Jeg tog ret sent hjem og modtog en besked fra William, da jeg var gået i seng. Han havde spurgt om jeg kom godt hjem og skrevet godnat. Det hele var meget sødt, men jeg kunne stadig ikke regne ham helt ud. Mine tanker lå hele tiden på hvad vi havde lavet på toilettet, og jeg kunne næsten ikke sove på grund af det. Det endte med at jeg fortalte det hele til Lydia om morgenen, og hun synes han var for meget og virkede som en player. Faktisk nærmest advarede hun mig om ham og sagde han nok ville knuse mit hjerte på et tidspunkt. Ærligt lyttede jeg ikke rigtigt til hende, men det var rart at høre fra hende, hvad jeg selv havde tænkt.
"Skriver du med William?" Spurgte Lydia og kom ind i stuen, da jeg lå med min mobil og smilede mod skærmen. "Vi snapper bare lidt sammen, intet seriøst," svarede jeg simpelt. William havde spurgt om jeg ville med ud og gå en tur senere, og jeg havde svaret ja.
"Hey undskyld for før, du ved, at jeg bare ikke vil have du bliver såret," sagde hun og satte sig ved siden af mig. "Ja det ved jeg, jeg bebrejder dig heller ikke for at sige din mening," svarede jeg og smilte et oprigtigt smil, som hun hurtigt gengældte. "Men hvem siger han leger med mig, måske leger jeg med ham," kommenterede jeg og fik hende til at grine. "Det godt mus," sagde hun og rejste sig for at gå ud i køkkenet igen.
William og jeg skulle mødes kl. 7, så da den var halv, gjorde jeg mig klar. Jeg ved godt vi bare skulle ud og gå, men jeg krøllede mit hår alligevel for så at hoppe i en lille hvid sommerkjole.
Da jeg kom ud af lejligheden stod William selvsikkert med hænderne i lommen. Jeg smilte til ham og hilste kort med et kram. "Du ser godt ud," komplimenterede han og jeg sagde bare et lille tak. "Hvor går vi hen?" Spurgte jeg og kiggede på ham, mens vi gik. "Jeg tænkte bare vi kunne gå igennem strøget måske," svarede han og tog fat om min hånd. Hans store hånd varmede min og jeg blev helt glad inden i. Jeg var ikke sikker, men jeg tror vi havde noget nu. Det måtte vi da have, siden han opførte sig så kærligt over for mig. En lille stemme sagde bare at han ville i seng med mig, men jeg viftede hurtigt tanken væk. Det skadede ikke noget med en lille sommerflirt, jeg ville alligevel højest sandsynligt aldrig se ham igen efter sommerferien.
"Hvad tænker du på?" Spurgte William pludseligt og klemte min hånd, jeg måtte have været i en trance. "Bare på hvad jeg skal lave i morgen," løj jeg og svingede vores arme op og ned, hvilket fik William til at le. "Ah okay. Hvad siger du til is?" Spurgte han og jeg godkendte straks ideen. William og jeg gik hen til en softicebod og bestilte hver en softice, for så at gå ned til Storkespringvandet og sætte os ned. Vi kiggede lidt ned på vandet og spiste bare is. "Hvad skal du have for at hoppe i?" Spurgte jeg og så udfordrende på ham. "Hmm et kys," svarede han hurtigt med et lumsk smil. Jeg hævede bare mit ene bryn, og synes det var dumt af ham. "Aftale, men så skal du også gøre det," sagde jeg bestemt og vidste han ikke turde. Vandet skulle jo nødigt ødelægge hans dyre designertøj. Alle de dage jeg havde set ham, havde han altid nye sko på og det sagde vel også en del om en person. "Ej jeg springer over. Jeg kan bare få et kys af dig, hvis jeg har lyst," sagde han og det kom nok meget mere arrogant ud end det var ment. "Nå det tror du," svarede jeg flabet og lagde det ene ben over det andet. "Så stjæler jeg bare et, hvis du ikke vil give mig det," sagde han og spillede rigtigt smart. Jeg grinede bare over hans kommentar, men det næste jeg vidste af kyssede han mig. William kyssede utroligt godt, men han havde vel også meget erfaring med det. Da vi trak os så han helt tilfreds ud og jeg havde lyst til at skubbe ham i springvandet.
Min mobilskærm lyste op og jeg kiggede ned på den. Det var en besked fra Theodor. Williams blik kunne mærkes på mig, imens jeg læste. Hvis du ikke skal noget i morgen, kan du tage med i sommerhus:))), stod der.
"Hvad så?" Spurgte William nysgerrigt. "Theodor har lige spurgt om jeg vil med i sommerhus. Ved du noget om det?" Svarede jeg spørgende og synes det var underligt. Altså klart, det ville være hyggeligt, men var det kun os to? "Han kan så meget lide dig. Vi andre er blevet inviteret til at komme i overmorgen først," forklarede William og prøvede at skjule sin jalousi. Det var sjovt, at han blev det, selvom han ikke havde noget at frygte. Folk så altid jalousi som en negativ ting, men det betød vel bare, at man holdte af den anden person i sådan en sammenhæng som denne.
"Hold dog op, det kan han ikke!" Svarede jeg med et usikkert smil og lagde min hånd på hans lår. Jeg skrev til Theodor om det kun var os og hurtigt tikkede svaret tilbage. Det var bare hvis du havde lyst til at hjælpe med at handle ind til aftensmad, og så kunne det være hyggeligt. Jeg synes vi er blevet ret gode venner;), havde han svaret og nu havde jeg ondt af ham for at have skrevet det på den måde. Det vil jeg meget gerne, vi ses i morgen<3, havde jeg svaret tilbage og så viste jeg det til William.
William havde bare sagt noget i den dur, med at jeg selv måtte om det. Aftenen havde endt med at han fulgte mig hjem og så havde vi bare krammet. Intet kys eller noget.
YOU ARE READING
Sommerflirt
Teen FictionCornelia Nordsø skal tilbringe sin sommerferie i København. Følg med, ting og sager sker. || Kærlighed, problemer, nye venskaber og fester!