Neredeyse bir haftadır jungkook ile konuşmuyorduk.Okulda da konuşmaya hiç vaktimiz olmuyordu.Beni resmen görmemezlikten geliyordu.Sebepsizce üzülüyordum ve ona doğruları anlatmak istiyordum.Kafam karmakarışıktı.Bahçedeki banka oturmuş tek başıma oturuyordum.Jungkook ve arkadaşları futbol oynamaya başlamıştı.İstemsizce onları izliyordum daha doğrusu jungkooku izliyordum.Beni görmemişti ama umursamadım daha rahat izleyebilirdim onları.Yarım saati geçtikten sonra tişörtler çıkmaya başlamıştı. Jungkook tam tişörtünü çıkartırken beni görmüştü.Siktir tam da ağzım açık onu izliyordum.Hafifçe gülümsemişti.Ben de ona gülümserken suratıma bir şey geldi.Bu jungkookun tişörtüydü.İstemsizce elimde tişört kahkaha atmaya başlamıştım.Tanrım bana ne oluyordu?Elimde jungkookun tişörtü ile onları izlemeye devam etmiştim.Sonunda oyunları bitmişti.Ayağa kalkıp jungkookun yanına giderken chanyeol gelmişti.Ama böyle olmamalıydı!
chanyeol: napıyorsun rose?
rose: şey chanyeol benim işim var son-
Konuşsak diyene kadar jungkook yanımıza gelip elimdeki tişörtünü çekip almıştı ve arkasına dönüp gitmişti.
rose: Hey jungkook!
chanyeol: Rose ne oluyor?
rose: Ha? Bir şey yok yani önemli bir şey değil.Kızlar nerede?
chanyeol: Sınıftalar gel gidelim.
Şuan ne kadar çok Jungkookun yanına gitmek istesem de gidemezdim.Çünkü bana kızgındı.
Chanyeol ile sınıfa gelmemiz ile yine aynı anda telefonumuza bildirim gelmişti.
chanrosesew* sizi bir gönderide etiketledi.
rose: SİKİCEM AMA HA!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Hard Game/Jungkook
Fanfiction... -Bunu neden yapıyorsun? -Çünkü canım sıkılıyor. +18!