Reggel alig bírtam felkelni. Egyszerűen nem akarodzik. Van egy olyan érzésem, hogy rossz lesz ez a nap. Sajnos suliba muszáj mennem, de legalább utána mehetek a kávézóba. Már nagyon hiányoznak a többiek. Lementem a konyhába kávétfőzni magamnak és Hyungéknak. Miután kész lett felmentem felkelteni Jin Hyungot, aki szerencsére rögtön fel is kelt. Kook-ot hiába lökdöstem akkor sem akart felkelni. Ha bomba robbanna mellette még arra se kéne fel szerintem. Utoljára megpróbálom felébreszteni, de ha most se sikerül akkor hagyom a francba. Hátrébb lépdeltem, majd egy nagy lendületet ráugrottam Kookra. Szegénynek pont az érzékeny részéhez ért a lábam. Kook szinte felsíkitott és lelökött magáról.
-Normális vagy? - kezdett el ordibálni velem.
-S-sajnálom.... Cs-csak fel akartalak ébreszteni - hajtottam le a fejem. Féltem, hogy továbbra is ordibálni fog velem, ezért kicsithátrébb csúsztam a földön.
-Ahj kicsim! Sajnálom, nem akartam ordibálni csak nagyon fájt. Naa gyere ide! - nyújtotta ki felém a kezeit.
Rögtön felpattantam és megöleltem.-Tudod... Még mindég fáj.... Nem akarod megmaszírozni? - kérdezte egy perverz mosollyal.
Én rögtön fülig pirultam.-Kook! - néztem rá mérgesen.
Legalább is próbáltam, de elég gyengére sikeredhetett mivel elnevette magát.-Naaa picim... Csak egy kicsit? . - kérdezte miközben felemelt az egyik kezét, hogy az ujjain meg tudja mutatni, hogy mennyit ért kicsi alatt.
Elnevettem magam és megpusziltam az arcát.-Nem - nyújtottam rá a nyelvem.
Ő odahajolt és a fogai közé vette a nyelvem. Nagyra nyitott szemekkel néztem rá és nem tudtam, hogy most mit is kellene tennem. Ő az ölébe húzott miközben elkezdett csókolni engem. Rögtön francia csókkal kezdett. Szembe ültem vele ő pedig a fenekemet markolászta. Néha bele nyögtem a csókba, amin ő mosolygott, de számomra kínos volt. Egy idő után ráfogott a derekamra és elkezdte mozgatni a csipőmet. Nem értettem, hogy ezt miért csinálja, de amikor megéreztem, hogy egyre keményebb alattam, leesett , hogy miért is.
Kissé elváltam tőle és ráfogtam a kezére.-Kook ezt.. Öhm.. É-én.. - Nagyon zavarban voltam és nem tudtam, hogy hogyan fejezzem ki magam.
-Shh semmi baj kicsim. Nem fogunk még szeretkezni csak kicsit szeretnélek kényeztetni. - suttogta az ajkaimra, majd újra egy csókba hívott. Annyira jól csókol. Van bármi, amit ő nem jól csinál?
Az ajkaimtól elválva a nyakamat célozta meg. Egy nagyot nyögtem amikor megszívta egy érzékeny részen. A csípőmet most én kezdtem el mozgatni, ami kiváltott Kookból egy morgás szerű hangot. Ledöntött az ágyon és elkezdte hozzám dörzsölni az ölét. Elkezdtem zihálni, nyögéseken és sóhajokon kivűl mást nem tudtam kiadni. Annyira jó érzés minden, amit csinál. Kook végig simított a mellkasomtól a derekamig, majd benyult a mackó nadrágom alá. Elsőnek azon keresztűl kezdte masszírozni a férfiasságomat. Én már ennyitől is megtudtam volna őrülni, de ezt fokozta amikor a boxerem alá is benyult. Lassan huzogatta a bőrt rajta, majd egyre és egyre gyorsabban, miközben a nyakam csokolgatta, nyalogatta és szívta. Azt hittem, hogy elájulok a sok élvezettől. A fejjemet jobbra - balra dobáltam és hangosan nyögdécseltem. Éreztem ahogy csomó lesz az alhasamban. Nem tudtam, hogy mi ez az érzés, de fájt.-O-oppah..ahh - nem tudtam normálisan lélegezni. Nem voltam ura a testemnek. Néha fel-fel löktem a derekamra többért könyörögve. Kook amint felfogta, hogy hogyan szólítottam rögtön gyorsabban kezdte el mozgatni a kezét a nemességemen.-Oppah aahh én... Ahh ezh fájh ahh.... - próbáltam tudtára adni, hogy ez fáj. Nem tudom, hogy mi ez az érzés, de az biztos, hogy megőrülök ettől.
