13) Sorg

712 7 0
                                    

Lige nu var det jeg havde allermest brug for min familie, men dem kunne jeg ikke engang være sammen med. Hele min familie var i udlandet, så jeg kunne kun snakke i telefon med dem. Lydia var taget hjem til hendes forældre, og de havde selfølgelig tilbudt mig, at komme, men det ville jeg ikke.

Det der var næsthårdere end at miste, var helt klart at skulle sørge alene. William skulle ud at sejle med Frederik og nogle andre, så han kunne ikke engang være sammen. Det var ret tarveligt af ham, selvom jeg havde insisteret på han skulle tage afsted og at jeg ville være okay.

Hele dagen gik med at jeg lå sammenkrøllet i min seng og græd, det var svært at tænke på at min farfar var væk.

Til sidst besluttede jeg mig for, at jeg ville tage ud og drikke med enten Theodor eller Victoria. Det hurtigste var at oprette en gruppechat, og så spørge derinde om de ville med i byen. Victoria havde tømmermænd skrev hun, selvom det sikkert var løgn. Theodor var heldigvis på, så vi aftalte at mødes hos ham klokken elleve.

Jeg hoppede i en leopard bindekjole og nænnede ikke at lægge makeup, men krøllede bare mit hår. Derefter købte jeg en hvidvin, inden jeg tog over til Theodor. Jeg fortalte om min bedstefar og modtog et kram fra ham. Han lovede at han nok skulle prøve at aflede min tanker fra det, hvilket jeg var taknemmelig over. Derudover blev han ved med at komplimentere mig, og selvom jeg havde William, generede det mig ikke. Det var underligt sjovt at flirte lidt med ham, for jeg håbede at han vidste, at jeg ikke lagde så meget i det.

"Vil du ikke åbne?" Spurgte jeg og rakte ham vinen, da vi var kommet ud på gaden. Han gjorde som sagt og tog en kæmpe tår, før han gav den videre. På hans ansigtsudtryk var den meget sur, og det fandt jeg i den grad ud af. Jeg hældte bare den stærke væske ned og kunne mærke det hele i mit system. Vi drak den ikke helt færdig, men efterlod den bare inden vi kom ind på klubben.

"Jeg bestiller bare lidt af hvert, find vores bord," sagde han og jeg adlød. Theodor havde bestilt et bord, da de var meget svære at få.

Mens jeg sad og ventede, kom et par fyre og nogle piger hen til mig. "Må vi sidde med jer, vi skal nok give drinks?" Spurgte en krølhåret fyr der så ret godt ud. "Det kan vi godt sige, bare tag plads," svarede jeg med smil. Theodor havde nok ikke noget imod det, og så var det heller ikke kun os to. De havde også bragt en masse alkohol til vores bord, så sammen med vores havde vi mere end nok.

"Jeg hedder Oliver," sagde fyren og præsenterede også sine venner. "Cornelia, og det er Theodor," svarede jeg i det øjeblik han kom tilbage med en en masse flasker. Jeg hviskede hurtigt situatinen, da han havde sat sig og det var heldigvis okay med ham.

Vi drak egentlig bare forfærdelig meget, de andre ved vores bord var også helt vildt søde. Jeg lagde en video op på min Snapchat, hvorefter jeg modtog en besked fra William. Han skrev noget med, at det nok ikke var så smart at drikke, når jeg var ked af det. Jeg svarede ikke, for jeg ville ikke tænke så meget over det.

"Vil du ikke med på toilet?" Spurgte jeg Theodor og måtte gentage det højere, da musikken var blevet rimelig høj. Han nikkede bare og fulgte med. Mine ben føltes næsten som spagetti, og det snorrede en smule. Det var et stadie jeg kendte alt for godt, men jeg var ikke engang tæt på at være fuld. Eller måske lidt, men det var ikke slemt.

"Lås døren!" Sagde jeg og satte mig på toilettet. Normalt ville jeg ikke tillade mig at tisse foran en dreng, men i dette øjeblik rørte det mig ikke. Jeg trak mine trusser ned og gjorde mig den frihed at tisse. Theodor kiggede væk, indtil jeg havde fået dem på igen. Da jeg havde vasket hænder, vaklede jeg direkte ind i ham, hvilket vi begge grinte af.

"Du siger bare til, hvis vi skal gå," sagde han med et smil og holdte mig oppe. "Mange tak, du må godt følge mig hjem senere," sagde jeg og gav ham et tandpastasmil. "Det havde jeg også tænkt mig," svarede han og stirrede mig ind i øjnene. "Hvor er du sød!" Sagde jeg og grinte, noget jeg aldrig bare ville sige.
Det var virkelig dumt, at jeg havde flirtet så meget med ham i aften, især fordi alle sagde han kunne lide mig. Jeg havde ikke gjort noget over grænsen, men jeg havde nusset hans lår under bordet og smilt lidt ekstra til ham.

"Skal vi gå ud til de andre igen?" Spurgte jeg efter lidt tid, hvor vi bare havde kigget på hinanden. Jeg kunne godt mærke, at jeg snart bare ville hjem og sove. William havde ret, jeg burde ikke drikke lige nu. Sorg skulle ikke bare drikkes væk, og jeg ville allerhelst bare holdes om af William.

"Hvis du vil, men der er noget jeg bliver nødt til at gøre først," sagde han og strøg en krølle om bag mit øre. Jeg vidste ikke hvad han snakkede om, men jeg ventede alligevel med at finde ud af det - hvilket klart var det allerdummeste i aften. Theodor lænede sig ind til mit ansigt og kyssede mig, hvortil jeg også kysse med. Da min langsomme hjerne kom i tanke om William igen, brød jeg kysset og så knust på ham. "Jeg er ikke Bella!" Råbte jeg og vendte mig om mod døren, for så at fumle med låsen. Derefter løb jeg ud og skyndte mig forbi vores bord, indtil jeg kom ud på gaden.

Hvordan kunne jeg gøre det mod William? Måske jeg havde efterladt Theodor såret og forvirret, men det kunne ikke måle sig med hvad der ville ske med William.

SommerflirtWhere stories live. Discover now