Dün gerçekten çok güzel geçmişti.Biz otururken yanımıza chanyeoller de gelmişti ve hep birlikte sohbet etmişti.Kısaca sorunlar çözülmüş gibiydi.Biz sohbet ederken yanımıza Yeri,Joy ve Seulgi de gelmişti.Ayrıca Joy'un chanyeol dan hoşlandığını düşünüyordum.Bunu ona sonra soracaktım.Bugün karneler alınmıştı ve nihayet tatil gelmişti.Bu akşam herkesi kızlar ile bizim eve atacaktık.Bu yüzden temizlikti alışverişti yemekti derken gün geçmişti.Birazdan gelirlerdi.İçimden jungkook erken gelsin diye geçirmeden edemedim.Özlemiştim sevgilimi.
Yaklaşık yarım saat sonra zil çalmıştı ve herkes gelmişti.Hayvan gibi yemek yedikten sonra Oturma odasında toplanıp oyun oynamaya karar verdik.
jennie: hadi toplaşın doğruluk cesaretlilik.
Doğruluk cesaretlilik denmesiyle jungkook ile birbirimize bakıp gülümsemiştik.
lisa: kimse sevgilisinin yanına oturmayacak karışık oturun bakim!
Karışık karışık oturduktan sonra jisoo şişeyi çevirdi. yeri sehuna soruyordu
sehun: doğruluk.
yeri: sana gay diyolar doğru mu?
sehun: gay gibi gözüküyorum ama merak etmeyin gay falan değilim.
Şişe tekrar çevrilince bu sefer lisa irene soruyordu
irene: doğruluk
lisa: namjoon ile ilk öpüşmenizi anlat.
namjoon: (gülerek) oha!
irene: biz namjoon ile birbirimizi seviyorduk ama ikimizde karşılıklı olduğunu bilmiyoruz. uzaktan izlediğimiz kadarı ile salak kıskançlık yüzünden kavga ederdik.ben onu terslerdim o beni.bir gün dans odasında bir tek ikimiz vardık.kavga ediyoruz yine ama bu sefer açık açık kıskandığımızı belli ediyoruz işte o an namjoon beni öptü.İki senedir sevgiliyiz işte salakla.
Kendimizi tutamamış hepimiz kahkaha atmaya başlamıştık.
namjoon: bu salak seni seviyor irene .(güler)
irene: biliyorum.(güler)
Şişeyi tekrar çevirmiştik bu sefer mina bana soruyordu.
rose: cesaret.
mina: hmm iddialı acaba sana ne yaptırsam?
jungkook: rose böyle şeyleri sever (göz kırpar)
rose: sus jungkook.(dil çıkarır)
mina: Jungkooku hepimizin önünde ateşli bir şekilde öpeceksin ama tatmin olmazsam tatmin olana kadar yapacaksın.
havalı bir şekilde ayağa kalkıp jungkookun kucağına oturdum.Hemen ooo diye bağırmaya başlamışlardı.Daha fazla uzatmadan sevgilimin güzel dudaklarına yapıştım.Tabi ki de hemen karşılık vermişti.Hem öpüyor hem de kucağında ileri geri sallanıyordum.Ellerimle de ensesindeki saçları hafif hafif çekiyordum.
mina: tamam tamam bu kadar yeterli durun!
Jungkookun kucağından kalkıp tekrar yerime oturmuştum.Tanrım jungkook hiç iyi gözükmüyordu.
jungkook: ya bu haksızlık olan bana oldu!
rose: sakin ol sevgilim rahatla.
Tekrar şişeyi çevirmişlerdi.Bu sefer soran baekhyun yapan joydu.
joy: cesaret.
baekhyun: chanyeolu öp.
Ne?İnanamıyorum Joy Chanyeolu mu öpecekti.Şimdi kesinlikle emindim joy chanyeola aşıktı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Hard Game/Jungkook
Fanfiction... -Bunu neden yapıyorsun? -Çünkü canım sıkılıyor. +18!