23

4.5K 190 43
                                    

Eve gelmiştimHem çok mutlu hem de çok gergindim.Bugün gerçekten çok mutlu olmuştum.jungkook gerçekten çok değişik şeyler yaşatıyordu bana.Oyun oynarken bana sevişmeyi teklif etmişti.Bir oyun için kabul etmem çok aptalcaydı ama yarın gece jungkookun evine gidecektim.Ona benliğimi vermek için. İlkimin jungkooka  gideceği için aslında mutluydum.Kendime inanamasam da cidden mutluydum.Aslında jungkook bugün yapmamızı istemişti ama bugün bunu kaldıramazdım.Yarın gündüzde bizimkilere söz vermiştim o yüzden iş gece kalmıştı.Kızlara jungkooka gideceğimi söyleyecektim ama oyun için sevişeceğimizi tabi ki söylemeyecektim.Bugün eve saat yedi de gelmiştim aslında jungkook yemek yemeyi de teklif etmişti ama kabul etmedim yoksa ilkimi vermeden kalp krizinden ölebilirdim.O yüzden eve gelip banyo yaptıktan sonra kendime ramen yaptım.Koltukta yayılmış televizyon izlerken kızlar da geldi.Bugün olanları yine en ince ayrıntısına kadar anlattım.(sevişme mevzusu dışında).

rose: neyse şimdi beni bırakın siz anlatın ne yaptınız?

jisoo: biz bir şey yapmadık ama jennie cidden bir şeycikler yaşamış bugün.

hemen gözlerimi jennieye diktim.bu mal sırıtıyor muydu?

lisa: kızım anlatsana  rose da.

jennie: tamam başlıyorum anlatmaya.Şimdi ben kızlardan ayrılıp alışveriş merkezine gittim.Kendi kendime dolanırken tahmin et kiminle çarpıştım.

rose: kiminle?

jennie: Yoongi ile!

rose: oha!

jennie: işte yoongi ile karşılaşınca ben biraz şaşırdım o da şaşırmışa benziyordu bir beş saniye mal mal bakıştık.sonra bana işte laf soktu ben de altta kalmadım falan derken biz baya yürüdük sohbet bile ettik.işte ne yaptığımı falan sordu ben de öylesine dolaşmaya çıktım dedm.o da öyle dedi. sonra ona birlikte dolanalım mı dedim o da kabul etti falan ben bunu tabi mağazalara soktum.kıyafet denettim o da bana denetti. ya inanabiliyor musun çift olmadan çift kıyafetleri giydik!

rose: yaa çok tatlı!

jennie: asıl bomba şimdi biz bununla fotoğraf çekinmiştik sayfasına atmış!

rose: çüş!  

minsuga: ben kimi buldum? @jenniekim

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

minsuga: ben kimi buldum? @jenniekim

289.345 beğeni 403 yorum 

*

rose: ya kızım bu çok güzel!

jisoo: evet ya çok tatlı ama bir şey sorucam

jennie: sor

lisa: yoongi neden böyle bir şey yaptı?

jisoo: fotoğrafı neden attı yani?

jennie: bilmem sizce?

rose: dikkat çekmeye çalışıyor olabilir mi?

jisoo: kızım yoonginin dikkat çekmesine gerek var mı? yok.

lisa: jenniye ilgi duyuyor olabilir mi?

jennie: bir anda tepinmeye başlamıştı.

jennie: yaaaa olabilir mi cidden?

rose: kızım sakin ol hem sen yoongiden mi hoşlanıyorsun?

jennie: rose bunu soruyorsan hakiki malsın kızım. evet ben ondan hoşlanıyorum!

jisoo: ah ah kızlar elden gidiyor.

lisa: dedi jine aşık jisoo.

ben de gülerek tamamladım.

rose: ve taehyunga aşık olan lisa.

Hepimiz gülmeye başlamıştık ta ki beylerin gruba yazdığı mesaja kadar.

Hard Game/JungkookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin