Solen var ved at gå ned og der blev en smule koldere. Vi sad fem sammen ved et bord, Theodor, Frederik, William, Victoria og jeg. Victoria havde lige foreslået at spille Jeg har aldrig, så det gjorde vi.
"Hvis man har gjort, noget af det der bliver sagt, så tager man en slurk. Efter spillet tager vi alle shots, fordi why not," forklarede Victoria og alle var enige. Jeg trommede let på min øl og kiggede spændt på de andre. William sad overfor mig og jeg tog ham i at kigge på mig.
"Vi spiller på tur. Frederik starter!" Kommanderede Victoria og havde på en måde taget lederollen ved bordet.
"Øhm.. Jeg har aldrig haft fået eller givet finger," sagde han og så udover de andre. Alle ved bordet drak og så gik vi videre.
"Jeg har aldrig haft sex i offentligheden," fortsatte den, hvor William, Victoria og Frederik drak.
"Jeg har aldrig haft analsex". Victoria drak også her, hvilket vi alle grinte af. Nu havde jeg i hvert fald fået indblik i, hvilken person hun var.
Vi spillede i ret lang tid, indtil ingen kunne finde på noget. Under spillet havde William givet mig sin hættetrøje, da han insisterede på at han ikke ville fryse i sin t-shirt. Det var også blevet helt mørkt, og klokken var omkring de 1-2 stykker om natten.
"Jeg tror jeg finder Lydia, og så går vi. Tak for i aften," sagde jeg til de andre og rejste mig. Jeg havde tisset tusind gange på denne aften, og jeg kunne godt mærke de mange shots vi havde taget i spillet.
"Skal jeg ikke hjælpe dig med at finde hende?" Spurgte William og kiggede op på mig. Jeg nikkede og han rejste sig, derefter gik vi begge indenfor. Der var ikke så mange mennesker mere, men musikken var stadig ret høj. De fleste sad i sofaen og drak, og ellers stod de og røg udenfor.
"Jeg kan ikke se hende nogen steder, kan du?" Spurgte jeg, men kom i tanke om, at han nok ikke vidste hvem hun var - medmindre han vidste at det var hende jeg kom med.
"Øh kan ikke rigtigt huske hvordan hun ser ud, måske du skulle ringe til hende," foreslog han og grinte kort af mig. "Hun er sikkert smuttet, det kunne hun godt finde på," sagde jeg og tog fat i hans overarm, da jeg var ved at miste balancen. "Wow ha, skal jeg ikke følge dig hjem?" Spurgte han og lod mig slippe ham, så han kunne tage min hånd istedet. Min mave fyldtes med sommerfugle af hans berøring. "Det må du meget gerne," svarede jeg og så gik vi ud.
Da vi kom ud ramte den kolde brise mig, og jeg kom i tanke om jeg havde hans hættetrøje på. "Vil du ikke have din trøje tilbage, her er ret koldt?" Spurgte jeg og så på hans ansigt. Williams kæbe var ret skarp og han havde et typisk Hellerup look med en smule langt hår. Alt i alt var han ret lækker, og det ved jeg også, at han vidste.
"Nej det går, jeg fryser ikke," svarede han med et skævt smil og det var løgn, for det var umuligt ikke at fryse, men jeg ville ikke presse på.
"Ved din kæreste, at du følger mig hjem?" Røg det ud af mig, ikke fordi jeg var jaloux, men fordi det undrede mig, at hun ville tillade det. "Min kæreste?" Spurgte han med et smil og pludselig stod vi ude foran Lydias lejlighed. Der var lys i vinduet, så hun var hjemme, hvilket betød at hun havde forladt mig til festen. Tak yndlings kusine..
"Øhm, hende hvis tunge du havde i halsen, da vi ankom," svarede jeg og friskede hans minder op. Jeg så ned på vores hænder og slap hans store hånd. "Hun er ikke min kæreste, bare en veninde," forklarede han med et smil og så mig ind i øjnene. "Kysser du alle dine veninder på den måde?" Spurgte jeg med et grin. Han grinte også med så så lumsk på mig. "Ikke helt," svarede han og smilte skævt. "Nå okay, men tak fordi du fulgte mig hjem," sagde jeg og gengældte hans smil for så at tage hættetrøjen af og forære den tilbage. "Ville du afvise mig, hvis jeg kyssede dig?" Spurgte han og det kom meget pludseligt, selvom jeg måske havde virket lidt flirtende i aften. Jeg havde virkelig lyst til ham, for hvem havde ikke. Jeg trak bare på skuldrene og holdte vores øjenkontakt. Derefter lænede han sig ind mod mig og så pressede han sine læber mod mine, som kun blev til et kort kys før han trak sig igen.
"Godnat," svarede jeg med et smil og gik fra ham, men så mig tilbage en enkelt gang. Han stod med hænderne i lommen og ventede på jeg var gået helt ind, før han vendte om igen. Sødt.
Jeg skyndte mig op af trappen og hurtigt ind i den varme lejlighed. Lydia lå på sofaen med sin mobil. "Hvor blev du af?" Spurgte jeg irriteret og satte mig ved hendes fodende og tog mine ben op på hendes. Hun havde bare med at have en god undskyldning. "Undskyld Connie, min telefon gik død og jeg kedede mig. Theodor er åbenbart venner med min eks, jeg magtede det bare ikke!" Forklarede hun hurtigt og trak en dyb indånding. Jeg hadede når hun kaldte mig Connie, og det vidste hun. Hendes undskyldning var godtaget, men fuck hvor var jeg sulten.
"Kan vi ikke bestille en salatpizza eller sådan noget?" Spurgte jeg med bedende øjne. "Har allerede," svarede hun, hvilket vi grinte af, da det var som om hun havde læst mine tanker. "Hey by the way, hvem er din eks?" Spurgte jeg forvirret og lagde mig ved siden af hende, for så at glo med på hendes mobil. Lydia havde nævnt alle sine ekser engang, men jeg kunne ikke huske dem. "Ham Frederik du sad sammen med," svarede hun og gjorde en grimasse. "Ej hvad, mindblowing, det anede jeg sletter ikke," sagde jeg og kom til at tænke på det han havde sagt med, at han havde haft sex i offentligheden.
YOU ARE READING
Sommerflirt
Teen FictionCornelia Nordsø skal tilbringe sin sommerferie i København. Følg med, ting og sager sker. || Kærlighed, problemer, nye venskaber og fester!