Bizimkilerin jungkook ile kavgasından sonra okuldan çıkmıştık.Biliyordum chanyeol ile konuşmam gerekiyordu ama jungkook onunla konuşmamı istemiyordu.Aslında istememekle kendince haklı olabilirdi ama chanyeol ne olursa olsun benim kaç senelik arkadaşımdı.Onunla gerçekten en kısa zamanda konuşmalıydım.
jungkook: ne düşünüyorsun?
rose: seni düşünüyorum canın acıyor mu?
jungkook:merak etme acımıyor pansuman yaptık ya.
rose: olsun acırsa söyle bana.Hem biz nereye gidiyoruz?
jungkook: senin kızlar benim oğlanlar ile birlikte değil mi?
rose: evet sizinkiler ile birlikteler.
jungkook: kısaca eviniz boş?
rose: evet boş da şimdi ne alaka?
jungkook: senin evine gidelim.
rose: tamam gidelim.
El ele tutuşarak evimin yolunu tuttuk.
************************
koltukta sarılarak oturmuş televizyon izliyorduk.Aslında ben başka şeyler yaparız diye düşünmüştüm.Sanırım çok fesatlaştım.
jungkook: günlüğüm hala sen de değil mi?
Kafamı kaldırarak suratına bakmıştım.
rose: evet ben de.
Dedim ve ayağa kalkıp yukarı odama çıktım.Günlüğü alıp tekrar aşağı jungkookun yanına oturdum.
jungkook: günlüğüm?
rose: al günlüğün senin olsun.
Elimden günlüğü aldı.İçini açıp sayfalarını açtı.Günlüğünü özlemiş miydi bu çocuk?
jungkook: tanışmamız çok saçma bir şekilde oldu.Bu günlük sayesinde oldu.
rose: evet kötü bir yakınlaşmaydı ama eğlenceliydi.
jungkook: günlükte yazanları okurken ne hissettin,ne düşündün az çok tahmin edebiliyorum rose ama sana yemin ederim çok şey değişti hayatımda.
rose:merak etme senin hakkında kötü şeyler düşünmüyorum.
jungkook: senden önce insanlar hep çok yakışıklı çok zengin ve popüler olduğum için benim olmak istediler.Bana sürekli sexs teklifinde bulundular.Kızların gelip bana sürekli bu tekliflerde bulunması beni uzun bir süre bunalıma sokmuştu.Dıştan kimse anlamasa bile içten içe çok sinirleniyordum.O yüzden bu günlüğü yazmaya başladım.Gerçekten o karakterde biri değilim yoksa.
Jungkookun ellerini tutup o güzel yüzüne güven verircesine baktım.
rose: jungkook biliyorum sen mükemmel bir adamsın ve ben bu mükemmel adama aşığım.Kendini suçlu hissetme.Bak hepsi geçti.
Uzun uzun sarılmıştım ona.Benden ayrıldıktan sonra günlüğü çöpe atmıştı.
rose: neden attın ki?
jungkook: artık yeni güzel bir günlük tutacağım park chaeyoung.
rose: Seni seviyorum .
juhngkook: ben de seni seviyorum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Hard Game/Jungkook
Fanfiction... -Bunu neden yapıyorsun? -Çünkü canım sıkılıyor. +18!