Jungkook szemszöge
Taehyung elaludt az ölünkben ezért, hogy kényelmes legyen neki és ne aludj el a hátát, az ölembe húztam.
Nem tudom, hogy miért pusziltam meg Tae nyakát de jó érzés volt. Nagyon fontos nekem, szeretnék 100%-ban vele foglalkozni. Megígértem neki, hogy megvédem és mindég mellette leszek. Jó párszor hagytam már cserben, többet nem akarom. Igaz nem tudom, hogy mit fogok csinálni ha kanos leszek, mivel a prostik szóba se jöhetnek. Valakit meg egy éjszaka miatt nem fogok felszedni. Na mindegy marad a jól bevált jobb kezem.
Nagyon aranyos és gyönyörű hangja van Taenek amikor énekel. Mondjuk eleve is az. Hm.. Vajon milyen lehet a hangja amikor nyög..várj mi?? Most komolyan ezen gondolkozom? Én esküszöm hülye vagyok. Inkább néztem tovább a Vaianát, ami amúgy egy egész jó mese.
Tae pocakja kissé megnőtt, de így ezerszer cukibb. Eddig borzalmasan vékony volt, de most van egy pici pocakja. Olyan jó ölelgetni való pocak. Nekem sose tetszett, ha valaki borzalmasan vékony. Taeyeonnal is veszekedtem emiatt, mert szerettem volna hogy szedjen fel pár kilót, de ő hallani se akart róla. Na de majd felhízlalom Taet.
Amikor elkezdtem simogatni a kezét is és a polója újja felcsúszott akkor vettem észre, hogy be van kötve a keze. Beütötte volna? Vagy elesett és megvágta valamivel? Mi történhetett? Tudnom kell, hogy ártott- e valaki az én kicsi Taemnek.-Mi történt a kezével?- fordultam Jin hyung felé. Valamiért elfagyott és eltünt a mosolya is.
-Semmi! - mondta de tudtam, hogy hazudik.
Ha ő nem mondja el akkor majd kiderítem én magam. Elkezdtem leszedni a kezéről a kötés, de Jin hyung megállított.
-Hagyd! Ha akarja akkor elmondja, de ha elkezdesz kutakodni, akkor Taetae meg fog haragudni! Én nem mondhatom meg, mert ez az ő feladata. Ezt neked is megkell értened! - igaza van, de félek, hogy megint nem tudtam valakitől megvédeni. Nem élném túl ha valaki bántotta volna az én kis angyalomat.
-Kérlek csak annyit mondj el, hogy valaki bántotta-e? - kétségbe voltam esve. Megígértem, hogy megvédem, de mindég cserben hagyom. Szerencsétlen nyomorék vagyok!
-Nem mondhatok semmit Kook... - hajtotta le bűnbánoan a fejét. Kikészít, hogy nem mondja el. Hyung visszacsinálta a kötést és kikapcsolta a tvt.
-Menj fel Taetae szobájába és aludj vele. Sötét van kint plusz Tae tuti szomorú lenne ha nélküled kelne fel. - mosolygott rám majd elkezdett összepakolni és bement a konyhába.
Nem kellett kétszer mondani rögtön megindultak, de aztán a lépcsőnél rájöttem, hogy nem tudom merre van a szobája a kisangyalomnak.-Hyung öhm.. Hol van Tae szobája? - kérdeztem megfordulva. Szerencsére a konyha nincs elkerítve így tökéletesen látjuk egymást.
- Menj fel a lépcsőn, fordulj jobbra és ott lesz az első ajtó!-mondta meg se fordulva.
-Tényleg? Menjek fel a lépcsőn? Azta...-motyogtam magam elé.
Bementem a szobába, majd Taet lefektettem az ágyra. A polója alja kissé felcsúszott, ezért látni lehetett a cuki pocakját. Odahajoltam majd adtam egy puszit rá. Ő csak nyöszörgött majd jobban kiterült az ágyon. Ezen felkellett nevetnem. Olyan mint egy kisgyerek.
Remélhetőleg az ágya melletti ajtó a fürdőbe vezet, mert jól esne most egy zuhany. Szerencsémre ott volt a fürdő, ezért loptam egy alsót az angyalkámtól, majd bementem a fürdőbe. Épp a felső testemet mostam, miközben Taen gondolkodtam. Olyan aranyos, de olykor olyan szexin viselkedik, hogy valami elképesztő. Lányokat megszégyenítően jó teste van. Ahh uram atyám az a fenék és láb, ami neki van. Akaratlanul is éledezni kezdett a kicsi Kook. Szánalmas lenne ha Taere verném ki? 100% de basszus.. Nem tehetek róla.
Lassan ráfogtam a kicsi énemre, s elkezdtem simogatni. Lassan huzogattam rajta a bőrt fel és le. Mennyei érzés volt. Elképzeltem ahogy Tae csinálja ezt nekem és még keményebb lettem. Láttam magam előtt ahogy letérdel elém. Az aranyos bociszemeiben most színtiszta vágyat láttam. Ráfogott, majd elkezdte puszilgatni, néhol megnyalta. A cuki kis nyelvét kidugva nézett fel rám. Végig a szemembe nézve nyalt végig rajta, mintha valami nyalóka lenne. Bekapta a makkomat és közben nyalogatta. A kezé egy pillanatra sem állt meg. Egyre gyorsabban huzogattam bőrt a farkamon. Egyre és egyre többet tudott bekapni. Észtveszejtően gyorsan mozgatta a fejét. A fejemet hátra hajtva élveztem, amit csinál. Egyre jobban izzadtam, egyre szaporábban vettem a levegőt. Az én kis angyalkám leengette teljesen a torkába. Nagyon közel vagyok már ahhoz, hozy elmenjek. Újra és újra lemélytorkozott. Nem bírtam tovább és elélveztem...
Sose volt még ekkora orgazmusom. A lábaimmal nem bírták tovább megtartani önmagamat és összecsuklottam. Ahogy egyre jobban kitisztult az elmém akkor esett le, hogy most komolyan az én kis angyalkámra vertem ki?! Komolyan rágondolva értem el életem eddig legnagyobb orgazmusát?! Undorító vagyok! De mégis... Annyira kívánom, hogy Tae egyszer tényleg megtegye velem ezeket. De ez a titkos vágyam lesz. Sose lennék képes tényleg megtenni ezt Taehyunggal! Ő egy fiú én pedig heteró vagyok!! Bár most kissé elbizonytalanodtam a szexualitásommal kapcsolatban.
Basszus.. Ahj ha tudná az én kis angyalkám, hogy a fejemben miket megtetettem vele, biztos, hogy megutálna. Én is utálom magam. Bűntudatom van... Mit teszel velem Tae?!
Gyorsan lemostam a falról az előbbi hibám maradványát, majd újra átmostam a testem. Megtürölközve és felöltözve mentén vissza Tae szobájába. Az angyalkámra felemelve arrébb raktam majd bebujtam mellé. Kissé habozva, de átöleltem, majd vele a karjaimban nyomott el az álom.Köszönöm, hogy elolvastátok! Remélem tetszett!
Bynie
YOU ARE READING
Love Or Hate - Vkook [Befejezett]
Fanfiction-Én végig szerettelek! - mondtam dühösen. -Egyébként se lehetett volna köztünk semmi! A tanárod vagyok Tae!! - kiáltotta Kook indulatosan. -Szóval csak kihasználtál? - kérdeztem sírva. Összetört. Csak egy játék voltam számára...