Ben kendimi kaybetmiş bir şekilde koltukta tepinirken kızlar da bana laf atıyordu.
jisoo: kızım tam bir malsın.
jennie: sen hangi akıl ile öyle yorum yapıyorsun?
lisa: madem yaptın şimdi neden tepiniyorsun?
rose: ya üzerime gelmeyin benim!birinin o kıza gereken cevabı vermesi gerekiyordu ben de verdim.
jisoo: o zaman güzelim seni terlikle dövmeden önce koltukta zıplamayı bırak ve bize bugün ki öpüşmenizi anlat.
Büyük bir hevesle hemen koltukta düzgünce oturdum.
rose: tamam anlatıyorum.
En ince ayrıntısına kadar her şeyi anlattım.
jennie: bence jungkook da sana karşı boş değil.
lisa: aynen bence de. yoksa neden seni sürekli öpmek istesin ve chanyeol dan kıskansın?
rose: of kızlar bilmiyorum.zaten beylerde bana karşı biraz korumacılar şu sıra.
jisoo: tamam hepsini çok seviyoruz ama bebeğim bu bizim özel hayatımız. merak etme sana kimse bir şey diyemez.
jennie: evet bebeğim sakın kendini suçlu hissetme. hem şimdi gerçekten de yoongiler çok yakışıklı.
lisa: aynen taehyunglar çok yakışıklı.
jisoo: jinler de çok yakışıklı.
Tanrım benim kulaklarım neler duyuyordu.
rose: kızlar siz ne diyorsunuz?yoksa..?
jennie: saçmalama yok öyle bir şey.
lisa: sadece yakışıklı olduklarını söyledik.
jisoo: evet hemen saptırma.
rose: tamam be bir şey demedim.
Koltukta yine manda gibi yayılmış oturmaya devam ettik.
rose: kızlar benden bu kadar birazda yatağımda takılacam size iyi geceler bebeklerim.
dedim ve odama geçip yatağımda telefon oynamaya başladım. jungkooka mesaj atsam mı atmasam mı diye düşünürken mesaj gelmişti.
jeonjungkook*size mesaj gönderdi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Hard Game/Jungkook
Fanfiction... -Bunu neden yapıyorsun? -Çünkü canım sıkılıyor. +18!