38

2.9K 130 15
                                    

Jungkook ve sevgili oluşumuzu açıklamıştık ve bizimle birlikte kızlar da açıklamıştı.Zaten Namjoon Jimin ve Hoseokun sevgilileri vardı bizimle birlikte ekip tamamlanmıştı.Jungkook gideli bir saat oluyordu kızlarla birlikte oturmuş sohbet ediyorduk.

rose: chanyeollar var onları ne yapacağız?

jennie: ben kai ile konuştum kızlar ve aramızda bir sorun kalmadı.

jisoo: rose bence sende chanyeol ile konuş.

rose: konuşmak istiyorum ama jungkook istemiyor.

lisa: sevgilinden habersiz iş yapmanı desteklemem ama chanyeol ile kaç senelik arkadaşsınız konuşmalı ve aranı düzeltmelisin.

rose: o zaman şimdi chanyeolu aramalıyım?

jisoo: evet ara.

jennie: bu saçma olay kapanırsa iki taraf içinde daha iyi olur bak biz yoongi ile halletik kai ile de. sen de hallet ve rahatla.

Başımı salladıktan sonra yukarı odama çıkıp chanyeolu aradım.

deve boylum chan* aranıyor

r: chanyeol?

c: ne var?

r: konuşalım mı biraz?

c: konuş rose.

r: yüz yüze konuşsak daha iyi olur aslında bizim evin oradaki parka gelebilir misin?

c: sevgilin kızar rose.

r: chanyeol seninle konuşmalıyız saçmalamayı kes ve düzgünce konuşalım.

c: 1o dakikaya parkta buluşalım.

r: tamam görüşürüz.

*******************

Üzerimde olan pijamaları umursamadan parka gittim.Chanyeol çoktan gelmişti bankta oturuyordu.Yanına gidip ben de oturdum.

chanyeol: ne söyleyeceksen hemen söyle.

rose: chanyeol lütfen bana böyle davranma.seninle kaç senedir arkadaşız.kardeş gibiyiz hiç böyle şeyler yaşayacağımızı düşünmedim.ben aşık oldum chan aşık olduğum adam da bana oldu.beni böyle sıkıştırmana sinirlenmiştim o yüzden sana sert çıkış yaptığım çok oldu bu yüzden çok özür dilerim.Ben seninle de diğerleriyle de aramın kötü olmasını istemiyorum.Eskisi gibi olalım chan.ben sizi çok seviyorum lütfen böyle şeyler yüzünden hayatımdan çıkmayın.Eskisi gibi oynak balinalar olalım.

chanyeol: ben de seni çok seviyorum rose ve merak etme seni bu sebepten dolayı silemem.Ben yani aslında hepimiz sizi çok seviyoruz.Asıl ben özür dilerim.Oynak balinalar eskisi gibi olsun.

rose: teşekkür ederim!

Ve chanyeol ile uzunca sarıldık.Ne kadar çok kavga etsek de bu çocuklar benim her şeyimdi onları silip atamazdım.

Hard Game/JungkookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin