11

5.4K 239 53
                                    

rose: İşte bak kız tam şurada fark ettiysen çaktırmadan sana bakmaya çalışıyor.

jungkook: of işte çok yakışıklı olmanın zararları yoldan geçenler bile aşık oluyor.

rose: Seni şurada dövmemi istemiyorsan kes sesini çük kafalı!

Jungkook üzerime doğru yürüyerek beni duvara yapıştırmıştı ama hayır yani böyle olmaz ki kantindeyiz!

rose: Ne yapıyorsun kantindeyiz?!

jungkook: Dövmek yerine öpsen de sen de kurtulsan ben de?

rose: Ne diyorsun sen be?Git görevini yap.

Onu hafifçe itmiştim.

jungkook: Lütfen rose başka bir şey yaptır.Bu kızı öpersem daha peşimi bırakmaz tipe baksana çok kötü!

rose: Jungkook korkak olma ve bu görevi bitir.

Büyük bir iç çektikten sonra Jina'nın yanına gitti. Ben de bizimkilerin yanına gidip oturdum.Uzaktan onları izliyordum.

jennie: Bu jungkook ne yapıyor?

jisoo: Güzel kızlar bitti de şimdi Jinaya mı yavşıyor?

lisa: Ben o yavşaktan her şeyi beklerim.Hem rose az önce jungkook'un yanındaydın ne ayaksınız siz?

rose: Sadece arkadaşız bir şey yok.

jennie: Bugünlük inanm- Lan jungkook Jinayı öpüyor!

Hemen gözlerimi o tarafa çevirdim.Jungkook gerçekten Jina ile öpüşüyordu.Tabi bunu görenler çoktan telefonu ile video çekmeye başlamışlardı.

jisoo: Ben bunu kaçıramam hadi kızlar kalkın biz de çekelim.

Ben masada oturmuş hala onları izliyordum.En sonunda Jungkook Jinayı bırakmıştı.Hiç bozuntuya vermeden piçimsi gülüşünü atıp ve tabi ki gözünü kırpıp arkadaşlarının yanına gidip oturdu.Çok kolay olmuştu ve sanırım sinirlenmiştim.Bu kadar uzun olmamalıydı! Neyse ki yanıma kızlar gelince bu düşüncemden kurtulmuştum.

lisa: Neden böyle bir şey yaptı ki? 

jennie: Bilmiyorum ama baya güzel öptü kızı.

Sinirleniyordum.

rose: Beyler neredeler?

jisoo: Chanyeol dışarıda basketbol oynuyor.

rose: Tek mi?

jisoo: evet.

rose: kızlar siz oturun ben ona bakayım.

dedim ve kantinden ayrılıp bahçeye chanyeolun yanına gittim.

rose: ben de geleyim mi?

Chanyeol beni görünce güldü.

chanyeol: Gel birlikte oynayalım.

Topu bana atıp oynamaya başladık.Bizimkiler hep böyle basket oynadığı için kızlar ile biz de alışmıştık.Basketim kötü değildi yani.Yarım saat boyunca oynamaya devam ettik.Top yine benim elimdeydi zıplayıp topu fırlatırken dengemi kaybetmiştim.Yere düşmeme ramak kala Chanyeol belimden tutmuştu.5 saniye birbirimize o şekilde bakmıştık.Sonra ben ayaklanmıştım.İkimiz de gülmeye başlamıştık.

chanyeol: İyi misin?

rose: iyiyim iyiyim sıkıntı yok.Bugünlük bu kadar yeter ne dersin?

chanyeol: Kantine giderim derim?

Bahçeden çıkıp kantinden içecek alıp masalara oturmuştuk.Telefonumuz ilgilenirken ikimize de aynı anda bildirim gelmişti.

chanrosesew* hesabı sizi bir gönderide etiketledi.

Artık hesabın sahibi kimse basket oynarken bizi çekmişti .Düşme anımı ve chanyeolun beni tuttuğu anda vardı!Bu hesabın sahibi kimse benden çok çekeceği vardı!


Hard Game/JungkookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin