Piękna śnieżno biała koteczka wyszła z legowiska wojowników. Zamyśliła się i wpadła na przystojnego ciemnoszarwgo kocura.
-Przepraszam Ostowy Pazurze nie zauważyłam cię! - powiedziała delikatnym głosem wojowniczka.
-Nic się nie stało Śnieżne Futro, może chciałabyś się ze mną wybrać na polowanie! - zaproponował kotce. Kotka uśmiechnęła się i odpowiedziała.
-Jasne, chętnie się z tobą przejdę! - odpowiedziała i ruszyli w stronę wyjścia. Szli chwilę gdy Ostowy Pazur wyczuł wiewiórkę. Przysiadł do pozycji myśliwskiej i jednym skokiem złapał zwierzątko. Szybko ją zabił i położył ją przed Śnieżnym Futerkiem.
-Proszę do dla ciebie! - powiedział do kotki.
-Dziękuję Ostowy Pazur!-uśmiechnęła się do wojownika. Kiedy zaczęła jeść niespodziewanie kocur polizał ją po nosie. Śnieżne Futro zarumieniła się.
Kiedy skończyła poszli dalej. Słońce zachodziło podeszli do pięknego gwieździstego jeziora. Śnieżne Futro była zachwycona. Spojrzała na Ostowego Pazura, a on na nią. Ostowy Pazur unał, że to będzie najlepszy moment na wyznanie miłości.
-Śnieżne Futro jesteś najpiękniejszą kotką jaką w życiu poznałem, zakochałem się w tobie. Kocham Cię całym sercem! - powiedział szczerym głosem. Koteczka przytuliła się do niego.
-Też Cię kocham Ostowy Pazurze! Wojownik polizał kotkę za uchem.
Siedzieli chwilę i oglądali gwiazdy. Po chwili Ostowy Pazur delikatnie przewrócił Śnieżne Futerko na plecy. Ich pyszczki słodko się stykały. Kotka polizała ciemnoszarego wojownika po policzku. Ostowy Pazur delikatnie poczałował Śnieżne Futerko w usta.
Kiedy wrócili na piękną białą kotkę czekała zdenerwowane Błękitne Futro. Widząc Ostowego Pazura i swoją siostrę, Błękitne Futro jeszcze bardziej się zdenerwowała. Śnieżne Futro pożegnała się z Ostowym Pazurem i nie pewnie poszła w stronę w swojej siostry.
-Cześć Błękitne Futro, jak minął Ci dzień na patrolu? - zapytała nie pewnie. Niepieskoszara kotka odpowiedziała ze złością.
-Śnieżne Futro, ile razy mam Ci powtarzać! Ostowemu Pazurpwi nie można ufać! - powiedziała do siostry. Śnieżne Futro zezłościła się na swoją siostrę.
-Ale ja kocham Ostowego Pazura i będę z nim czy ci się to podoba czy nie! Jako moja siostra powinnaś uszanować moją decyzję! - krzyknęła Śnieżne Futerko. Bez pożegnania z siostrą pobiegła do legowiska.
CZYTASZ
Sekretna miłość wojownika (zakończone)
RomanceWojownicy skrywają zazwyczaj wiele sekretów. Posiadają też sekrety związane z ich uczuciami. Ta książka jest podobna do dobrze wam znanych one shotów. Reszty dowiesz się czytając tej książki....