9.rész

2.4K 186 17
                                    

Jungkook szemszöge:

Elkezdtünk terveket szőni, hogy hogyan tudnánk kideríteni, hogy ki Nam szívszerelme. Túl sokra nem jutottunk sajnos, mivel csak az jutott eszünkbe, hogy valahogy el kellene rabolni. De akkor még bőrtönbe kerülnénk.. Ez nem jó így. Ahj, de ha legalább tudnánk, hogy hogyan néz ki!

-Nam tudnál jobb leírást adni róla? És ha lehet ne csak annyit mondj, hogy rohadt jól néz ki! - nevettem fel, hiszen eddig öszvisz ennyit hajtogatott a titkos fiú kinézetéről.

-Hát... Gyönyörű csokibarna szeme van, szőke haja és ahhh azok a csókolni való ajkak.......-itt megállt egy pillanatra.

Lisaval nagyon jól tudtuk, hogy épp most erőszakolja meg a fejében szegény srácot. Egy utolsót nyögött még (szerintem most ment el) - Na szóval magas, de nálam nem magasabb. Kb 5 cm-rel lehet alacsonyabb. Hoszzú, vékony, kecses lábai vannak, amik ahhh elképesztőek-na már megint kezdi az élvezkedést..

-Nam, kérlek! Koncentrálj már! Nem azt akarjuk tudni, hogy milyen pózokban és hogyan erőszakolnád meg! - mondta Lisa.

Tuti olvas a fejemben a kis csintalan. Erre mindhárman felnevettünk.

-Bocsi srácok. Na szóval elég feminim alkatú és az arca is az. Eskü szebb mint bármelyik lány. - Lisa ciccegett (? Létezik ez a szó? Xd) egyet majd keresztbe rakta a kezét, durcit szimulálva. -Na Lisa te, is tudod, hogy nagyon szép vagy! De az a pali, basszus szerintem őt az isten csak azért teremtette, hogy ezzel kínozza az embereket mert senki nem elég jó hozzá! - uuhh mostmár biztos, hogy a mi kicsi Namunk szerelmes.
Lisával egymásra néztünk majd felugrottunk és felrántottuk Namot is

-Namjoon szerelmeeees! Namjoon szerelmeeeees! - ordítottuk egyszerre Lisával miközben összevissza rohangáltunk a házban.

-Srácok! Fogjátok már be basszus! Szerintem az utca másik felében is hallani lehet titeket! - szidott le minket, mintha az apukák lenne.

-De apu... Végre szejejmes vagy, szosze tapasztaltuk még ezt! Mi cak örülünk nyeked! - mondtuk egyszerre Lisaval, direkt sejpítve. Nam csak fejbe csapta magát majd hirtelen elgondolkozott.

-Hm...apu...apuci.... Ez tetszik - gondolkozott hangosan Nam.

-Uhhh Namjoon-nak Daddy fétise vaaaaan. - sikítozott Lisa.

-Apuci, fenekelj el! - változtattam el a hangom és még be is pucsítottam Namjoon-nak.

-Ti hülyék vagytok! - mindhárman a földön kötöttünk ki, annyira nevettünk.

~

Miután eléggé lenyugodtunk eldöntöttük, hogy menni kellene valahova. Ők kávézni szerettek volna, de én féltem bemenni. Hisz a legjobb kávézó az az, ahol Taehyung is dolgozik.

-Srácok nem biztos, hogy jó ötlet ide bemennem - mondtam miközben megvakartam a tarkomat. - Engem innen kitiltottak.

-Mégis miért? - kérdezte Nam.

-Hát van itt egy fiú Taehyung és ő szolgált múltkor ki. Én pedig nagyon rossz passzban voltam és akkor láttam még azt is, hogy az a ribanc megcsal. Sajnos azon a fiún vezettem le a dühömet... Megeshet, hogy olyan témába tapostam bele, ami számára fájjo és még le is öntöttem kávéval...... - nagyon szégyellem magam...

-Kook! Legalább bocsánatot kértél?! - kért számon Lisa.

-Persze! Sőt eldöntöttem, hogy gyerekemként fogok vele törődni! Bizony! - bólogatással erősítette meg mondandomat.

Ekkor meghallottam, hogy valaki sír a sikátorban. Szóltam Namjoonéknak és lassan oda mentünk. Taehyungot láttam meg pár osztálytársával. Az egyik épp behuzott Taehyungnak miközben a másik kettő lefogta szegényt. Rögtön odaszaladtunk.

-Srácok, gondolom nem lesz bajotok vele ha holnap találkozunk az igazgatóiba nem igaz? - egyre hangosabban beszéltem, hisz tényleg felidegesitett, hogy bántották Taehyungot.

-De tanárúr mi nem is tettünk semmi rosszat! - kelt ki magából az egyik idióta.

-Nem tettetem semmi rosszat?! Basszus mit ártott nektek az a fiú?! - szállt be a veszekedésbe Lisa is miközben én felvettem az ölembe Taehyungot. Chanyeolék nem válaszoltak csak zsebere vágták a kezüket és lehajtották a fejüket.

-Ha megtudom, hogy mégegyszer bántani fogjátok Taehyungot akkor kirugatlak titeket! Sőt fel is jelentelek! Megértettétek?!- nagyon felidegesit a nemtörődömségük, de amikor mondtam, hogy kirugatom mindannyian felkapták a fejüket.

-Holnap ne menjetek első órára hanem várjatok meg, együtt el megyünk az igazgatóiba! - ezzel a mondattal otthagytam őket.

-Srácok szerintetek elvigyük a kórházba?-kérdeztem tőlük.

-Úristen Tae baba! - szaladt hozzánk egy srác, azt hiszem múltkor is ő vitte el előlem Tae-t amikor leöntöttem. - Mi történt vele?! - nézett rám vádlon.

-Chanyeolék bántották itt a sikátorba. Mi csak segítettünk. Szeretnék tőled is bocsánatot kérni azért ahogy viselkedtem múltkor a kávézoban. - megenyhült a tekintete, majd rámmosolygott.

-Örülök a találkozásnak. Byun Baekhyun vagyok! - nyújtott a kezét Namjoonék felé.

-Lalisa Manoban! - rázott vele kezet Lisa.

-Kim Namjoon - utánozta Lisat

-Gyertek, hozzátok be a kávézóba - indult el előttünk Baekhyun.

Bementünk majd az öltözőhöz vezetett minket majd mondta, hogy fektessem le az egyik padra.
Levette Taehyung polóját és mikor megláttuk, hogy megint tele van foltokkal mindannyian kiakadtunk. Mostmár biztos, hogy viszem mindannyiukat az igazgatóiba! Ez nem állapot így!

-Szerintem haza kellene vinni. Most sok pihenésre lesz szüksége. Ennyi és ilyen súlyos sebei még nem voltak... -mondta Baekhyung szomorúan.

Vajon most miért verték meg ennyire?

Köszönöm, hogy elolvastátok! Remélem tetszett!
Bynie

Love Or Hate - Vkook [Befejezett] Where stories live. Discover now