu měl důvod, ale stejně jí to bolelo. ,,Nestál si o mě předtím tak proč o mně stojíš teď?!" Křikla na něj a postavila se. V hloubi své duše byla zlomená, naštvaná a nejradši by teď vybuchla jako sopka. Na druhou stranu ho i docela chápala, tedy spíš se snažila ho pochopit.
Chvíli bylo ticho. Nikdo nic neříkal. Všichni ji chápali. Musela si urovnat myšlenky v hlavě a vyrovnat se s tím. Musela se uklidnit. ,,Proč tati??" Řekla po chvíli ticha. Nevěděla na co jiného se má zeptat. ,,Nebyl jsem připravený starat se o dítě. Navíc jsem nevěřil, že si moje dcera." Odpověděl jí upřímně, ale s bolestí v srdci. Věděl, že by se měl za sebe stydět, ale on byl opravdu mladý, nevycválaný mladík, který nevěděl co od života má čekat. Žil sám na sebe, rodiče neměl, firma byla jeho a on byl nezodpovědný a arogantní. A najednou měl být zodpovědný? ,,Proč si změnil názor?" ,,Pepper mě přemluvila. Teda, spíš jsme se hádali, a to dlouhou dobu, dokonce se mnou i nemluvila a víš jak bylo těžký být bez asistentky??" Zasmál se nad tím, ale hned zase zvážněl, když viděl Mayin pohled. ,,Promiň. Byl jsem naštvaný, na sebe, na tvoji matku, na Furyho i na Pepper. Když však Fury přišel s tebou v náručí, byl jsem zvědavý a šel jsem se na tebe podívat. Byla jsi tak maličká, mohlo ti být sotva pár týdnů. Spinkala jsi. Byla jsi tak hodná a klidná. Řekl mi, že test otcovství jim potvrdil to, co už dávno věděli. Byla jsi moje dcera. Pamatuju si tu chvíli, jakoby to bylo včera. Pepper akorát přišla a viděla nás. Přišla k nám a Fury mi tě v tu chvíli dal do náručí. Prohlížel jsem si tě když v tom si otevřela svá hnědá očka a pozorovala si mě. Myslel jsem, že začneš plakat, budeš se mě bát, ale ty ne, ty ses na mě usmála. V ten moment jsem věděl, že chci být tvůj táta, že ti dám modré z nebe, že budu lepší než můj otec a dokážu to, co on nikdy, a to milovat své dítě. Okouzlila si mě stejně jako tvá maminka." Podíval se Tony na Mayu. Byl šťastný, on svoji dceru miloval i když ji ze začátku nechtěl. Jen proto, že si nebyl jistý. Jak se o ni postará? Jak se postaví k tak veliké zodpovědnosti, která teď byla na jeho bedrech.
Maya na něj upírala své hnědé oči plné slz, lehce se zasmála nad tou představou. Tony jí jemně pohladil po tváři a řekl ,,Když jsem tě poprvé pohladil po tvářičce, chytla si můj prst svými malými ručičkami a stiskla ho. Usmál jsem se na tebe a ty si se jen zavrtěla v peřince. Proto tě tolik chráním, proto jsem občas nesnesitelný a přísný. Protože se o tebe bojím beruško. Neunesl bych, kdyby se ti něco stalo, kvůli mně."
Tony si stoupl a objal Mayu tak pevně, že skoro nemohla dýchat. Ona se nechala vtáhnout do jeho medvědího objetí a poslouchala tlukot jeho srdce. Zklidňovalo ji, jak bije. Vždycky, když ji bylo nejhůř, přitulila se k němu a poslouchala jeho srdce. Miloval ty chvíle s ní a miloval svoji dceru. Věděl, že jí musí chránit. Nedovolí nikomu, aby mu jí vzal a aby jí někdo ublížil. Ochrání ji, i kdyby ho to mělo stát život.
Když se od sebe odtáhli, Maya se Tonyho ještě zeptala ,,Proč Hydra zabila mojí maminku? Co tím sledovali?" Tony se nenápadně ošil, ale Maye to neuniklo, přeci jen, znala ho, jako nikdo jiný. Z ničeho nic promluvil Fury a přerušil tak ticho, které panovalo v celé místnosti. Po dlouhé době. Nedávno se tam totiž hádali, jako malé děti. ,,Slečno Starková, vaše matka byla dobrá agentka. Jedna z nejlepších. Proto, když jsme zjistili, že ji zabila Hydra, pátrali jsme proč?? Z jakého důvodu? Po dlouhém vyšetřování jsme na to přišli." Odmlčel se. ,,Hydra jí zabila kvůli vám."
Všichni v místnosti byli překvapení i Tony sám. Nejhůř na tom byla, kdo jiný než Maya. ,,Kvůli mně?? Co jsem udělala?" Draly se jí zase slzy do očí. To přece nemohla být pravda. Prostě nemůže. ,,Hydra se dozvěděla informaci, že čeká dítě s panem Starkem. Když by ji a vás dostali do rukou, mohli by ho vydírat. Plánovali to delší dobu. Co však nepředpokládali bylo to, že porodila o dva dny dříve. Až když ji zajali jim došlo, že už jste na světě, potřebovali akorát vědět, kde jste. Mučili vaši matku hrůznými způsoby, o kterých ani nechtějte vědět. Ona však pokaždé odmítla s dávkou sarkasmu. Zachránila vám život. Když jim stále nic nechtěla říct, zabili ji. Nevíme však jistě to, proč vás chtěli. Buď vás chtěli, jako rukojmí za peníze nebo zbraně od vašeho otce a nebo tu je taky teorie jiná." Podotkl Fury. Při jeho řeči ho nikdo nepřerušoval. Všichni mlčeli a čekali. ,,Jakou?" Ozvala se Maya okamžitě ,,Chtěli vás, kvůli vám." ,,Cože?? To nedává smysl." ,,Slečno Starková, je tu možnost, že předpokládali vaše schopnosti, jste velice chytrá po vašich rodičích a také velmi schopná v boji, jak jsme se mohli přesvědčit při vašich trénincích. Možná z vás chtěli vychovat svoji zbraň na zabíjení." Díval se jí Fury do očí a Mayu přejel mráz po zádech. Ona a zbraň na zabíjení?? To snad ne. Přece nebude zabíjet jen tak!? Přece nebude zabíjet obecně. Ale jako agentka bude muset. Musí být silná. Teď, když zná pravdu bude bojovat za sebe, za svou rodinu a za svou zemi. Ona se nevzdá.
Slov: 1123
Chci všem svým příznivcům a čtenářům poděkovat. Jsem moc ráda, že se vám můj příběh snad i líbí. Už to bude skoro rok, co jsem začala tento příběh psát. Moc, moc děkuji za 2K přečtení, opravdu to pro mě moc znamená.
ČTEŠ
Shadow
Fanfiction,,Systém je stabilní, bezva." Říkala Pepper zatím co se dívala na holografické plány. ,,Samozřejmě, že je, sám sem ji nastavoval což mě přivádí k otázce Jaké je to být génius?" Pepper se na něj otočila s lehkým úsměvem ,,No to já přeci nemůžu vědět...