9

5.9K 243 132
                                    

Bugün gergin hissediyordum.hem arkadaşlarımın Jungkooklar ile maçı olacağı için hem de resmen bugün erkeklerin soyunma odasına girip Jungkook'u öpecektim!  Aslında bu oyunu ben istemiştim şimdi gerilmem saçmaydı.O yüzden kendime geldim yatağımdan sonunda kalkıp güzelce hazırlandım.

O yüzden kendime geldim yatağımdan sonunda kalkıp güzelce hazırlandım

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Özellikle böyle giyinmiştim.Şimdi Jungkook düşünsün.

******************

Okulu girdiğimde banklarda Jungkook ve tayfası oturuyordu.Jungkook gözlerini benden çekmiyordu tabi ben de ondan çekmedim.

yoongi: Sanırım Rose bugün maçtan sonra arkadaşları ile yenilmelerini kutlayacak?

rose: O kadar emin olma bence.

jaebum: Rose sen ne zaman bizim futbol da yenildiğimizi gördün? Bir iki kez dışında hiçbir zaman yenilmedik.

rose: Ah jb belki bugün de yenileceğiniz günlerden biridir.

namjoon: Yanılıyorsun Rose.

rose: Onu maçtan sonra tartışırız Namjoonie.

bambam: Kesinlikle sinir bozucusun.

rose: Daha fazla sizin zırlamanızı dinleyemem.Gidiyorum.

Arkama dönüp gidecekken Hoseok'un konuşmasıyla durdum.

hoseok: Acaba rose hanım bu kıyafetler ile ne yapmayı planlıyor?

jungkook: Bilmem.

 Yalancı pislik!Jungkook'un gözlerinin içine doğru bakarak son kez konuştum.

rose: Beyler maçtan sonra anlarsınız.

Dedim sinir bozucu bir şekilde göz kırptım ve nihayet bizimkilerin yanına gidebildim.

****************

Maç başlamıştı.İki tarafta bu maçı istiyordu ama ben yenileceğimizi biliyordum.Jungkooklar okulun en iyi futbol takımıydı.Bizimkiler basketçiydi.Yine de bu maç için çok çalışmışlardı.Maçı dikkatlice izlerken telefonuma bildirim geldi.

chanrosesew* sizi bir gönderiye etiketledi.

Cidden kriz geçirecektim artık kim kurduysa kaç aydır beni ve chanyeol'u takip ediyordu.Şimdi de maç öncesinde birbirimize sarılmıştık.Onu çekip sayfasına atmıştı!Küfürler savururkensevinç çığılıkları yükseldi.İlk yarı bitmeden Jungkook gol atmıştı.Bana doğru bakarak seviniyordu.Gözlerimi devirdikten sonra arkadaşlarımın yanına gittim.

jisoo: Hey moral bozmayın daha ikinci yarı var.

chanyeol: Siktiğimin salağı gol attı 20 saniye kala.

rose: Hey Chanyeol sakin ol.

jennie: Beyler moral bozmayın.Daha hiçbir şey bitmiş değil.

kai: Piçlerdeki sevinmeyi görmediniz mi?

lisa: İstedikleri kadar sevinsinler moral bozmayın.

suho: Kızlar haklı toparlanın 2. yarı başlayacak hadi bakalım.

rose: Durun durun!Herkes ellerini geitrsin bakalım da enerji toplayalım.

Herkes ellerini ortaya getirdi ve bağırdık.

hepsi*Exo-Exo-Exo!

Chen hadi bakalım saha geçin.

ikinci yarı başlamıştı.

***************************

Maç bitmişti.Bizimkiler 3-1 yenilmişlerdi.Sahadan çıkarken de Jungkook bana göz kırpmıştı!Tamam arkadaşlarım yenilmiş olabilirdi ama ben hala ayaktaydım.Erkeklerin soyunma odasına girip Jungkook'u öpecektim.

rose: Kızlar benim küçük bir işim var bizimkiler gelirse birazdan geleceğimi söyleyin.

Dedim ve emin adımlarla erkeklerin soyunma odasına gittim.Sevinme sesleri geliyordu.Üzerimi son kez düzeltikten sonra içeri girdim.İçeri girmem ile gözler bana çevrilmişti.Yarısının üstü çıplaktı ve altlarında havlu vardı.Biraz çekinsem de bozuntuya vermeden gözlerim ile Jungkook'u aradım. İşte tam karşımdaydı piçimsi gülüşüyle bana doğru bakıyordu.Yine emin adımlar ile bir de hafif kıvırtarak Jungkook'un tam karşısına geçtim.

jimin: Rose sen iyi misin?

yugyeom: Sizinkilerin yanına gidecekken buraya mı geldin?

Yüzümü Jungkooktan ayırmadan konuştum.

rose: Hayır zaten buraya gelecektim.

Dedim ve Jungkook'un dudaklarına yapıştım.Aç bir köpekmiş gibi hemen karşılık vermişti.Üzeri çıplaktı.Saçları ıslaktı ve altında sadece havlu vardı.Beni kucağına aldı ben de bacaklarımı beline sardım.Aslında böyle olmaması gerekiyordu.Sadece öpüp gidecektim ama şuan Jungkook'un kucağındaydım.Dudaklarımı sömürüyordu.Ellerimi istemsizce ıslak saçlarına geçirmiştim.Onun da elleri kalçalarımdaydı.Ölecekmiş gibi hissettiğimde dudağını ısırıp öpüşmemizi sonlandırdım.Yine aynı piç gülüş vardı suratında.Kucağından inip arkama döndüğümde herkes bize bakıyordu ama umursamadım.Aksine aynanın karşısına geçip rujumu düzelttim.Kapıdan da tam çıkacakken tekrar konuştum.

rose: İstersen Jungkook dudağındaki ruju çıkar. Bulaşmış da.

En son duyduğum sesler bütün erkeklerin Ohaa diye bağırmalarıydı.


Hard Game/JungkookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin