(rose elbise)
*
Kızlarla eve gelip hemen hazırlanmaya başlamıştık.Ben jungkook ile gidecektim onlar da bizimkilerle.Kesin yine gereksiz trip atacaklardı ama şimdi bunu düşünüp kendimi üzemezdim.Giydiğim elbise üzerime tam oturmuştu gerçekten sexsy gözüküyordum..Saat akşam yediyi geçerken hepimiz hazırdık.Yaklaşık 1o dakika sonra da jungkook gelmişti.Kızlara hemen öpücük atıp evden çıktım.Jungkook bu sefer arabanın içinde değilde arabanın önünde bekliyordu.Tanrım çok yakışıklıydı!İkimizde birbirimizi süzüyorduk.
jungkook: çok..çok güzelsin rose..
rose: teşekkür ederim.sen de çok..çok yakışıklısın jungkook.
Yine birbirimize bakmaya devam ediyorduk deli gibi!
jungkook: sanırım artık gitmeliyiz.
rose: ev-
chanyeol: rose!
Arkama dönmemle tüm exo (birbirlerine seslenme şekli) buradaydı ve jungkookla bize bakıyorlardı!
rose: çocuklar?
kai: nereye rose?
rose: partiye?
suho: bu herfle mi?
jungkook: evet bu herifle gidiyor bir sorun mu var?
jungkook sinirleniyordu ve haklıydı da.
rose: jungkook özür dilerim sakin ol.
kyungsoo: bizden değil de ondan mı özür diliyorsun?
Ben de sinirleniyordum!
rose: sizden özür dilememi gerektirecek bir şey yapmadım!
baekhyun: sevgili olduğunu bile söylemedin!
rose: sevgilim değil arkadaşım ve bu çok normal!Kaç haftadır bize salak salak tripler atıyorsunuz ama yeter artık!Bu benim ve benim kararlarım!Gerçekten üzülüyorum siz böyle yaptıkça.Şimdi izin verirseniz arkadaşım ile partiye gidiyorum.
Dedim ve arabanın kapısını açıp oturdum.Jungkook da gelmişti hemen arabayı çalıştırıp sürmeye başlamıştı.
jungkook: iyi misin?
rose: iyiyim sıkıntı yok asıl sen bana kızdın mı?
jungkook: saçmalama sana neden kızayım?
rose: ne bileyim benim yüzümden sürekli bir şeyler oluyor.
jungkook: saçmalama rose.Arabadan indiğimizde her şeyi unutalım ve bu güzel uyumumuz ile birlikte partide eğlenelim!
İster istemez gülmüştüm.Bu çocuk beni çok mutlu ediyordu.
*******
Partının olacağı otelden içeri girerken kol kola girmiştik ve gerçekten de sevgili gibiydik.Herkes bize bakıyordu önemsemeden içeri geçip masamıza oturduk.Yaklaşık yarım saat sonra kalabalık armıştı yanımıza jungkookun tayfası da gelmişti.Sohbetimize hep birlikte devam ettik.Partide öğretmenler de olacağı için içki yoktu.O yüzden herkes rahat bir şekilde eğlenebilirdi.Hareketli müzikler çalmaya başlayınca bizim kızlar çoktan kalkmışlardı.Jungkooka kısa bir bakış attıktan sonra ben de hemen kızların yanına eğlenmeye gittim.Deli gibi dans ediyorduk.Ara ara jungkookla göz göze geliyorduk.Çocuk bir tekbeni izliyordu yahu!Tabi bizimkileri de görüyordum çatık kaşları ile bizi izliyorlardı ama yine umursamadım.Kızlar ile dans ederken yanımıza Hyunjinler de gelmişti onlarla da deli gibi dans ettik.Öğretmenler ile de dans ederken çok güzel oluyordu.Daha fazla dayanamayıp jungkookun yanına gidip elinden tutup onu da alip dans etmeye devam ettim.Çok eğleniyordum.Jungkook da dans da kötü değildi.Hatta çok iyiydi.Sonra yanımıza bütün bts de geldi hepimiz deli gibi dans ettik ki Steve Aoki'den Mıc Drop remix çaldı.Bu jungkookların yaptığı en iyi danstı.Bir anda bütün kalabalık geri çekildi ve sahneyi bts bıraktı (arkadaş çevrelerinde kullandıkları isim).Tanrım çok havalılardı.Bu anı tabi ki de telefonuma kaydetmiştim.Şarki bittiğinde büyük bir alkış almışlardı.Bundan sonra da duygusal bir dans müziği çalmıştı.Eşler hemen birbirlerini dansa kaldırmıştı.Jungkook da yanıma gelip beni dansa kaldırmıştı.Ellerimi omzuna koymuştum oda ellerini belime.İkimiz de kendimizi dansın ritmine bırakmıştık.Birazdan yanımıza yoongi ve jennie de gelmişti.Onlardan sonra jin ve jisoo ve en sonda taehyung ve lisa. Tanrım ne oluyordu?Bunu daha sonra düşünmeye karar verip jungkooka odaklanmaya devam ettim.Bugün gerçekten de çok eğlenmiştim...
**********
Parti çıkışı bizim oğlanlar kızları beklemeden gitmişleri.Neyse ki tae,jin ve yoongi onları götürecekti.Jungkook ısrarla başka bir işimiz olduğunu söylüyordu.
namjoon: tamam beyler siz kızları götürün,jungkook da nereye gidecekse gitsin biz üçümüzde eve gidelim.
jungkook: hyung sanan bir şey söyleyeceğim az gelsene.
Jungkook ve Namjoon bizden uzağa gidip konuştuktan sonra tekrar yanımıza gelmişlerdi.
namjoon: biz hep birlikte kızları eve bırakalım.jungkooklar da ne yapacaklarsa yapsınlar hadi yürüyün.
Dedi ve hepsi arabalarına binip gitti.Sağ tarafıma dönüp baktığımda jungkook çoktan arabasına biniyordu.Sonra bende yanına oturdum.
rose: jungkook nereye?
jungkook: eve.
rose: anlamadım?
jungkook: anlamayacak bir şey yok güzelim.evime gidiyoruz.benim olacaksın.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Hard Game/Jungkook
Fanfiction... -Bunu neden yapıyorsun? -Çünkü canım sıkılıyor. +18!