Sabah uyandığımda yanımda jungkook yatıyordu.Onun çıplak göğüsene yatarak uyumuşum demek ki.Hazır uyurken biraz onu izledim.O çok güzeldi ve ben ona aşıktım.İlk konuşmaya başladığımız günler geldi bir an aklıma gülümsedim.Ben bu çocuğa gerçekten de aşıktım.Jungkook uyanmadan üzerimi giyinmeliydim.Çıplak bedenim ile ayağa kalkıp kıyafetlerimi ararken jungkookun sesini duymuştum
jungkook: günaydın.
Gözlerimi pörtleterek ona doğru baktım.
rose: gü günaydın.
jungkook çıplak olduğumu görünce yine o çapkın bakışları ile beni süzmeye başlamıştı.Yerdeki gömleğini suratına fırlatarak hemen giyinmeye başladım.Pislik bir de gülüyordu!
jungkook: utanmana gerek yok roseii!
En sonunda elbisemi üzerime geçirebilmiştim.
rose: utanmıyorum sadece çıplak olmanın verdiği heyecanla oldu!Hem bugün okul var geç kaldık!
jungkook: Rose bu hafta okul bitiyor.Son hafta olduğu için gitmemize gerek yok.Yoklama da alınmıyor.
rose: benim eve gitmem gerek jungkook.Banyo yapmalıyım üzerimi değiştirmeliyim.
Yataktan çıkıp yanıma ayağa kalktığında gözlerim yine pörtlemişti.Yahu bu çocuk hala çıplak!
rose: jungkook çıplaksın hemen giyin üzerini dikkatimi toplayamam o zaman!
Baya kahkaha atarak üzerini giyinmişti.
jungkook: Şimdi dikkatini toplayabilir misin?
rose: evet daha iyi.
jungkook: O zaman ilk kahvaltı yapalım sonra da seni eve bırakayım?
rose: hemen eve gitmeliyim jk.
jungkook: O zaman beni bekle duş alayım sonra size gidelim?
rose: tamam çabuk ol burada bekliyorum.
Yanağımdan makas alıp banyoya girmişti.
Ben de koşarak yatağın yanına gidip çarşafın üzerinde kan var mı diye bakmıştım.İşte vardı.Ben artık gerçek bir kadındım.Artık ne kadar ona doğru baktıysam jungkook da benimle birlikte ona bakıyordu.
jungkook: İstersen bu çarşafı alabilirsin.
rose: teşekkür ederim alsam iyi olur.Sonuçta bu benim ilkim.Artık bir kadınım.
Ellerimi tutup gözlerimin içine doğru bakıyordu.
jungkook: benim kadınımsın.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Hard Game/Jungkook
Fanfiction... -Bunu neden yapıyorsun? -Çünkü canım sıkılıyor. +18!