6) På toilet sammen

782 11 0
                                    

Vi var taget hjem til Frederik, hvor jeg aldrig havde været før. Lydia var taget hjem, efter Frederik havde lavet en eller anden joke med en pige og Kathrine følte ikke hun kendte nogen. Jeg var virkelig blevet glad for denne her vennegruppe, trods jeg ikke kunne regne ud om William bare ville i bukserne på mig, eller om han rent faktisk var interesseret. Victoria og jeg havde lånt t-shirts af Frederik, som var alt for store til os. Vores bikinier havde vi bare ladet ligge på hans badeværelse, hvilket jeg ikke mente vi kunne tillade os. William blev ved med at hviske at jeg så sexet ud, men ville se endnu bedre ud i hans tøj.

"Så er der øl!" Udbrød Frederik og delte ud til alle. Vi sad ude på hans pavillon med tæpper, og jeg delte med Theodor. Han nussede mit lår under tæppet, men jeg lagde ikke så meget i det. Jeg kunne virkelig godt lide Theodor, men hvis jeg skulle vælge en fyr, ville jeg vælge William.

"Cornelia, kunne du egentlig godt William?" Spurgte Victoria ud i det blå, hvilket hun både fik sendt forvirrede blikke fra mig og William for. Hvis hun absolut ville vide det, så ville det være bedre stil at have spurgt når det kun var os to. Theodor stoppede sine berøringerne og nu skulle jeg åbenbart svare, for alle ventede.

"Øhm, det ved jeg ikke," sagde jeg bare og troede jeg kunne blive ladet være nu. "Kom nu, det ved du godt. I kunne ellers være søde sammen," pressede hun på med et smil. Der var ikke akavet stemning, men de andre kunne nok godt fornemme det var træls for mig.

"Slap af Vic, hun har kendt ham i hvad, tre dage," kom Theodor til undsætning og det var jeg taknemmelig for. Victoria skiftede hurtigt emne derfra, som om intet var sket. Musikken blev skruet op og så sad vi ellers bare og pjattede. På et tidspunkt tog jeg tæppet af mig og dækkede Theodor med det, så han ikke kunne sidde og røre ved mig mere. Af og til holdte jeg lige øje med klokken, og da jeg kiggede, havde William skrevet til mig på messenger. Forvirret kiggede jeg hen på ham, men han så bare ud som ingenting og så i en anden retning.

Jeg mente hvad jeg sagde, med at jeg ikke kunne holde op med at tænke på dig;), havde han skrevet. Mit hjerte hoppede med det samme, og jeg kunne ikke stoppe mine blussede kinder. Selfølgelig ville jeg ikke opdages, så jeg gjorde mit bedste for at være diskret.
Kom om tyve sekunder, skrev jeg tilbage og rejste mig op for at gå indenfor i Frederiks lejlighed. Ingen spurgte om hvad jeg skulle, men snakkede bare videre. Jeg kunne fornemme at Theodor og William havde kigget efter mig.

Efter kort tid kom William hen til mig, og han smilede fra det ene øre til det andet. Jeg vidste ikke engang hvad jeg lavede, men det næste gik vi ind på toilettet sammen. William satte sig på toilettet og på en eller anden måde endte jeg med at sidde på ham.

"Hvordan kan jeg vide, at du ikke bare udnytter mig," sagde jeg flabet og så ind i hans perfekte blå øjne. Han bed sig kort i underlæben og svarede så; "Det kan du vel ikke rigtigt vide, men det lover jeg, at jeg ikke gøre". Jeg grinede af hans typiske svar og kastede hovedet lidt tilbage. "Hvad så med Victoria?" Spurgte jeg og blev en tand mere seriøs i tonen. Det virkede som om hun var interesseret i ham, og jeg ville helst ikke blive uvenner med hende. Jeg kunne godt lide at hænge ud med de her mennesker, og det gjorde min sommerferie lang mere interessant. "Victoria er bare jaloux, og det forstår jeg godt. Se lige på dig, du er virkelig lækker," svarede han, hvilket jeg bare gav ham en lille lammer for og et smil. Derefter stirrede vi lidt på hinanden og så begyndte vi at kysse, som efterfølgende blev mere hedt og til snav. Mit hovede var helt tomt og jeg tænkte ikke over hvad jeg havde gang i, jeg vidste bare at jeg havde lyst til William.

Mine hænder holdte ved hans nakke, og han skubbede mig længere op på ham. Pludselig kunne jeg mærke hans hænder tage fat om på mine lår, og bevæge sig ind under Frederiks kæmpe t-shirt, som jeg stadig havde på. Jeg var ikke sikker på hvad han lavede, men jeg ville ikke bryde vores kys. William rykkede mine trusser lidt til side, hvilket fik mig til at rejse mig og stå imellem hans ben. Vi holdte en pause fra kysset for at få vejret, og William holdte fokus nede ved sine hænder. Han gav mig finger indtil jeg kom. Det var noget jeg havde prøvet før, men William var bedre til det. Da jeg fik mine trusser på igen, kiggede jeg nervøst på ham. Jeg var bange for, at han forventede at jeg også gjorde noget ved ham. Heldigvis rejste han sig bare op med et smil og låste op for døren bag mig. Derefter holdte han mig om livet og sneg sig bag mig, da jeg vendte mig om til døråbningen. "Du fucking dejlig," hviskede William og kyssede mig på kinden.

Derefter lod han mig gå først ud til de andre, og lidt efter kom han også og satte sig ned. De andre snakkede stadig, men jeg kunne mærke Theodors blik brænde i siden på mig. Jeg var ikke klar over hvad hans problem var, men jeg lod som ingenting og prøvede at følge med i Victoria og Frederiks samtale.

SommerflirtWhere stories live. Discover now