Jungkook szemszöge :
Taeyeon-nal már 1 hónapja együtt vagyunk és nagyon megszerettem. Azt az éjszakát nem nagyon tudom mire vélni, amikor Taehyunggal aludtam. Nem mondom, higy nem volt jó érzés, de ő egy fiú. Taeyeonnal sose aludtam együtt mert egyikünk se akart. Szinte napi szinten lefekszünk egymással, tenyeremen hordozom, ő pedig ezt élvezi. Nem hiszem, hogy Daddy kinkem van, csak szeretem elkényeszeni a szerelmeimet.
Jelenleg épp Namjoonhoz tartok. Még mindég próbáljuk kideríteni, hogy ki lehet az a srác. Már engem is egyre jobban érdekel, hisz eddig egy fiú se tudta elcsavarni a fejét. Most meg azt se tudja ki az, de állandóan róla beszél. Minden szőke haju fiút megállítottunk az utcán, de egyik se ő volt. Kezdem azt hinni, hogy Nam csak képzelődött.
Most is épp az utcán sétálunk Nammal hátha felismeri valahol azt a fiút. Lassan másfél órája sétálgatunk amikor megláttam Taehyungot Jin hyunggal.-Nam nem baj ha oda megyünk Taehez és Jinhez? - mutattam feléjük amikor Nam is oda fordult, hirtelen elsápadt. - Hé, haver..-bögdöstem meg az arcát.
-Ő... Ő.. Ő az a pasi akiről beszéltem.... - mutogatott Jinre.
-Basszus, hogy nem esett le? - csaptam fejen magam.
-Te ismered?! - fogta meg hirtelen a vállamat és elkezdett rángatni.
-NAM! Igen ismerem, ő is az iskolában tanít. Tae osztályfőnöke, és azh a neve, hogy Seokjin! - nehezen de leszedtem magamról a kezeit majd felhúztam és elindultam Tae-ék felé, magamután vonszolva Nam-ot.
-Sziasztok ! - köszöntem rájuk. Most vettem észre, hogy Tae-nek be van festve a haja.
-Miért festetted be a hajad?! - kissé talán túl hangosan is kérdeztem, de akkor is én nem engedtem meg neki.
-H-át J-jin hyunggal el-elmentünk fodrászhoz me-mert le akarta vágatni a haját és é-én elkisértem. Ott pedig m-mondták, hogy na-nagyon szép a hajam é-és nem-e ak-akarom befesteni.... É-én pedig min-mindég i-is szerettem vo-volna ilyenre..- végig lehajtott fejjel állt és halkan beszélt.
Legugoltam elé, hogy a szemébe tudjak nézni.-Sajnálom, hogy kiabáltam. Nincs semmi baj, jól áll. De máskor kérdezz meg engem is ilyenekről jolvan? - simitottam arcára.
- Mégis miért kellene neked szólnia? - nézett rám kérdőn Jin hyung.
-Azért mert.. Nekem ő nagyon fontos! Olyan mintha a fiam lenne. És még kiskorú szóval engedélyt kell kérnie az apujától, azaz tőlem! - szerintem ez tök normális de ők (Nam és Jin) úgy néztek rám mintha azt mondtam volna, hogy megkérem a kezét.
-Hagyjuk. Szeretnétek velünk eljönni kávézni? - nézett ránk Jin, talán Namjoon több ideig is nézte. Hm.. Itt tuti lesz valami.
-PERSZE! - vágta rá egyből Nam.
Jin csak elnevette magát, majd megfogta Tae kezét és elindultak a kávézóba. Miért fogja Tae kezét? Tae miért engedi?
Kiülhetett az arcom az ellenszenvem Jin hyung iránt ezért Nam átkarolta a vállam.-Nyugi Tae csak a tiéd! - suttogta nekem.
-Még jó hogy csak az enyém! - válaszoltam egyből, át sem gondolva, hogy mit mondok.
-Tetszik neked? - kérdezte komoly arccal.
-Fúj dehogy! - a szám elé kaptam a kezemet amikor észre vettem, hogy túl hangosan mondtam.
-Mi a gond? - fordultak hátra Jin hyungék.
-Semmi, bocsánat! - hajtottam le a fejem.
Taehyung szemszöge :
-Tetszik?
-Fúj dehogy!Miért fáj ennyire az, hogy Kookie ezt mondta? Meleg lennék? És tetszene Kook? Áh ez hülyeség.
Jin hyung amikor észre vette, hogy szomorú lettem megszorította a kezemet.-Nincs semmi baj! - suttogta a fülemhez hajolva. Én csak rámosolyogtam.
A kávézohoz érve kinyitotta nekem az ajtót Jin hyung, ami romantikus lett volna ha együtt lennénk. Ezen a gondolatom csak elkuncogtam magam. Amikor Baek hyung meglátott, gepárdokat megszégyenítve szaladt hozzám és ugrott rám. Hátra estünk volna ha Kookie nem tart meg.
-Köszi - mondtam Kookie-nak miközben leszedtem magamról Baek hyungot.
-Úgy hiányoztál! Már 2 napja nem láttalak! - ölelgetett tovább Baek.
-Baek hyung várj. Beszeretném mutatni neked Jin hyungot. Jin hyung ő itt a legjobb barátom Baek hyung. Baek hyung ő pedig az osztályfőnököm Jin hyung. - mutattam be őket egymásnak.
-Ugyan Tae, nem csak az osztályfőnököd vagyok! - Jin hyung megsimogatta a hajamat majd magához húzott egy ölelésre. Olyan ismerős az illata és az érintése. Valahogy megnyugtat. Kookie rángatott ki Jin hyung karjaiból, majd elindult az egyik asztalhoz. Hátra nézve észre vettem, hogy Jin hyung elég közel ment Namjoon hyunghoz. Erről még megkérdem. Aranyosak lennének. A fiúk lehetnek valamilyen módon terhesek? Nekik tuti, hogy gyönyörű gyerekeik lennének.
Az asztalhoz érve Kookie bemászott belülre és nagyon közel ültetett magához, majd átkarolta a vállamat.
Jin hyung mellém ült le, Nam hyunggal szembe.-Mit szeretnétek fogyasztani? - jött oda hozzánk Baek hyung.
-Én ír kávét szeretnék - mosolyogtam Baek hyungra.
-Nekem Latte Machiatot -mondta Jin hyung.
-Nekem kapucsínót -mondta Namjoon hyung.
-Nekem is kapucsínót - szólalt meg Kookie rekedt hangon.
-Baj van? Megfáztál? - fordultam rögtön felé.
Nem szeretném, hogy bármi baja legyen Kookie-nak.-Nincs semmi baj, törpe. - mosolygott majd megsimogatta az arcomat. Nagyon jól esett az érintése, emiatt belesimultam a tenyerébe. Kook el kuncogta magát.
-Aranyosak vagytok - megijedtem Jin hyung hangjától. Annyira hozzászoktam a csendhez, hogy megijedtem attól, hogy hirtelen vége lett a kellemes csendnek.
Kook csak elkapta a kezét az arcomról majd arrébb is húzódott. Mennyire hülye vagyok hisz nem rég is mondta, hogy nem tetszem neki sőt azt is mondta rám, hogy fúj...
-Ne hülyéskedj! - morogta Jin hyungnak Kook. Miért beszél így vele?
-Kook, idősebb vagyok szóval add meg a tiszteletet! - háborodott fel jogosan Jin hyung.
-Nyugodj meg. Csak nincs jó napja, nézd el neki Hyung. - mondta neki Namjoon hyung. Jin hyung elpirulva hajtotta le a fejét. Namjoon hátra dölve mosolyodott el.
-"aranyosak vagytok" - mondtam nekik azt amit ők is nekünk. Ezen mindketten fülig pirultak.
-Taehyung! Nekem van párom. - mondta Jin hyung.
Namjoon lehajtotta a fejét és szomorúan elmosolyodott.
Valamit motyogott az orra alatt Namjoon hyung. Nem értettem, hogy mit mond, de pár perccel utána közölte, hogy neki mennie kell, majd elsietett. Jin hyung szomorúan nézett utána majd ő is elköszönt, letette a pénzt az asztalra és itthagyott minket. Kookie-val maradtunk ketten. Ránéztem hisze eddig nem szólalt meg, épp telózott.-Figyelj Tae, ha nem baj most mennem kellene. Taeyeon-nal talizok. - mégse várta a válaszomat csak lerakta ő is a pénzt és elment. Egyedül maradtam.
Köszönöm, hogy elolvastátok! Remélem tetszett!
Bynie
DU LIEST GERADE
Love Or Hate - Vkook [Befejezett]
Fanfiction-Én végig szerettelek! - mondtam dühösen. -Egyébként se lehetett volna köztünk semmi! A tanárod vagyok Tae!! - kiáltotta Kook indulatosan. -Szóval csak kihasználtál? - kérdeztem sírva. Összetört. Csak egy játék voltam számára...