27

4.1K 189 32
                                    

Jungkook bana baya baya trip atıyordu.Ertesi gün okula gittiğimde yine bana pas vermemişti.Neden trip attığını da anlamıyordum ki!Regl de olduğum için zaten sinirlerim bozuktu o yüzden hastalığım geçene kadar okula gitmeyecektim.Beyler de zaten bizi sıkmaya devam ediyorlardı.Chanyeol o gün telefonda beni sorguya çekmişti salak.Kızlar okuldalardı o yüzden evde tektim.Bunu fırsata dönüştürmeliydim.Kendime sıcak su torbası alıp televizyonun karşısına geçip çikolataları götürdüm.işte regl olmanın tek güzel yanı buydu.

*************

1 hafta sonra pazartesi*

Bugün okula gidiyordum ve bu bir hafta jungkook bana hiç yazmamıştı pislik!Ona inat olsun diye bugün en sexsy kıyafetlerim ile okula gidecektim.Zaten beni istemiyor muydu?

Zaten beni istemiyor muydu?

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

(üzerinde hırka yok)

Hazırlanıp aşağı indiğimde kızlar giyimime şaşırsalar da bir şey demediler ve sonunda okula gidebildik.Herkesin gözü bendeydi.Hem 1 hafta okula gelmemiştim geldiğimde de böyle bir dönüş yapmıştım.Jungkook ve tayfası yine kantinin baş köşesinde oturuyorlardı.Kantine girmemizle onunla göz göze gelmiştik.Masalarının önünden geçerken jungkooka göz kırpmıştım.gülümsediğini görmemem için önüne dönse de görmüştüm.Kızlarla hemen karşılarındaki masaya oturmuştuk.ben tam jungkook ile karşı karşıyaydım ve hala ona bakıyordum.eline telefonunu almıştı ve bana o an mesaj gelmişti.Jungkooktan.

wp

jungkook: sahalara döndün bakıyorum da

-döndüm evet

jungkook: neredeydin 

-evde regl ile uğraşıyordum

jungkook: o zaman bitti?

-evet bitti ;)

jungkook: okulun partisi var bugün tatil olacak ya gelecek misin?

-evet

jungkook: birlikte gideriz benim eşimsin

-yüz yüze konuşmamız gerek.

jungkook: dans odasına gel baş belası

-boş yapma sen önden git ben arkandan geliyorum

jungkook masadan kalkıp kantinden çıkmıştı yaklaşık üç dakika sonra da arkasından ben dans odasına gitmiştim.tahmin ettiğimiz gibi yine kimse yoktu.jungkook yine duvarın orada beni bekliyordu.Hemen kapıyı kapatıp onun olduğu araya gittim.1 hafta sonra ilk defa bu kadar yakın olmuştuk ve ben yine çok heyecanlıydım.

jungkook: ne konuşacağız?

rose: sence jungkook?belki komik ama beni chanyeoldan kıskandığını düşünüyorum.

jungkook: komik değil.

rose: ne?

jungkook: rose seni chanyeoldan kıskanıyorum.

rose: peki neden? 

jungkook: neden olmasın ki o herif kesinlikle seni seviyor.fan sayfanız bile var.senin benim ile yakın olmanı istemiyor.bunlar kıskanmam için yeterli sebepler.

rose: chanyeolun beni sevdiğini düşünmüyorum jungkook biz onlarla kardeş gibiyiz ve şu fan sayfası olayı benim de canımı sıkıyor neyse konumuz bu değil.asıl söyleyeceğim şey lütfen beni bu saçma chanyeol meselesi yüzünden bırakma.benden gereksiz bir şekilde uzak durma.hem o beni sevse bile ben onu sevmiyorum yani aşk anlamında.

Jungkook bana doğru bir adım atmıştı.heyecanla ben de bir adım geri çekilmiştim ve sırtım yine duvarla buluşmuştu.

jungkook: peki o zaman kimden hoşlanıyorsun?

rose: bence sen tanıyorsun o kişiyi

dedim iddialı bir şekilde.

jungkook: belki de.

Yine suratımıza mal mal bakıyorduk ki jungkookun gözleri bedenimde dolaşmaya başlamıştı.

jungkook: cidden sinirlenmemek elde değil sen neden böyle giyindin?

rose: çünkü keyfim böyle istedi.

jungkook: böyle giyinme.

rose: sana ne?

jungkook: aiişhh cidden!neyse hadi gidelim daha fazla bu şekilde kalmayalım

deyip arkasına döndüğünde istemsizce ağzımdan şu kelimeler çıkmıştı

rose: beni öpmeden mi gideceksin?

Tekrar bana doğru dönüp o güzel gülüşünü göndermişti.

jungkook: ben de neyi unuttum diye düşünüyordum.

dedi ve dudaklarıma yapıştı.bu dudakları her öptüğümde heyecandan ölüyordum bugün de yine öyle olmuştu.elleri tabi ki yine rahat durmuyordu. elleri eteğimin yukarısına doğru çıkmıştı çoktan.yine kısa süreliğine öpecekti ama dakikalarca susmuştu.Eğer geri çekilmeseydim bütün gün orada öpüşebilirdik.

Hard Game/JungkookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin