Medyczka Klanu Pioruna obudziła się i wstała. Miała zamiar wybrać się na zbieranie ziół, ponieważ niektórych zaczęło jej brakować. Przed wyjściem z legowiska zobaczyła swojego przyjaciela czyli Ogniste Serce.
Od pewnego czasu zaczął jej się podobać. Nie powiedziała o tym nikomu, ponieważ jako medyczka nie może mieć partnera ani kociąt. Wiedziała też, że w Ognistym Sercu podkochuje się Piaskowa Burza. Wojowniczka jest atrakcyjną i smukłą kotką.
-Cześć Rozżarzona Skóro!
Z zamyślenia wyrwał ją Ogniste Serce.
-Cześć Ogniste Serce! Przywitała go medyczka.
-Gdzie się wybierasz? Zapytał zaciekawiony przyjaciel.
-Chciałam pozbierać zioła, bo niektóre zaczęły się kończyć. Chciałbyś mi pomóc? Zapytała z nadzieją. Miała by czas posiedzieć z nim sam na sam. Dawno już razem nie chodzili po lesie. Ogniste Serce pokiwał głową!
-Bardzo chętnie, Ci pomogę!
Nareszcie będzie mógł spędzić trochę czasu z Rozżarzoną Skórą. Wyszli razem i szli tak przez chwilę, puki się nie zmęczyli. Usiedli w cieniu drzewa.
-Dzięki, że mi pomogłeś! Zwruciała się do Ognistego Serca.
-Nie ma za co, przyjaciele sobie zawsze pomagają! Powiedział uśmiechając się do Rozżarzone Skóry. Przyjaciele tak, pomyślała smutno medyczka. Chciałaby być kimś więcej niż przyjaciółką.
-Słuchaj Rozżarzona Skóro! Ja się w tobie podkochuję! Wykrzyknął Ogniste Serce. Rozżarzona Skóra odwruciła się ździwiona. Ogniste Serce ją kocha? Ale on kocha też Piaskową Burzę? Co?
-A nie kochasz Piaskowej Burzy? Zapytała się Rozżarzona Skóra.
-No właśnie nie wiem! Kocham ją, lubię z nią spędzać czas, ale to z tobą chciałbym mieć Kociaki i z tobą być do końca życia. Rozumiem jeśli mnie nie kochasz. Zasmucił się Ogniste Serce.
-Głuptasie ja ciebie też kocham! Powiedziała uśmiechając się. Przez chwilę spotkały się dwa spojrzenia. Po czym polizała go po karku. Ogniste Serce przewrócił ją i zaczął ją lizać w policzek. Byli tak blisko siebie, że dotykali się brzuszkami. Po chwili Ogniste Serce zszedł z niej i splutł z medyczką ogony. Oglądali zachód słońca. Ogniste Serce upolował dla niej nornicę. Spotykali się jeszcze tak kilka razy puki Rozżarzona Skóra nie zażądała spotkania kryzysowego.
-Słuchaj Ogniste Serce! Mam sprawę do ciebie. Powiedziała zdenerwowana.
-W sumie ja też mam do ciebie sprawę! Nie możemy się już więcej spotykać! Kocham Cię, ale ty jesteś medyczką, a ja jestem wojownikiem jak nasz związek ma przetewać? Po za tym ja chcę się spotykać z Piaskową Burzą, rozumiesz to prawda?
-Oczywiścię! Tylko posłuchaj mnie ja..
Nie dokończyła, ponieważ uznała, że skoro Ogniste Serce chce się umawiać z Piaskową Burzą to go nie będzie obchodziło, że ona spodziewa się z nim kociąt.
-To co chciałaś mi powiedzieć? Zapytał Ognieste Serce.
-Już nie ważne, powodzenia na nowej ścieżce, nadal będziemy przyjaciółmi? Zapytała smutna Rozżarzona Skóra.
-No jasne, że będziemy przyjaciółmi, no to żegnaj Rozżarzona Skóro! Ostatni raz polizął ją tak namiętnie jak przy ich pierwszych spotkaniach.
Po kilku latach zauważyła jak bardzo zgrany jest związek już wtedy Ognistej Gwiazdy z Piaskową Burzą. Zazdrościła jej tego, Kociaki musiała oddać karmicielce w klanie Pioruna. Pod pretekstem, że je znalazła. Nigdy nikt nie poznał prawdy o kociakach. Wszyscy myśleli, że to Kociaki tej Karmicielki. A Rożarzona Skóra otrzymała za uczennicę Liściastą Łapę czyli córkę Ognistej Gwiazdy i Piaskowej Burzy.
CZYTASZ
Sekretna miłość wojownika (zakończone)
RomanceWojownicy skrywają zazwyczaj wiele sekretów. Posiadają też sekrety związane z ich uczuciami. Ta książka jest podobna do dobrze wam znanych one shotów. Reszty dowiesz się czytając tej książki....