Holnap kezdődik a suli....Újabb év. Ki fogom bírni ezt az évet is! Mindég ezt mondom magamnak. Hatásos? Nem mondanám.
De mit tehetnék? Minden nap bántanak a suliban, egyetlen egy barátom van, és az is csak a könyvem. Vicces nem igaz? Egy 17 éves, akinek se igaz barátai, se családja. 2 munkám van, hogy el tudjam magam tartani és fizetni tudjam a számlák felét. Az egyik munkahelyem egy könyvtár a másik egy otthonos kis kávézó. Egyik se fizet túlságosan jól, de elég ahhoz, ami nekem kell. Igazság szerint szeretek mindkettő helyen dolgozni, de talán a könyvtárhoz jobban húz a szívem, mivel oda kevesen járnak és ritkán. Nem kell amiatt aggódnom, hogy mikor fogok összefutni valakivel az iskolából vagy, hogy mennyi utálkozó és undorodó szemmel akad össze a tekintetem. Ott önmagam lehetek, úgy ahogy szeretek lenni... egyedül. Beleélhetem magam a könyvekbe és kizárhatok mindent. Igaz nem ezt kellene tennem, hisz az a munkahelyem és nem csak az olvasó helyem, de hey még nem rúgtak ki. Szívesen segítek bárkinek, aki kérdez tőlem, ajánlok könyveket vagy bármi. Azonban én nem kezdeményeznék senkivel sem beszélgetést. Tudom olyan helyeken dolgozom, ahol pont hogy jónak kellene lennie a kommunikációs képességemnek, de valahogy nem megy nekem. Megtudom csinálni a munkám, azzal sose volt gond, de van ami egyszerűen csak nem akar összejönni. Próbálkozom, de mintha hiábavaló lenne. Valami nem hagyja, hogy felszabadultan beszélgessek másokkal. Egy kisebb pánik fog el, ha beszélgetnék, de elakadok. Olyankor mélyen csalódom magamban és még az árnyékomat is elátkozom mindennek. Fogalmam sincs ezeket mások, hogyan élik meg, de lehet jobb is, hogy nem tudom. Túl kínos lenne tudnom. Lehet olyan szinten megszégyenülve érezném magam, hogy senkivel se állnék többet szóba. Lehet, hogy gyerekes, de nem érdekel.
Soha senki nem tanította meg nekem hogyan alkalmazkodjak és olvadjak be egy közösségbe. Nem értem az embereknek ez miért megy olyan könnyedén. Ez cseppet sem könnyű!Köszönöm, hogy elolvastad! Remélem tetszett!
Bynie
VOCÊ ESTÁ LENDO
Love Or Hate - Vkook [Befejezett]
Fanfic-Én végig szerettelek! - mondtam dühösen. -Egyébként se lehetett volna köztünk semmi! A tanárod vagyok Tae!! - kiáltotta Kook indulatosan. -Szóval csak kihasználtál? - kérdeztem sírva. Összetört. Csak egy játék voltam számára...