(Tanrısal Bakış Açısı)-Hyung, bunun doğru olduğunu düşünmüyorum.
-O zaman neden 'Tamam' dedin?
-Küçük Psikopat'ı öğrenmek için.
-Şimdi ne değişti Hun?
-Ya eve girdiğimiz gibi bizi bağlayıp işkence yaparlarsa?
-Geldik zaten.
İkili konuşa konuşa BaekHyun'un evine geldiklerinde SeHun, halâ geri dönme eğilimindeydi. ChanYeol'ün de içinden geri dönmek geçse de bir kere geldikleri için ne olursa olsun diyerek akışına bırakmayı seçmişti.
Yol boyunca Hun'un geri dönme isyanına dayandıktan sonra birbirine benzeyen evlerle dolu sokağa girmiş ve ortalara doğru ilerledikten sonra oldukları yerde durmuşlardı.
-Hangi ev?
-Bilmiyorum
-Ne demek bilmiyorum? Tanrım!
SeHun'un sesini duyan LuHan, odasındaki yola bakan pencereye koşmuş ve sevgilisini görmenin heyecanıyla kocaman gülümsemişti. Tek eliyle gözlüğünü düzeltip etrafına bakan ikili için hemen pencereden ayrılıp ağabeyinin odasına koşarken ahşap evde büyük bir gürültü çıkarıyordu. Ama bunu umursamıyordu.
-Geldiler ağabey! Tanrım, çok heyecanlıyım! Ağabey, benden nefret ederse ne yapacağım? Umarım etmez ama ederse ne yapacağım?
-LuHan! Öncelikle sakin ol.
BaekHyun, hararetle elini kolunu sallaya sallaya konuşan kardeşini yerinde sabitleyip sakince sakin olmasını söylediğinde kardeşi ona uyup sakinleşmeye başlamıştı.
Sakinleşen kardeşinin ardından odadan çıkıp hızlı adımlarla alt kata indiğinde çatı katından uyku mahmuru bir şekilde üst kısmı çıplak bir Jongİn'in indiğini göz ucuyla görmesiyle 'Üzerine bir şey giy Jong!' diye bağırmıştı. Tamam, ev gayet sıcaktı ama bu yazda olduğu gibi üzerinin indirmesini gerektirmiyordu.
Ağabeyinin ardından ağabeyinin odasından çıkan gözlüklü Han da Jongİn'i yarı çıplak görmesiyle 'Ağabeyim haklı, git bir şey giy.' diye uyarı yapmış ve merdivenlere oturarak alt katı duymaya odaklanmıştı.
Jongİn ise Han'ın merdivene oturmasıyla parmaklarını gözlerine götürmüş ve ovmaya başlamıştı. 'Neler oluyor?'
-Eniştem ve Hun'um geldi. Seni böyle görmesinler.
-Ha, şimdi anladım. Tamam.
Jongİn, indiği basamakları tekrar çıkarken BaekHyun da dış kapıyı açmış ve dışarıdaki ikiliye seslenmişti. 'Buraya gelin!'
Önünde durdukları eve bakarak kapı aralığındaki BaekHyun'a doğru ilerlerken Hun, her an geri dönecek gibiydi. Ama ChanYeol'ün içinden geçenler ise bu sokakta BaekHyun'la beraber yürüdüklerinde parti verilen ev olup olmadığıydı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Stay With Me (BaekYeol)
FanfictionBBH~PCY Seme BaekHyun- Uke ChanYeol BxB. ••• Ben çok sevdim YeolChan, vücudum bu dünyadan göçse de sevmeye devam edeceğim. Sevgim biraz zararlı; bana, sana, onlara... Vazgeçmem, sen başkasının olsan da vazgeçmem. Sana göre belki psikopatım, bana...