Piękna jasnoruda kotka wyszła z legowiska wojowników. Przed wyjściem zobaczyła ciemnobrązowego pręgowanego kocura.
-Hej Piaskowa Burzo, podobno idziemy dzisiaj na patrol z Ognistym Sercem. - powiedział do wojowniczki. Kotka uśmiechnęła się na myśl pójścia z Ognistym Sercem.
-Hej Zakurzona Skóro, to super! - powiedziała szczęśliwa. Zakurzona Skóra zmarszył czoło. Co ona widzi w tym kocurze? Zastanawiał się.
-Witajcie! Ruszamy na patrol? - Zakurzona Skóra usłyszał głos.
Odwrócił się i zobaczył Ogniste Serce.-Następnym razem mógłbyś się po śpieszyć, nie mamy całego dnia! - Zakurzona Skóra mruknął do Ogniste Serca.
-Przepraszam, byłem u Błękitnej Gwiazdy! - odpowiedział płomienno rudy kocur. Piaskowa Burza podeszła bliżej do kłucących się kocurów.
-Przestańcie się kłucić! Mieliśmy pójść na patrol! - krzyknęła piękna kotka.
Obydwa kocury ruszyły za nią. Zakurzona Skóra pobiegł do Piaskowej Burzy.-W którą stronę idziemy? - zapytał się kotki. Miał nadzieję zgubić Ogniste Serce. Chciał zostać z Piaskową Burzą sam na sam.
-Możemy iść w stronę Drogi Grzmotu! - powiedziała do przyjaciela. Zakurzona Skóra uśmiechnął się szyderczo! Podszedł do Ognistego Serca.
-Piaskowa Burza chcę iść w stronę Drogi Grzmotu. Mówi, że możesz iść przodem! Za chwilę Cię dogonimy! - uśmiechnął się do siebie.
-Dobra, pójdę przodem! Tylko się nie oddalajcie! - ostrzegł Ogniste Serce.
-Dziękuję za troskę! - dogryzł mu Zakurzona Skóra. Skierował się do Piaskowej Burzy.
-Ogniste Serce się z tobą zgadza! - Kotka uśmiechnęła się do Zakurzonej Skóry.
-To wspaniale! Niech pójdzie przodem! - odpowiedziała patrząc się na Ogniste Serce. Zakurzona Skóra poczuł ukucie zazdrości! Nie wytrzymał i wykrzyknął.
-Powinnaś być ze mną! Kocham Cię całym sercem! Co ty widzisz w tym pieszczoszku Dwunożnych! - pobiegł jak najdalej od Piaskowej Burzy. Nie liczyło się już nic. Z daleka słyszał zszokowaną Piaskową Burzę. Mimo wszystko nie zatrzymał się.
Po kilku latach Ogniste Serce związał się z Piaskową Burzą. On natomiast związał się z Paprotkową Chmurą. Jednak nigdy nie zapomniał o jego pierwszej miłości.
Pewnie jak już zauważyliście napisałam swoją trzecią książkę! Postaram się dzisiaj wrzucić jakiś rodział! A was zachęcam do pisania propozycji w komentarzach! Miłego dnia 😁😁😁😁😁😉😉😉
CZYTASZ
Sekretna miłość wojownika (zakończone)
RomanceWojownicy skrywają zazwyczaj wiele sekretów. Posiadają też sekrety związane z ich uczuciami. Ta książka jest podobna do dobrze wam znanych one shotów. Reszty dowiesz się czytając tej książki....