Srebny Strumień & Szara Pręga

815 21 7
                                    

-Witaj Srebny Strumieniu! Powiedział do kotki wyłaniającej się z krzaków ciemnoszary kocur. Liznął ją z uchem i uśmiechnął się.
-Cześć Szara Pręgo! Przywitała go piękna jasnoszara kotka. Przepraszam za spóźnienie, ale zatrzymała mnie Mglista Stopa. Przytuliła się  do niego na powitanie.
-Chuba nie powiedziałaś o naszych spotkaniach, żadnemu kotu? Zapytał poddenerwowany.
-Nikomu z wyjątkiem Mglistej Stopy to moja najlepsza przyjaciółka. A ty?
-Ja powiedziałem o tym Ognistemu Sercu. W sumie sam się domyślił. Odpowiedział do swojej partnerki.
-Słuchaj muszę Ci coś powiedzieć!
-Coś się stało? Zapytał przestraszony. Bardzo kocha swoją partnerkę i boi się o nią. Co by zrobił gdyby ją stracił?
-Nie spokojnie nic się nie stało. Próbowała go uspokoić swoim delikatnym i miłym głosem.
-Chciałam Ci powiedzieć, że spodziewam się kociąt! Uśmiechnęła się szeroko. Szara Pręga prawie podskoczył z radości. Jeszcze raz polizał ją za uchem.
-To wspaniałe jestem przeszczęśliwy. Na pewno Kociaki będą śliczne, ponieważ ich mama jest piękna. Kocham Cię Srebny Strumieniu i zawsze będę!
-Ja też Cię kocham Szara Pręgo! Muszę już iść spotkamy się niedługo! Ostatni raz liznęła Szarą Pręgę w policzek i odeszła na terytorium Klanu Rzeki. Szara Pręga wpatrywał się chwilę w odchodzącą partnerkę, po czym zniknął w krzakach.

(5 księżyców później)

Szara Pręga pobiegł na spotkanie Srebnemu Strumieniowi. Niestety zauważył go jego najlepszy przyjaciel Ogniste Serce. Był to jedyny kot z Klanu Pioruna, który wiedział o miłości Szarej Pręgi. Szara Pręga biegł przez las, a zanim biegł Ogniste Serce. Przyjaciel chciał go ostrzec przed zagrożeniem w postaci Tygrysiego Pazura. Gdyby Tygrysi Pazur dowiedział się o romansie Szarej Pręgi z wojowniczką Klanu Rzeki to Szara Pręga miałby nie złe kłopoty. Kiedy Szara Pręga przybiegł do Słonecznych Skał zobaczył ledwo przytomną Srebny Strumień. Przysiadł obok niej i przejął się jak nigdy. Czy jego partnerka umiera rodząc? Gorączkowo zaczął lizać jej bok. Nagle przybiegł Ogniste Serce.
-Szara Pręgo! Wydyszał Ogniste Serce.
Kiedy Szara Pręga zobaczył przyjaciela bardzo ucieszył się na jego widok.
-Ogniste Serce! Młode się rodzą, ale dzieje się coś  złego! Proszę biegnij po Żółty Kieł. Ogniste Serce chciał coś powiedzieć, ale pomyślał. Szara Pręga go podrzebuje. Pobiegł co sił w nogach. Szara Pręga został z Srebnym Strumieniem.
-Kochanie spokojnie już za chwilę pojawi się Ogniste Serce z Żółtym Kłem. Polizał ją po policzku.
-Szara Pręgo ja.. Zaczęła Srebny Strumień..
-Nic nie mów oszczędzaj energię. Powiedział najdelikatniej jak potrafił.
Nagle Szara Pręga dojrzał jakiegoś ciemnobrązowego kocura. Czy to był Tygrysi Pazur? Nie obchodziło go to najważniejsza była teraz Srebny Strumień. Nagle zobaczył biegnące w jego stronę dwa koty. To byli Rozżarzona Łapa i Ogniste Serce. Ucieszył się jak nigdy. Po chwili Rozżarzona Łapa niosła w pysku małą puchatą kulkę.
-Wylizuj Ogniste Serce! Powiedziała Rozżarzona Łapa. Później przyniosła drugiego kociaka. Kazała Tygrysiemu Pazurowi wylizywać kociaka. Na początku  się zprzeciwiał, ale Rozżarzona Łapa go zmusiła.
Po chwili Srebny Strumień uniosła głowę i polizał Szarą Pręgę.
-Żegnaj Szara Pręgo zawsze będę Cię kochała. Zajmij się naszymi Kociętami. Po chwili jej głowa opadła na ziemię i już nie oddychała.
-Srebny Strumieniu nie! Powiedział smutny i  zszokowany Szara Pręga.
-Nie zostawiaj mnie, ja ciebie kocham!
Polizał martwe ciało swojej ukochanej partnerki.
To była ich OSTATNIA CHWILA!

Sekretna miłość wojownika (zakończone) Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz