Błękitna Gwiazda & Ogniste Serce

364 14 0
                                    

Przystojny płomienno rudy kocur szedł przez obóz, nagle zatrzymała go biała kotka.

-Witaj Oszronione Futro.- przywitał karmicielkę. Kotka uśmiechnęła się do niego.

-Cześć Ogniste Serce, Błękitna Gwiazda chcę Cię widzieć w swoim legowisku! - powiedziała spokojnym głosem.

-Dowidzenia Oszronione Futro! - pożegnał kotkę Ogniste Serce. Kotka skinęła głową i odbiegła. Ogniste Serce stanął przed wejściem do legowiska przywódczyni.

-Ogniste Serce wejdź proszę. - powiedziała łagodnym głosem Błękitna Gwiazda. Ogniste Serce wszedł do legowiska i zobaczył dumną i wspaniałą przywódczynię, którą od zawsze bardzo podziwiał.

-Oszronione Futro powiedziała, że chciałaś mnie widzieć. - powiedział schulając głowę na znak szacunku.

-To prawda chciałam cię widzieć! - przywódczyni wstała i podeszła do niego. Ogniste Serce czuł jak ich futra się muskają. Nie wiedział dlaczego, ale się zarumienił. Od pierwszego dnia pobytu w Klanie Pioruna zwrócił uwagę na Błękitną Gwiazdę. Bardzo podobała mu się z wyglądu. Jest bardzo ładną i szczupłą kotką. Szara Łapa i Krucza Łapa śmiali się, że zakochał się w przywódczyni. Na początku nie zwracał na to uwagi, ale teraz okazało się że jednak mieli rację.

-Słuchaj Błękitna Gwiazdo jesteś naprawdę ładną kotką! - powiedział Ogniste Serce. Przywódczyni zarumieniła się i polizała go po nosie.
Ogniste Serce delikatnie pocałował Błękitną Gwiazdę w usta. Kotka uśmiechnęła się.

-Kocham cię Błękitna Gwiazdo! - powiedział Ogniste Serce do swojej przywódczyni.

-Też Cię kocham Ogniste Serce! - przytuliła się do płomienno rudego kocura. Ogniste Serce pocałował ją w usta. Kotka odwzajeminiła głęboki pocałunek. Siedzieli chwilę wtuleni w siebie. Po chwili Ogniste Serce delikatnie oderwał się od przywódczyni.

-Muszę już iść Błękitna Gwiazdo! - kocur wyszedł z legowiska bez pożegnania z przywódczynią. Kotka zasmuciła się. Myślała, że miała szansę u Ognistego Serca. Ogniste Serce i Błękitna Gwiazda nigdy więcej nie wracali do ich sekretnego  spotkania.

Jeśli podobał wam się rozdział zostawcie gwiazdkę. Nowych czytelników zapraszam do zostawienie followka. Na razie do kolejnego rozdziału! 😁😁😉😉

Sekretna miłość wojownika (zakończone) Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz