Szara Pręga spokojnie spał w legowisku wojowników. Nagle ktoś go delikatnie szturchnął.
-Ccco się dzieje? - zapytał zaspany kocur.
-To ja Ogniste Serce! Mamy iść razem na polowanie! - próbował obudź przyjaciela. Ciemno szary kocur powoli wstał z legowiska i poszedł za najlepszym przyjacielem.
-Dziękuję że mnie obudziłeś Ogniste Serce! Tygrysi Pazur pewnie oberwałby mi uszy gdybym nie poszedł na polowanie! - podziękował przyjacielowi.
-Nie ma za co, od tego są przyjaciele! - odpowiedział płomienno rudy kocur. Szli chwilę przez las, gdy nagle Ogniste Serce usłyszał jakiś hałas dobiegający za krzaka. Podszedł blizej nieświadomy zagrożenia. Za krzaka wyskoczył ogromny borsuk. Zwierzę zaatakowało Ogniste Serce. Szara Pręga bardzo bał się o przyjaciela! Bez żadnego namysłu skoczył na zwierzę i zatopił kły w jego karku.
-Uważaj Szara Pręgo! - powiedział do przyjaciela płomienno rudy kocur.
Ogniste Serce po chwili zauważył, że przestraszone zwierzę znika za krzakami. Powoli dochodziło do niego, że Szara Pręga go uratował. Zrozumiał, że Szara Pręga nie jest dla niego tylko przyjacielem.-Dzięki Szara Pręgo uratowałeś mi życie! Jesteś świetnym przyjacielem! - podziękował Ogniste Serce.
-Ty uratowałeś mnie przed złością Tygrysiego Pazura, a ja uratowałem ciebie przed borsukiem. Jesteśmy sobie kwita! - uśmiechnął się Szara Pręga. Nie rozumiał dlaczego, ale zarumienił się. Ogniste Serce zrozumiał uczucia Szarej Pręgi.
Przytulił się do ciemno szarego przyjaciela. Szara Pręga zarumienił się jeszcze bardziej i polizał płomienno rudego przyjaciela po nosie.-Kocham Cię Ogniste Serce, wiem że to apsurdalne, ale nie mogę tego ukrywać dłużej! - wyznał cichutko Szara Pręga.
-Też Cię kocham Szara Pręgo! Długo to przed sobą ukrywałem, ale w końcu
uczucie mnie dopadło. Zrozumiałem to kiedy z odwagą prawdziwego wojownika stanąłeś w mojej obronie! - liznął ciemno szarego ukochanego po policzku.Dzięki za taką wspaniałą aktywność. Serdecznie zachęcam was do czytania mojej trzeciej książki TVN News Klany!
CZYTASZ
Sekretna miłość wojownika (zakończone)
RomanceWojownicy skrywają zazwyczaj wiele sekretów. Posiadają też sekrety związane z ich uczuciami. Ta książka jest podobna do dobrze wam znanych one shotów. Reszty dowiesz się czytając tej książki....