2) Beerpong

944 12 0
                                    

"Ej det var da bare en skide god ide med den fest der, heldigt du lige stødte på ham gutten," sagde Lydia og lagde mascara i sit enorme spejl.

"Jep, det var bare sygt heldigt at spilde på en fremmed," sagde jeg sarkastisk men grinte bagefter sammen med hende.

Vi havde matchende kjole på dog i forskellig farve, hun havde gul på og jeg havde hvid. Theodor havde ansøgt mig på Facebook og givet mig adressen, som heldigvis lå ret tæt på strøget. Man kunne tydeligt høre musikken oppe fra hans lejlighed. Min mave kildede lidt og jeg var nervøs, men kun fordi jeg ikke kendte andre end Lydia og Theodor.

Da vi kom ind i opgangen, gik vi forbi et kyssende par og Lydia skar ansigter. Jeg grinte af hende, hvilket fik parret til at bryde kysset. Fyren gloede på mig og blinkede så til mig, hvilket fik mig til at blusse op. Bare hans kæreste havde set det, så var han ikke så smart der.

Lydia tog det første intiativ og braste bare ind i Theodors lejlighed med mig i hælende. Der var vildt mange mennesker, og de så nærmest alle godt ud. Jeg følte mig lidt malplaceret, men lyste op da jeg fik øje på en jeg kendte.

"Hey Theodor!" Hilste jeg med et smil og krammede med ham kort, det samme gjorde Lydia.

"Vi spiller beerpong på terrassen, skal I være med?" Spurgte han kækt, hvilket jeg nikkede ja til.

"Gå I bare, jeg finder jer senere," sagde Lydia og efterlod mig for nogle andre hun kendte. Typisk, så var jeg på egen hånd.

Theodor og jeg gik ud til hans venner på terrassen og de hilste alle på mig. Teodor var på mit hold og vi spillede mod to andre, Victoria og Frederik. Jeg begyndte at sætte vores kopper op og fylde dem med øl og cider, da Theodor meddelte at vi havde en ny holdkammerat.

"Cornelia, det Ørestad," sagde Theodor og så modtog jeg et hurtigt kram fra fyren. Det var ham der havde stået og kysset med hende pigen i opgangen. "Ørestad?" Gentog jeg med et forvirret blik og et smil.  "Hans rigtigte navn er William," udbrød Victoria på den anden side af bordet, hun var allerede ret stiv og ret højtrysten af hvad det så ud til. "Nå okay," svarede jeg og fik øjenkontakt med William. Han var ret lækker, faktisk så han bedre ud end Theodor for at være ærlig.

"Lad os spille, gutter!" Råbte Frederik, hvilket fik mig ud af mine tanker. "Ja, du har bolden," svarede William med et skævt smil. Der var et eller andet over ham, men jeg kendte ham ikke godt nok, til at sætte ord på hvad.

Frederik kastede bolden ned i bordet, men ramte forbi, hvilket vores hold jublede over. "Damerne først," sagde William og samlede bolden op for at give den til mig. Jeg tog imod, men ramte ikke. Sådan spillede vi i lidt tid, indtil der kun var en kop ved det andet hold og tre ved os.

"Kom så, Cornelia!" Sagde Theodor og så spændt på mig med bolden. Jeg sigtede på koppen, men den ramte kanten af koppen og hoppede så tilbage i vores retning. William var hurigere end Frederik til at tage den, og så gav han mig den igen. "Trickskud," udbrød Theodor. "Ej ih, hvad skal jeg gøre?" Spurgte jeg og så tilbage på drengene. "Hop op på min ryg," foreslog William, hvilket jeg hurtigt gjorde. Derefter sigtede jeg igen og denne gang ramte jeg lige i. "Wuuhuuu!!" Hvinede jeg og drengene var også tilfredse. Jeg hoppede ned ad Williams ryg og så tog han armen om mig.

"Årh jeg skal virkelig pisse, går du ikke med, Cornelia?" Spurgte Victoria og kom hen til os. "Jo okay, henter du ikke en øl til mig, William?" Spurgte jeg og så op på ham der stadig havde sin arm på min skulder. "You got it," sagde han og så smuttede jeg med Victoria. Det var helt underligt hvor hurtigt man blev venner med folk til fester, det var som om vi alle kendte hinanden rigtigt godt.

Victoria trak mig forbi alle menneskerne, og jeg fik endda også øje på Lydia. Så straks vi kom ind på toilettet, låste jeg døren og så satte hun sig ned og tissede. Jeg kiggede lidt op i loftet og så ind i spejlet. Victoria var irriterende pæn med en god krop, og så virkede hun også mega flink. Hun lynede hurtigt bukserne op igen efter at have skyldet ud og vaskede sine hænder, for så at vende sig om mod mig. 

"Hvorfor har jeg ikke set dig før? Hvor kender du Theodor fra?" Spurgte hun og fandt en parfume frem fra sin taske. "Jeg er hos min kusine over sommeren. Theodor og jeg mødtes i går, så det nok derfor vi ikke kender hinanden," svarede jeg smilende og så hende sprøjte sig til med parfume. "Nå okay. Ku du ham godt?" Spurgte hun igen og låste døren op. "Altså han er da sød nok, men det ved jeg ikke helt," svarede jeg og fulgte efter hende ud på terrassen. Det var nok det sikreste at svare, jeg ville helst ikke træde nogen over tæerne. "Han er sgu da fucking lækker, men uf, William er klart mere," kommenterede hun og gik sammen med mig hen til drengene. "Mhm," svarede jeg og satte mig ned på en havestol ved det bord de andre sad ved. Jeg kunne godt dem begge, to be honest, men jeg ville helst ikke fremstå på nogen måde.

"Spiller I noget?" Spurgte Victoria og så udover de andre. Jeg åbnede en øl og lagde det ene ben over det andet. "Nej, vi drikker øl," svarede Theodor humoristisk. "Vi spiller Jeg har aldrig så!" Foreslog hun, hvilket vi gik med på.

SommerflirtWhere stories live. Discover now