39.rész

2K 115 20
                                    

Jungkook szemszöge :

Miután mi is végeztünk a vacsorával, haza indultunk. Kicsit félek, de egyben nagyon izgatott is vagyok, hogy vajon Tae hogyan akár megbüntetni.
Tudtam, hogy meg fog büntetni a kis akcióm miatt, de kicsit sem zavar. Örülök, hog végre kimutat felém erős érzelmeket. Persze jobban szeretném ha a szerelmét mutatná ki felém, de egyenlőre megelékszem azzál is, hogy kíván engem. Azt akarom, hogy annyira megőrüljön értem, mint én érte.
Direkt lassabban mentem, ezzel is idegelve Taet. Szegénynek már piros a feje annyira ideges. Sajnálom, de rohadt aranyos ilyenkor, szóval semmi pénzért nem hagynám abba. Talán ez fájni fog nekem később, de ezért az imádnivaló arcért megéri. Régen is imádtam ha dühös volt, de most cukibb mint régen.

-A kurva életbe már Kook! Ne akarj idegelni, mert a segged bánja! - kiáltott rám.

Nem tudtam komolyan venni. Muszáj volt elmosolyodnom, de ezzel csak mégjobban felidegesítettem.
Tae megfogta, sőt inkább megragadta a kezemet és elkezdett rángatni a kocsi felé. Úgy látszik már nem bírja tovább. Pedig szívesen idegesíteném még. Vajon milyen lehet, ha nem fogja vissza magát? Ha teljesen elveszti a fejét? Mennyire bánnám meg, ha a végsőkig játszanék az idegeivel? Nagyon megakarom tudni. Meg is fogom tudni! Az őrületbe fogom kergetni.

-Ugyan Tae ne túlozz, azért nincs neked akkora, hozy a fenekem megbánja. Na meg persze nem is bánsz vele olyan jól..... Aish.. Na mindegy szerintem én aludni fogok, az élvezetesebb. - mondtam neki.

Direkt gondolkodó fejet vágtam, majd unatkozva oldalra fordítottam a fejemet. Remélem ez beválik, ha nem akkor folytatom.

-Ne húzd ki a gyufát, kicsi nyuszi! - mondta Tae fog csikorgatva.
Uhhh már közel vagyok.

-Hát inkább huznám ki azt a gyufát..... Szerintem azt jobban élvezném....Tényleg nem lehetnék újra én a domináns? Az élvezetesebb volt, mint a te gyenge  próbálkozásaid.- mondtam neki unottan és kicsit el is fintorogtam.

Azt hiszem ez volt nála az a bizonyos pont, amit nem kellett volna elérnem.
Tae hirtelen fékezett egyet, majd rámnézett dühösen.

-Ez neked kicsi? - kérdezte majd kicsatolva az övemet, a fejemet az ölébe rántotta. - Csak érjünk haza az biztos, hogy szétszakítom a seggedet! - mondta, majd nem engedte el a fejemet.
Ott tartotta én pedig csakhogy ne untkozzak lehúztam a sliccét majd a boxeréből elővéve férfiasságát.

-Ez mindég ilyen ilyen kicsi volt? - kérdeztem felnézve rá.

-Kussolj és szopj! - morogta nekem és beletuszkolta a férfiasságát a számba.
Én készségesen elkezdtem kényeztetni őt. Minden tudásomat bevetettem, a nyelvemet és a kezeimet egyszerre használtam. Tae baba végig morgott vagy nyüszörgött. Nagyon boldog voltam, hogy jól csináltam. De komolyan most annak is örültem volna ha megsimogatja a fejemet. Pincséként ugrottam volna minden szavára, ha hallhatom újra azt az aranyos nyüszörgést. Basszus azt terveztem, hogy én kergetem őt az őrületbe, de úgy látszik ő fog engem.
Tae olyan gyorsan vezetett amilyen gyorsan csak tudott, nem egy piros lámpán átment.

-Tae baba ugye tudod, hogy ha elkapnak akkor végünk, igaz? - néztem rá, miközben kapaszkodtam amibe csak tudtam.
Tae végig nevetett rajtam és csak nyomta tovább a gázt. Ahj..... Megfogok halni.... Anyaaaa.

-Ne félj már ennyire baszki!-mondta nevetve Tae.
Könnyű mondani te seggfej.
Végre valahára oda értünk Tae-ek házához.

-Végree  - sóhajtottam fel.

-Ne örülj annyira Kookie... Nem emlékszel, hozy mit ígértem? - kérdezte huncut mosollyal.

-Áh attól nem félek! - mondtam neki, majd megrántottam a vállam.
Tudtam, hogy ezzel tudom idegesíteni. A nem törődömség idegesíti legjobban. Legalább is, ez is.

Love Or Hate - Vkook [Befejezett] Where stories live. Discover now