-Semmi baj hercegnőm, mindjárt jobb lesz. - végszóra olyan gyorsan mozgatta a kezét, hogy úgy éreztem mintha pisilnem kellene. Egyre hangosabban nyögtem. Nem próbáltam visszafogni a hangom, úgyse ment volna. - Várj még hercegnőm-abba hagyta a keze mozgatását. Nagyon fájt már ezért elkezdtem szinte már nyüszíteni. Kook elmosolyodott majd egy gyors puszit adott az ajkaimra. Lekúszott a derekamhoz, majd kivette a férfiasságomat a boxeremből. Elvörösödtem, majd megpróbáltam eltakarni magam, de Kook ellökte a kezeimet. - Nem-nem hercegnőm. Hidd el nagyon jó lesz, daddy előtt nem kell szégyenlősködni. Úgyis mindenedet látni fogom. - mondtam a perverz mosolyával majd rámkacsintott.
Rálehelt a nemességemen majd végignyalt rajta. Megpuszilta a makkomat majd bekapta az egész nemességemet. Nekem itt lett végem és rögtön elélveztem. Kook lenyelte majd a mellkasomra feküdt. - Isteni ízed van hercegnőm - mondta miközben megnyalta a száját, majd megcsókolt. Egy kis idő után a nyelvét is használta. Furcsa érzés volt éreznem a saját... Izem? Még furcsább, hogy nem undorodom ettől.
DADDY
Tetszik ez a becenév.-Daddy? - néztem Kook szemeibe.
-Igen hercegnőm? - mosolygott rám.
-Honnan jött ez a becenév? Tanulok angolt és ez apucit jelent, igaz? De te nem vagy az apám... Akkor miért? - kérdeztem értetlenül.
Ő csak elnevette magát majd megcsókolt.-Azért hercegnőm, mert én leszek az apucid, aki óvni és szeretni fogja az ő kis hercegnőjét. - adott egy utolsó csókot, majd felállt rólam.
Ekkor megláttam, hogy neki még mindég merevedése van.-Öhm... Daddy.. N-neked.. N-ne segítsek? - kérdeztem lepillantva az ölére.
-Megoldom magamnak hercegnőm. De ha közösségben vagyunk ne hívj majd Daddynek, rendben? - mosolygott rám.
-M-Miért? - kérdeztem szomorúan. Pedig nekem tényleg tetszik ez a becenév.
-Azért hercegnőm mert másoknak nem szabad ezt tudniuk mivel elitélnek. - mondtam majd bement a fürdőbe.
Igaza lehet. Az emberek gonoszak.~
A suli borzalmasan unalmasan telt és Chanyeol se jött be sem pedig Sehun. Nélkülük nagyon unatkoztam, de annyi jó, hogy épp a kávézóba tartok.
Belépve az ajtón Baek hyung és a többiek is odajöttem köszönni és mindenki kérdezgette, hozy hol voltam eddig. Hoseok hyung volt a legaranyosabb, mivel ő rögtön egy bögre tejeskávéval és pár maffinnal jött oda hozzám. Rámosolyogtam és szorosan megöleltem.-Srácok Yoongi hyung merre van? - kérdeztem, mert őt nem láttam sehol.
-Az irodájában. Menj be nyugodtan, ő is nagyon hiányolt - mondta mosolyogva Baek hyung.
Yoongi hyung irodája előtt megálltam és bekopogtam. Eleinte nem válaszolt majd morogva annyit mondott, hogy menjek be. Amikor meglátott rögtön felpattant és felkapott az ölébe.
-Ahj Tae annyira hiányoztál! - mondta majd szinte a bordáimat széttörve szorított magához.
-Khm... - hallottunk magunk mögül.
Kook állt ott összefont karokkal és egyik szemöldökét felemelve. Rögtön elengetem hyungot és odamentem Kookhoz.-Öhm... Kook ő itt Yoongi Hyung, ő a főnököm és nagyon jó barátom. Hyung ő pedig itt Kook az én... - kérdőn néztem Kookra, h hívható-e a barátomnak vagy nem.
-A pasija vagyok! - fejezte be a mondatomat Kook és kezet nyújtott Hyungnak.
-Tudom, hogy ki ő. Emlékszem rá amikor megalázott téged... - ha szemmel ölni tudna hyung akkor szegény Kook 10x halt volna már meg.
Köszönöm, hogy elolvastátok! Remélem tetszett!
Bynie
YOU ARE READING
Love Or Hate - Vkook [Befejezett]
Fanfiction-Én végig szerettelek! - mondtam dühösen. -Egyébként se lehetett volna köztünk semmi! A tanárod vagyok Tae!! - kiáltotta Kook indulatosan. -Szóval csak kihasználtál? - kérdeztem sírva. Összetört. Csak egy játék voltam számára...