Yemeklerimizi yedikten sonra yine hep birlikte oturmuş doğruluk cesaretlilik oynuyorduk.Şimdi taehyung lisaya soruyordu.
lisa:doğruluk.
taehyung:beni ilk sevdiğini anladığın anı anlat.
lisa: aslında her şey jungkook ve rose ile başladı.Rose gelip bize anlatırken bizim de aklımız size kayıyordu ve bundan sonra fark ettim sürekli seni takip ediyordum.Mesela rose jungkooku anlattıktan sonra şöyle diyordum ay bugün de taehyung şu kızlar şöyle yaptı ya da top oynarken düştü falan diyordum.Sonra seni görünce panik yapmaya başladım böylece anladım seni sevdiğimi.
taehyung: vay beee!
jungkook: hepsi bizim sayemizde olmuş lan.
rose: sen sus istersen şişeyi çevir.
jungkook: tamam be.
şişe chanyeol ve joy da durmuştu.Chanyeol soruyordu.
joy: doğruluk.
chanyeol: ilk tanışmamızı anlat.
joy: iyi de bunu sen biliyorsun?
chanyeol: olsun diğerleri bilmiyor.
joy: tamam anlatıyorum.Şimdi okulda kahve aldım tam arkamda da chanyeol varmış ama dibime girmiş salak aniden arkama dönünce korktum kahve döküldü üstüne ama tam da kıymetlisine.ben de çok panik yaptım salak gibi elimle rüzgar yapıp üflüyorum.Chanyeol da bana doğru bakıyor.Peçete aldım güya kahve dökülen yeri temizleyeceğim.Cidden panik yapmıştım ve utanmıştım peçete ile silmeye başladım.Chanyeol da kitlendi.Temizlediğimde fark ettim ne yaptığımı.Ah çok utanmıştım.
mina: oha yani salaklar
chen: chanyeol demek o yüzden tuvaletten çıkamadı gece inledi salak
jisoo: pislik
chanyeol: ağzına sıçayım chen.
Chanyeol ile dalga geçmemiz durunca şişeyi yine çevirmiştik.Bu sefer şişe Jin ve Jisoo arasında durmuştu.
jisoo: doğruluk.
jin: beni kıskandığın için en son ne yaptın?
jisoo: buraya gelirken arabada telefonun ile fotoğraf çekiniyordum sonra instagramdan bildirimler gelmeye başladı.bir sürü kız yazıyordu falan hepsine sevgilim var yazdım senin ağzından ve fotoğrafımı attım ayrıca biraz kaba davranmış olabilirim ama olsun adam ol jin.
jin: ah be jisoo da ne yapsın sevgilisi çok yakışıklı.
hoseok: sus be yürüyen ego.
jin ve jisoo ile işimiz bitince şişeyi yine çevirdik.Bu sefer namjoon ve irene arasında durdu şişe.
irene: cesaret.
namjoon: arkadaşlar şuan sevgilimden böyle zor şeyler isteyemem yanıma gel öp beni seni özledim.
lisa: yaa çok tatlı!
rose: of evet çok güzelsiniz.
İrene ve Namjoon gözümüzün önünde öpüştükten sonra şişe çevirildi.yoongi vs jennie.
jennie: doğruluk
yoongi: birlikte yaşadığımız en utanç verici anı anlat.
jennie: of bu anlatacağım olay cidden çok kötü.Biz daha sevgili olmadan işte ben yoongiyi takip etmeye başladım çünkü ders vaktiydi ben de dersten atılmıştım sıkılmıştım.Baktım ki yoongi de tek takip edeyim dedim.Bu neyse erkeklerin soyunma odasına girdi ben de aksiyon arıyorum ya arkasından girdim.Bu tam olu orta tişörtünü çıkarttı çıplak ben yanlışlıkla oha diye bağırdım.Duydu ama bir baktım altını da çıkartıyo bu sefer de yanlışlıkla küfür ettim ama kesinlikle oradan çıkmıyorum bakıyorum.Neyse kısaca yoongi beni gördü sıkıştırdı.Bizi böyle de yakaladılar falan. Ah tanrım cidden çok kötüydü.
wendy: ya jennie sen neden böylesin (güler)
jisoo: biz bu salakla boşuna bad girl jennie diye dalga geçmiyoruz (güler)
jennie: of boş yapmayın şişeyi çevirin.
İşte bütün oyun boyunca beklediğim an gelmişti.Jungkook bana soruyordu.
rose: cesaret.
jungkook: yapmanı istediğim şeyi söylemeden buradaki arkadaşlara bir şey anlatmak istiyorum.Bizim rose ile olan hikayemiz bu oyun sayesinde başladı.Bu oyun yüzünden çok fazla şey yaşadık.İyi ki de yaşadık seni seviyorum Park Chaeyoung.O yüzden bu oyun benim için çok özel bilin istedim.
Jungkooku hayran kalmış bir şekilde izliyordum.Tanrım bu çocuk her defasında beni kendine aşık etmeyi başarıyordu.
rose: seni seviyorum Jeon Jungkook ve evet bu oyun çok özel bir oyun.
jungkook: neyse romantik anlarımız bittiğine göre görevini veriyorum.
rose: ver be ben bu gazla her şeyi yaparım!
jungkook: sevişelim.
Jungkookun söylediği şeyle ben ve o dışında herkes kahkaha atmaya başlamıştı.Ben ise kızaran suratım ile jungkooka bakıyordum o da bana çapkın bakışlarını yolluyordu.
rose: arkadaşlar komik değ-
lafımı tamamlayamadan beni elimden tutup çadıra sürüklemeye başlamıştı.Tanrım bu çocuk tam deliydi ve ben bu deli çocuğa çok aşıktım.Bu gece bir kez daha onun olacaktım.Sonsuza kadar olacağı gibi...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Hard Game/Jungkook
Fanfiction... -Bunu neden yapıyorsun? -Çünkü canım sıkılıyor. +18!