11) Sove sammen

778 7 0
                                    

Det havde været virkelig hyggeligt i sommerhus, hvis man så bort fra de små udfordringer. Næste morgen var jeg vågnet op i Williams arme, og jeg havde aldrig haft det så godt med en fyr før. Lydia hørte alt om det, da jeg kom tilbage. Igen havde hun givet mig en tale om, at William sikkert stadig var en fuckboy. Selv var jeg dog overbevist om, at han havde ændret sig, hvis han overhovedet havde været en.

Det måske tidligt, fordi vi har set så meget til hinanden på det sidste, men har du lyst til at ses i aften?<3, havde William skrevet og jeg vidste præcist hvordan han havde det, det var ret svært at være adskilt fra hinanden. Måske det lød ret kikset, og jeg ville normalt brække mig over sådan noget, men jeg fik sommerfugle i maven bare af at tænke på ham. Lyder godt<3 Hvor og hvornår?<3, svarede jeg tilbage og modtog hurtigt et svar. Kl. 8 hos mig;) Du kan bare sove her, havde han svaret. Pludselig blev jeg helt nervøs, jeg havde aldrig været hjemme hos ham. Tænk hvis hans forældre var hjemme og hvis de ikke kunne lide mig? Var jeg overhovedet klar til at møde dem? Jeg begyndte at tænke på de mest latterlige ting, men formåede alligevel at svare godkendende tilbage: Super, vi ses:D.

"Lydia, jeg sover hos William!" Kaldte jeg og modtog bare et lille okay. Hun var sikkert træt af os, hvilket var helt forståeligt. Kærlighed var træls for folk der ikke havde det.

Jeg brugte resten af dagen på at slappe af og tog et lang bad, inden jeg skulle gå. Jeg havde bare taget sorte små shorts på og en hvid t-shirt på, jeg regnede lidt med at låne nattøj af William. Ellers havde jeg bare lagt en ny tandbørste ned i min taske, makeup var ligegyldigt, det gik jeg ikke så meget med alligevel.

William boede lidt ude for København, så jeg var nødt til at tage toget. Han havde selfølgelig tilbudt at køre, men det ville jeg ikke have. Jeg forstod godt, at William boede med sine forældre. Han skulle studere i København, så der var ingen grund til at købe lejlighed, når nu han kunne bo gratis der.

Hele turen i toget var meget nervepirrende, så jeg valgte at høre musik. Det var mega irriterende, at jeg skulle være så nervøs. Der sad en sød fyr over for mig, som også havde lagt mærke til mig. Han var mulat med smukke grønne øjne, hvilket jeg bare elskede ved fyre. Faktisk var han en modsætning til William, som var ret ironisk.

Lige da damen i mikrofonen meddelte, at vi var på Gentofte station, skynde jeg mig af. William stod som lovet og ventede på mig. Jeg blev mødt af et kram og et kys, man skulle nærmest tro vi var kærester.

"Skal vi komme afsted, her er ret koldt," sagde han og så mig nikke. "Er dine forældre hjemme?" Spurgte jeg med et smil. Jeg havde skiftet mening, hvis de var hjemme, var det okay med mig. Før eller siden måtte jeg møde dem, hvis der blev mere mellem os.

"De er ikke hjemme, først i næste uge," meddelte han og fik et lumsk smil. Han regnede nok med, at vi skulle lavet noget.

Vi snakkede om alt mellem himmel og jord på vej hjem til ham. Hans hus var enormt og helt hvidt, både ude på og inden i.

"Er du sulten eller noget?" Spurgte William om, hvilket jeg svarede nej til. "Hvad siger du til, at vi går i seng og så ser en film?" Foreslog han så og viste mig vej op til hans værelse, da jeg var med på det. Williams værelse havde ikke så mange møbler, men en masse tom plads. Halvdelen af værelset fyldte en kingsize seng, som jeg misundelse.

"Årh den her seng!" Udbrød jeg tilfreds, da jeg havde smidt mig ned i den. William grinte over det og kravlede op på mig, uden at lægge sin vægt ned. Jeg lod mine hænder finde vej op til hans nakke, hvor jeg pressede hans læber mod mine. Han fik os vendt om, så jeg lå øverst. William tvang min t-shirt af, så min bh kom til syne. Derefter gik han efter mine shorts, som også kom hurtigt af. Jeg kunne lide den måde han kiggede på mig, hans øjne flakkede op og ned ad min krop.

"Ærligt forstår jeg ikke hvorfor du vil mig, du kunne få alle og enhver," kom det fra ham, hvilket kom bag på mig. Det var præcist på samme måde jeg havde det med ham. Jeg smilede bare og kyssede ham igen, hvorefter vores kys udviklede sig mere hedt. Vi endte begge nøgne under lagnet og havde sex igen. Vores samleje varede i ret længe og det var meget imponerende af ham.

Vi lå ved siden af hinanden, indtil jeg krøb ud af dynen. Jeg satte mig på sengekanten for at tage mine trusser på, hvor William nussede min nøgne ryg imens. Derefter rejste jeg mig og fandt en skjorte i hans skab, som jeg tog på. Den gik mig til lige over numsen og så duftede den dejligt nyvasket. Det er måske mærkeligt, men jeg ville ønske William havde haft den på, så den duftede af ham.

"Wow sexy," sagde han drillende og hev mig ned i sengen igen. Jeg skulle til at kysse ham igen, da der pludselig blev kradset på døren. Forvirret kiggede jeg på William der tog sig til hovedet. "Charlie!" Kaldte han og så vraltede en Golden Retriever ind på værelset. Mit hjerte smeltede helt, jeg elskede hunde. "Nurh, hvorfor har du ikke sagt, at du har en hund?" Udbrød jeg og sprang ud af sengen. Jeg nussede den om ørene og aede dens pels. "Hej Basse," sagde jeg og krammede den. "Derfor," mumlede William efterfulgt af et grin. "Den sover ikke med os," advarede han drilsk, og det var lige min plan.

Sommerflirtحيث تعيش القصص. اكتشف الآن