16.rész

2.2K 177 18
                                    

Taehyung szemszöge :

Lágy simogatásra keltem. Jin hyung keltett fel, hogy menjek enni, de nekem nincs étvágyam. Nem akarok enni. Akkor talán tudok fogyni és ha fogyok akkor lehet, hogy tetszeni fogok Jungkook -nak. Nem nagyon foglalkoztam Hyungékkal csak néztem előre és azon gondolkoztam, hogy hogyan lehetnék szebb.

-Mit kellene tennem? - suttogtam magam elé. Önmagamtól kérdeztem, de mivel ők is hallották Jin hyung rögtön felém kapta a fejét.

-Ezt, hogy érted Tae? Mivel kapcsolatban szeretnél tenni valamit? - Jin hyung vajon csak megjátsza azt, hogy hülye vagy tényleg nem tudja.

-Hogy lehetnék szebb? - néztem felváltva rájuk.

-Ennél szebb, hogy akarsz lenni?! - Baek teljesen kiakadt és elkezdett fel-alá járkálni.

Nem nagyon érdekelt, hogy mit mondanak ,hisz ők nem látják, de én látom! Én látom, hogy a hurkáim mekkorák, hogy az arcom mennyire ronda, hogy a személyiségem... Ch nincs is személyiségem.

-Hol van a mosdó? - kérdeztem Jin hyungtól.

-Ha itt szembe felmész a lépcsőn és elfordulsz jobbra akkor ott megtalálod a szobádat és ahhoz társul a mosdó is - mosolygott rám.

-Szobám? - nem értem miről beszél. Nekem nem itt van a szobám.

-Öhm szeretném ha hozzám költöznél.-hajtotta le a fejét.

-Jin hyung szeretné én pedig mondom, hogy ide költözöl. Jobban tudnánk rád vigyázni és figyelni! - jelentette ki Baek hyung, mindég is szeretett parancsolgatni.

Nagyon kitud akadni, ha valami nem úgy történik ahogy ő elképzelte. Ezért nem foglalkoztam nagyon vele csak elmotyogtam egy rendbent, majd felmentem a "szobámba".
A fürdőbe belépve nagyon szép látvány fogadott.
Most fürdéshez volt kedvem ezért a kádat tele engedtem, majd levetkőztem. A tükörbe nézve elundorodtam önmagamtól. Miért hazudnak nekem, mikor ezt az egész undormányt nem lehet nem látni. Kook barátnője gyönyörű és vékony, teljesen az ellentétem. A tükört alatt egy kis polcra kivoltak pakolva borotvák és krémek. A borotvát megfogtam és néztem egy ideig. Szétszedtem és kivettem belőle a pengét. Teljesen új és használatlan. A kezemen még mindég ott voltak a régi sebek, de már majdnem eltüntek. Nem ártana újakat csinálni. Lassan végig húztam a kezemen a pengét majd néztem, ahogy a vér lefolyik a kezemen. Nem siet, nem lassít a saját tempójában hagyja el a testemet. Nem lett mély, ezért nem vérzik annyira. Újabb és újabb vágást ejtettem a kezemen. Olyan szép színe van. Csak én gondolom azt, hogy a vér színe a legszebb a világon? Hm.. Talán vannak gondok a fejemben de.. Minden rendben amíg valamivel vagy valakivel el nem kezdek társalogni a fejemben. Nem igaz? De, igaz.
Letöröltem a vért a kezemről majd beültem a kádba. Teljesen elterültem benne. Jó érzés volt, ahogy a meleg víz a testemet is felmelegíti, talán még el is aludtam.
Nem tudom, hogy mióta ülhetek a  kádban, de valaki elkezdett kopogni az ajtón.

-Minden rendben Taetae? Már 3 órája bent vagy... Nem történt semmi baj? - hallottam még Jin hyung hangját. Szóval 3 órája áztatom magamat... Rekordot döntöttem.
Kiszálltam a kádból, majd a türölközőt csípőmre tekerve kinyitottam az ajtót. Elfelejtettem, hogs a csuklómat nem takartam, ezért Jin hyung rögtön kiszúrta.

-Úristen Taehyung! Ezt mégis mi a francért csináltad?! - kezdett el velem kiabálni.

Fapofát felvéve megrántottam a vállamat. Valójában tényleg nem tudtam, hogy pontosan mi miatt is tettem, de jól esett. Valamiért megnyugtatott. Talán azért tettem, mert Kook nem szeret, talán azért mert ronda vagyok és kövér, talán azért mert nem tudtam mást tenni. Hyung visszarángatott a fürdőbe és bekötötte a kezemet. Ezután megvárta amíg  felöltözöm majd lerángatott a konyhába és leültetett az asztalhoz.

-Egyél!-szólt rám, majd kiment a nappaliba.

Ő még nem szokott hozzá a szeszélyes személyiségemhez. Baek-et akarom. Ettem egy keveset a palacsintámból, ami amúgy a kedvencem, de most nem volt hozzá kedvem. Kimentem én is a nappaliba, de nem láttam sehol se Baek hyungot.

-Hol van Baekhyun? - néztem kérdőn Jin hyunra.

-Haza kellett mennie de majd jön vissza. - mondta sóhajtva.

-oké.. - suttogtam. Szükségem van most  egy ölelésre, mivel nincs itt Baek ezért bemásztam Jin hyung ölébe, majd hozzá bújtam. Elsőnek meglepődött, de utána mosolyogva átölelt.

- Szeretnél nézni valami filmet? - kérdezte hyung. Hm nem is rossz ötlet.

-Uhh lehetne a Warcraft? - néztem rá kiskutya szemekkel.

-Persze.- nevetett fel.

Elindítottuk a filmet és megint összebújtunk annyi különbséggel, hogy most be is voltunk takarózva.
Már majdnem vége volt amikor csengettek. Ez tuti Baek lesz! Felugrottam és konkrétan kicsaptam az ajtót. Már készültem ráugrani amikor megláttam, hogy Kook áll az ajtóban és nem Baek hyung. Egyből leharvadt a mosoly az arcomról és készültem bezárni az ajtót amikor megállított.

-Kérlek beszéljük meg! Hadd magyarázzam el ezt az egészet! - nem lehet gond belőle.

Arrébb álltam és beengedtem. Annyira reménykedem, hogy azt mondja, hogy engem szeret, de ez sose fog megtörténni. Lehajtott fejjel megyek vissza Jin hyunghoz majd bújok vissza az ölébe.

-Mond - szólok oda Kooknak. Csak a szemem látszódott ki a takaróbóp, annyira magunkra húztam.
Látszott rajta, hogy nem tetszik neki, hogy Jin hyung ölében voltam, de próbálta elrejteni, kevés sikerrel.

- Szóval én.. Öhm.. Szakítottam Taeyeonnal. Nagyon bunkó volt veled és emiatt veszekedtem vele. Odáig fajult, hogy megkért, hogy válasszak közületek én pedig...téged választottalak Tae.. - mondta Kook.

Köszönöm, hogy elolvastátok! Remélem tetszett!
Bynie

Love Or Hate - Vkook [Befejezett] Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang