Kathrine havde som lovet taget sin røde bikini på, jeg ved ikke lige hvad hun prøvede at opnå. Lydia havde taget en gul badedragt på og jeg havde taget almindelig sort på. Det er nu jeg er taknemmelig for, at jeg har nået at sole mig, så jeg rent faktisk er brun. Det så også ud til at Kathrine havde taget makeup på, selvom hun havde benægtet da jeg spurgte.
Hele vejen ud til Bryggen var ret stille fra min side af. Lydia og Kathrine snakkede hele tiden og jeg kommenterede kun sjældent. Jeg prøvede at få det bedste ud af situationen.
Lidt længere henne kunne jeg ane de andre, og den første jeg lagde mærke til var Theodor. Jeg smilte og vinkede kort til ham, som så glad ud for at se os.
"Årh hej, Cornelia!" Udbrød Victoria og løb hen for at kramme mig. Hun havde en lyserød bikini på der passede godt til hendes brune hud.
Det så egentlig bare ud til gruppen fra igår var samlet, her var kun Theodor, Victoria, Frederik og William. Åh Gud, Frederik. Jeg kiggede tilbage på Lydia der så ret oprevet ud, måske jeg skulle have spurgt indtil hvem der kom.
"Lyd, er du okay?" Hviskede jeg diskret. "Det går," sagde hun og virkede ikke særligt glad. "Er du sikker, vi kan bare gå igen?" Sikrede jeg mig, selvom jeg ikke havde lyst til at gå. Hun nikkede bare og så gik vi hen til Theodor og Victoria. Det virkede ikke som om William havde opdaget mig endnu, selvom han nok havde. Ham og Frederik spillede bold i vandet, heldigt for Lydia.
"Skal vi ikke sole os?" Spurgte Kathrine og lagde et håndklæde ud til hende og Lydia. Jeg kiggede ikke mere i deres retning, og fokuserede bare på de andre. Selv lagde jeg mit håndklæde ved siden af Victorias.
I samme øjeblik jeg knappede mine shorts op, kom William op ad vandet og hen til os. Jeg skænkede ham ikke et eneste blik, men fortsatte bare med at tage alt mit tøj af. "Kan du glo lidt mere, du savler nærmest!" Kom det spydigt fra Victoria, hvilket fik mig til at se op. William og jeg fik øjenkontakt, men kan kiggede hurtigt væk og over på Victoria. Han var sletter ikke pinligt berørt over hendes kommentar, han smilede blot skævt. Få sekunder efter kom Frederik og spurgte hvad der skete.
Ingen var nede i vandet, vi lå alle og solede os. Jeg rejste mig op og satte mig på kanten, hvor jeg stak fødderne ned i vandet. Pludselig dækkede en skygge mig, hvilket var William der tårnede over mig. Hans muskuløse sixpack var on point. "Hej," sagde han og gik i hug ved siden af. Jeg svarede ikke rigtigt men tog bare hånden op over øjnene for at kunne se noget for solen. "Vil du med ned i vandet?" Spurgte han og så seriøs ud. "Det ved jeg ikke, det ret koldt," svarede jeg simpelt og kiggede væk. Da jeg skulle se til hans side igen, var han åbenbart gået.
"Cornelia?" Sagde Theodor og stod bag mig sammen med William. Underligt.
"Ej hvad er I ude på?" Spurgte jeg og før jeg vidste af det havde de taget hver deres ende og løftet mig op. Jeg skreg med det samme, hvilket de bare morede sig endnu mere af. "Jeg mener det, slip mig!!" Råbte jeg panisk og frygtede at slå mig eller få vand i næsen. "Okay, hvis det er det du ønsker," svarede William med et skævt smil. "Nej hva-", mere nåede jeg ikke at sige."1, 2, 3, NU!"
Og så havde de kastet mig ned i vandet, som så havde givet et stort plask. Jeg svømmede hurtigt op til overfladen og svingede mit hår tilbage for så at tørre mit ansigt. "Ikke cool," sagde jeg og blev ved med at gnide mine øjne. William sprang I med det samme, mens Theodor bare blev stående og fik grineanfald. Da William svømmede hen til mig, kiggede jeg bare fornærmet på ham, men kunne ikke lade være med at smile da han selv gjorde. Hvis det ikke var fordi han var så charmerende, havde jeg holdt ham nede under vandet som hævn. Ikke at jeg var stærk nok, men det var bare princippet.
"Jeg kan ikke holde op med at tænke på dig," indrømmede han og kiggede mig dybt ind i øjnene. "Hold op," svarede jeg med en drillende tone, jeg vidste ikke om jeg skulle tro på det. William svømmede hele tiden tættere på, hvilket gav mig sommerfugle i maven. Da jeg kiggede op mod de andre kunne man kun se deres fødder stikke ud, så de kunne ikke se os. Ikke at noget som helst ville stoppe ham.
"Du ser godt ud, du må godt have det der på noget oftere," sagde han med det største drengede smil. "Det skal jeg nok, jeg tager bikini på i byen," svarede jeg sarkastisk men bed mig i læben. Hans øjne flakkede ned på mine læber. Pludselig kunne jeg mærke hans store hænder under min numse og jeg blev løftet op på ham, så mine ben kunne være på hver sin side. Det generede mig overhovedet ikke, og jeg tog mine hænder rundt om hans nakke. "Ved du godt, at du er så fucking dejlig?" Hviskede han ind i mit øre, som gav mig kuldegysninger hele vejen ned ad min ryg. Jeg sank bare en nervøs klump og så uskyldigt på ham. Jeg skulle virkelig kæmpe meget for ikke at kysse ham.
"Hey, turtelduer, vi tager videre. Kommer I?" Råbte Frederik og så hen mod os. Jeg hoppede straks af William, hvilket han ikke så ud til at bryde sig om. Da vi kom op fra vandet, hørte jeg William sige noget med at Frederik var en cockblocker.
KAMU SEDANG MEMBACA
Sommerflirt
Fiksi RemajaCornelia Nordsø skal tilbringe sin sommerferie i København. Følg med, ting og sager sker. || Kærlighed, problemer, nye venskaber og fester!