Eve gelmemizle jungkook beni kucağına alıp odasına götürmüştü.Bedenimi yavaşça yatağa bırakıp üzerime çıkmıştı.Direk ellerimi gömleğinin düğmelerine götürdüm.
jungkook:(sırıtır) hızlısın?
rose: uzatmaya gerek yok bir an önce senin olmak istiyorum.
Gömleğini çıkarttıktan sonra pantolonunu da çıkarmıştım.Jungkookun üzerinde sadece boxeri vardı.Ellerimden tutarak beni yatakta oturtmuştu.Elleri elbisemin askısına gitmişti.Çoktan elbisemi üzerimden çıkarmıştı.İçimde sütyen yoktu.O yüzden göğüslerimi açık bir şekilde görüyordu.Yavaşça beni tekrar yatağa yatırdı.Parmakları dudaklarımdan boynuma boynumdan göğüslerime göğüslerimden de kilotuma iz çizmişti.Yavaşça kilotumu da çıkarttıktan sonra artık jungkookun karşısında çırılçıplaktım.Mest olmuş bir şekilde bana bakıyordu.
jungkook: rose sen...sen çok güzelsin.
rose: beni utandırmayı kes de artık gecemiz başlasın.
Gülümsemişti.Sonra benimde ellerim onun boxerine gitmişti.Yavaşça ben de onunkini çıkarmıştım.İşte şimdi tam olarak hazırdık.Dudaklarıma yapışmıştı elleri göğüslerimden kalçama doğru oynuyordu.Benim ellerim ise yine kaslarındaydı.Dudaklarını dudağımdan çekip boynuma gömmüştü.Oradan göğüslerime inmişti.Göğüslerimde uzun süre oyalandıktan sonra dudakları biraz daha aşağı indi hassas noktama geldiğinde oraları da öpmüştü.İrkilmiştim.Oramda da uzun süre oyalandıktan sonra tekrar dudaklarıma yapışmıştı.Yavaşça üzerimde hareketlenip penisinin kızlığımın deliğine getirmişti.
Üzerimde doğrulmuş ellerimi tutuyordu.
jungkook: hazır mısın güzelim?
rose: hazırım jk.
Sonra yarım kalan son parçamızı da birleştirmişti.Ağzımdan çıkan ilk inlemeler acıdan olsa da ilerleyen vakitlerdeki zevkttendi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Hard Game/Jungkook
Fanfiction... -Bunu neden yapıyorsun? -Çünkü canım sıkılıyor. +18!