35

3.1K 147 20
                                    

Chanyeol'un jungkook ile kavgası demek bütün grubun kavga etmesi demekti ve bu yüzden kantin karışmıştı.Kızlar ile aralarına girmeye çalışsak da bir şey olmuyordu.Çevredekilerde film çekiliyormuş gibi izliyordu.Herhangi bir öğretmen gelmeden onları ayırmalıydık.En sonunda Marklar ve taeminler gelmişti ve ayırabilmiştik.Hemen jungkookun yanına koşmuştum.Tanrım dudağı ve kaşı kanıyordu!

rose: jun-jungkook iyi misin?

jungkook: iyiyim korkma.

rose: ben öz-

jungkook: sus istersen rose. bu senin yüzünden olmadı sevgilim.

Yanımızda birilerinin olduğunu umursamadan jungkookun dudaklarına küçük bir öpücük kondurmuştum.Sonra da yugyeomun yardımı ile jungkooku revire götürmüştüm.

***********

Jennie*

Diğerlerinin yardımı ile çocukları ayırdığımızda yoongi'nin yanına koşmuştum.Dün ki yaraları zaten geçmemişti!

jennie: canın çok acıyor mu?

yoongi: kai'nin yanında neden değilsin?

jennie: çünkü senin yanında olmak istiyorum yoongi!Anlamıyor musun aptal?Daha ne kadar açık olmam gerek?

Yoongi gülüyordu.İyi de komik bir şey mi söylemiştim?

jennie: komik olan ne?

yoongi: ben de seni jennie.

jennie: ne?

yoongi: ben de seni seviyorum.

**********************************

Lisa*

Ben olayın şoku ile taehyung'un başına koşmuştum.Tanrım ben ne yapıyordum?

lisa: iyi misin?

taehyung: iyiyim korkma.

lisa: korkmadım merak ettim.

taehyung: kesin öyledir.

lisa: yemin ederim yeni dayak yedi demem birazda ben döverim.

taehyung: birincisi ben dayak yemedim ikincisi sen dövsen de olur.

lisa: salak.

***************

jisoo*

Baktım ki kızlar hep sevdiklerinin yanlarına gidiyorlar ben de öyle yaptım.Koşarak jinin yanına gittim.

jisoo: jin iyi misin?

jin: iyiyim canım acımıyor.

jisoo: artık lütfen kavga etmeyin korkuyorum.

jin: neden?

jisoo: anlamadım?

jin: neden korkuyorsun jisoo?Arkadaşların için mi yoksa benim için mi?

jisoo: sanırım onlar için korksam şuan burada olmazdım?

jin: sanırım öyle.

Hard Game/JungkookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin