Jungkook szemszöge :
Yoongi hyunggal szemeztem miközben szorították egymás tenyerét. Tudom, hogy nem kedvel, de nem érdekel, én se kedvelem. Nem veszíthetek ellene. Az angyalkám az enyém szóval ne ölelgesse őt ez a törpe medve.
- D-de Hyung ő... Ő már nem bánt engem... Hyung én... Sz-szeretem őt.. - mondja az én kicsikém, miközben próbálja szétszedni a kezeinket.
Ha nem lenne most itt Yoongi akkor már rég felkaptam volna és szétcsokolgattam volna ezt a cukiságot.-Ti... Együtt vagytok?? - nézett felháborodva ránk a törpe.
-Igen! - mondtam egy félmosollyal közelebb húzva magamhoz Taet, a derekánál fogva.
Tae elpirulva hajtotta le a fejét amikor a fenekére simult a kezem. Nem tehetek róla, vonzzák a kezemet azok az isteni félgömbök!! Esküszöm nem az én hibám!
Megfogtam az angyalkám arcát és felemelve azt, megcsókoltam, majd fölényesen néztem a törpére.
Tae az enyém, jegyezze meg!-Tae te megbízol benne?! Honnan tudod, hogy nem akar kihasználni?? Majdnem 10 év van köztetek! Sőt bassza meg, ő a ki-bebaszott tanárod! - akadt ki teljesen a törpe.
Tae elsirta magát és a mellkasomba bújt. Most baszott fel teljesen.-Na ide figyelj te kertitörpe! Rám mondhatsz akármit, de ha az angyalkámat bántod, kinyirlak! Megértetted?! Szeretem őt ahogy ő is engem szóval maradj csendben, mert nincs közöd a kapcsolatunkhoz! Igen idősebb vagyok, na és? Kurvára nem a kor számít! - mondtam neki higgadtan, de félelmet gerjesztő hangon.
Elsőnek egy kis meglepődést láttam az arcán majd elkomorult.-Egyszer már bántottad, honnan tudjam, hogy nem fogod megint bántani őt?? Tae számomra olyan mintha az öcsém lenne, szóval nyugodtan fenyegess, de ha csak egyszer is bántod kiherrélek te fasz! - kiabált velem.
Viccesen nézett ki ahogy pattog itt nekem úgy, hogy az államig ér ez a törpe.-Sose fogom többet bántani! - mondtam komolyan.
Az én kicsikém a legfontosabb számomra, sose bántanám. Szégyellem is, hogy egyszer ártottam ennek a kisangyalnak, de többet nem fogok! Ő lesz az én kis feleségem. Igen már eldöntöttem, hogy ő lesz az. Túlságosan előre gondolkodom? Talán.
-Hagyjátok abba! - mondta sírva Tae. - Ha tényleg fontos vagyok nektek akkor nem vitáztok! - mondta nekünk azzal az aranyos boci szemeivel.
-Rendben! Érted megteszem Tae! - mondta a törpe és magához húzta a síró szerelmemet.
-Hé! Engedd el te törpe! - mentem oda és választottam szét őket.
-Kookie! - szólt rám a picim.
-Jó... - mondtam duzzogva és arrébb mentem tőlük, összefont kezekkel.
- Olyan aranyos vagy - mondta a picikém.
-Tudom-rebegttem neki a szempilláimat, csücsörítve a számmal.
Elnevette magát és oda jött hozzám. Magamhoz öleltem és adtam neki egy puszit. Mosolyogva néztem a szemébe és adtam neki egy pillangó puszit.-Szeretlek- suttogtam neki olyan halkan, hogy csak ő hallja.
-Én is téged Kook- ugyan úgy suttogott. Csak érjünk haza megszeretgetem. Ezt az idilli pillanatot az a rohadt törpe szakította félbe.
-Tae szeretnél még itt dolgozni? - nézett a picikémre.
-Persze, ha megengeded - mondta szerény mosollyal.
-Persze, hogy megengedem ne butáskodj!-mosolygott rá a törpe.
-Holnap akkor jöhetek Hyung? - zsongott be teljesen az én kis angyalom.
-Persze - nevetett fel a törpe.
~
Taehyung szenszöge:
Minden olyan jól alakul. Nem tudom elhinni, hogy ez mind velem történik. Imádom Kookot, ahogy ő is engem, legalább is remélem.
A suliban sokat beszélgetek Chanyeollal és Sehunnal plusz szereztem még pár barátot. Annyira boldog vagyok, hogy végre nem kell félve mennem az iskolába.
Kook-kal nagyon jól halad a kapcsolatunk. Persze a szeretkezés még nem jutottunk el, de én így is boldog vagyok. Imádom amikor puszilgat vagy csokolgat. Imádok mellette lefeküdni és fekelni.
Ma vagyunk fél éve együtt emiatt készültem neki egy kis meglepetéssel. Vacsorát főztem és csináltam egy jó meleg fürdőt amelyet tele szórtam rozsaszirmokkal. Igazság szerint az egész fürdőt tele szórtam... Raktam gyertyákat is a hangulat kedvéért.
Már csak Kookra vártam, aki ma megint elment inni a barátaival. Ez kicsit elszomorít, mivel már jópár hete ezt csinálja..... De legalább utána sokkal bujossabb mint amúgy. Kicsit aggódom, hogy esetleg megcsal, de röktön el is vetem ezt a gondolatot mivel tudom, hogy Kook sose tenné.
Hallottam ahogy nyitodik a bejárati ajtó, ezért az előkészített rózsát felvéve elé indultam.-Végre haza értél! Boldog fél éves évfordulót! - mondtam neki, majd átnyújtottam a rózsát tűzpiros fejjel.
Ő elsőnek meglepődött, majd fejbe csapta magát.-Basszus bocsáss meg kicsim, teljesen kiment a fejemből! - mondta bocsánatkérően.
Nem haragszom rá. Kicsit rosszul esik de tudtam, hogy nem fog rá emlékezni. Mindég elfelejti az évfordulóinkat. Tudom, hogy nem kell mindet megünnepelni, de számomra fontos, hisz végre van egy ember, aki szeret.
-Semmi baj Kookie-mosolyogtam rá majd odamentem megcsokolni. - készítettem neked egy forró fürdőt és vacsorát is. Melyikkel szeretnéd kezdeni?-nézten rá kérdőn.
-Nagyon aranyos vagy Picim! Mindent nagyon sajnálok és kezdjük mondjuk a vacsorával. - mondta mosolyogva
-Rendben. - mondtam neki mosolyogva, majd kezeinket összekulcsoltam és beugrándoztam a konyhába, ahol ott van a vacsi is. Úgy látom eddig nem vette észre pedig szembe van a bejárati ajtóval. Mondjuk ez nem is olyan nagy baj. Ezt az estét tökéletesre szeretném!
~
Miután megettük a vacsorát, ami közben igazából végig beszélgettünk, felindultunk a fürdőbe. Őt engedtem előre, hogy meg tudja csodálni, amit bő 4 órán át csináltam. Büszke is vagyok rá. Kookie mosolyogva fordult felém, láttam rajta, hogy nehezen fogja vissza a sírást.
-Szeretlek Kookie! - mondtam neki majd megcsókoltam.
-Én is téged szerelmem! Nagyon - nagyon! Mégegyszer bocsánat, de esküszöm, hogy bepótolom az ajándékod! - mondta nekem, bőszen bólogatva mellé.
Elmosolyodtam az aranyosságán.-Nem kell Kookie, csak kérlek szeress engem! - mondtam neki mosolyogva, már én is küszködtem a könnyeimmel.
-Szeretlek - suttogta az ajkaimra.
Volt valami furcsa a szemeiben amikor ezt mondta, de nem tudott akkor érdekelni. Örültem, hogy mellettem van, hogy engem szeret.
Lassan levetkőztettük a másikat miközben, ahol csak tudtuk puszilgattuk és csokolgattuk egymást. Bemásztunk a kellemesen meleg vízbe. Kookie mögöttem ült és átölelte a derekamat. Olyan békés és nyugodt volt a hangulat. Mindennél jobban szeretem őt! Nem tudnám elképzelni nélküle az életemet, de szerencsére nem is kell....igaz?Jungkook szemszöge:
Bocsáss meg Tae amiért ilyen undorító ember vagyok.... Bocsáss meg amiért azt tettem...
Köszönöm, hogy elolvastátok! Remélem tetszett!
Bynie
YOU ARE READING
Love Or Hate - Vkook [Befejezett]
Fanfiction-Én végig szerettelek! - mondtam dühösen. -Egyébként se lehetett volna köztünk semmi! A tanárod vagyok Tae!! - kiáltotta Kook indulatosan. -Szóval csak kihasználtál? - kérdeztem sírva. Összetört. Csak egy játék voltam számára...