JungKook szemszöge :
Amikor felkeltem egy nagyon kínos szituációban találtam magam. Basszus mi a francért mondtam, hogy maradjon bennem?! Most úgy fáj a fenekem, mint a nem tudom mi!
Én keltem fel elsőnek, ezért lemásztam Taeről, majd lassan és fájdalmasan felöltöztem, és lementem a konyhába. Gondoltam készítek valami fincsit Taenek. Úgy gondoltam, hogy még nem kellene megölni, szóval csak egy tojás rántottát készítek neki.
Amíg próbáltam készíteni a kajánkat, hallottam ahogy Tae jön le a lépcsőn. Kissé hátra fordítottam a fejemet, hogy lássam mit csinál. Csoda folytán nem azt láttam, mint amire gondtam. Tae felöltözve állt ott.-Ma elmegyünk valahova szóval ne tervezz semmi programot magadnak későbbre! - mondta, majd megfordult és kisétált a konyhából.
Már csak a bejárati ajtó csapodását hallottam.
Most akkor megunt és elakar dobni?
Vaaagy elvisz egy sikátorba és megöl majd otthagy?
Vagy elakar adni az ufoknak?!
Vagy elakar ásni a temetőben??
Aish Tae kiszámíthatatlan! Most kezdjek el félni? Mit kellen tennem? Valaki segítseeeen~!
Miután kellőképpen kipánikoltam magamat, kész lett a kaja is. Nem égett oda! Nem tudom, hogy hogyan lehetséges ez, de nem égett oda és a hab a tortán, hogy még finom is lett, mindet befaltam egyedül.
Úgy gondolom ideje lenne hozzákezdeni az ebédhez. Tudom, hogy még csak 10 óra van, de az én főzésitudásommal órákba fog telleni, mire kész lesz. Netről nézek egy receptet, ami könnyebb és még egy ilyen béna nyuszi is megtudja csinálni.... EZT NEM AZÉRT MONDOM MERT NYUSZI VAGYOK!
Mint mondtam 3 órámba tellett megcsinálni az ebédet.... Hol van ilyenkor Jin??? Az a hülye Nam miatt, most nem ő csinálja, hanem Nam őt.... . Mondjuk megérdemli, hogy kicsit pihenjen épp ezért sem akartam felébreszteni őket, Hoseokék meg nem tudnak főzni, szóval őket se zargatom...
Mivel Tae nem mondta, hogy mikor megyünk a lehetséges halálomba ezért elmegyek öltözni.~
Már jópár órája próbálom kitalálni, hogy mit vegyek fel. A ruhatáram szinte minden darabja a földön hever, én pedig előtte állok egy száll gatyában. Hirtelen Tae nyitott be a szobába amitől szivrohamot kaptam. Megrázta a fejét majd a ruha hallomhoz lépett és egy másodperc alatt kiválasztotta, hog mit vegyek fel
-Ch.. Szerencsétlen! - mondta, majd hozzám dobta a ruhákat.
Kisétált a szobából engem magaután hagyva. Én tátott szájjal bámultam utána. Most miért volt ilyen gonosz? Rossz napja volt? Amúgy is hol volt egész nap??
Aish felvettem a ruháimat, majd kimentem a nappaliba. Tae szonélkül felállt és kiment a kocsihoz. A kocsiút csendben telt.
Én nem mertem megszólalni, ő pedig gondolom nem is akart velem beszélni.
Egy idő után megállt egy étterem előtt.
Ez most randi? Áhh tuti nem. Biztos itt lesznek majd a többiek is.....miért is akarna kettesben lenni velem?
Fájdalmasan sóhajtottam egyet, majd elidultam az ajtó felé. Meglepődtem, amikor Tae kinyitotta előttem az ajtó, aranyos gesztus volt tőle. De amikor hátra fordultam, miután bementem, megláttam, hogy mögöttem volt egy nő, akit szintén előre engedett. Hogy is gondolhattam, hogy nekem kedveskedett. Fejen csaptam magamat. Basszus Kook gondolkozz már....
Tae egész végig csendben volt. Fapofával ment az asztalunkhoz. Kihuzta nekem a széket. Aranyosnak gondoltam volna ezt is, de fapofával csinálta. Gondolom ehhez se volt kedve, és nem is szerette volna megtenni. Nem mondta, hoz csak ketten leszünk szóval biztos, hog jön még valaki. Nem jött ide egy pincér se és Tae se szólt egyiknek se. Szóval várunk valakire vagy valakikre. Vajon ki az, aki jön még... Talán Hoseokék?
Titkon reménykedem benne, hogy csak ketten leszünk. Sose voltunk még randin és nagyon szerettem volna ha elhívna, de sose tette. Talán ,mert nem is akar velem lenni? Együtt vagyunk egyáltalán? Nem kérdezte meg egyszer sem és nem is viselkedik úgy mintha együtt lennénk, de akkor minek tart maga mellett? Csak a vágyai kielégítése miatt? Igen, valószínűleg amiatt. Nem is értem miért kínzom mindig magamat ilyen gondolataimmal egyszerűen csak elkellene fogadom, hogy csak arra kellek neki és nem túlagyalni mindent csak hagyni hogy azt csináljon velem amit csak akar hisz megérdemlem. Tae annyira kiszámíthatatlan lett, régen tudtam szinte minden gondolatát, hogy mit miért tesz, de most..... Fogalmam sincs. Most is csak bámul rám fapofával és a szemében sem látszik semmi, csak üresség és ridegség. Nagyon kínos az egész szituáció és nagyon remélem hogy a többiek hamar megérkeznek mivel nem akarom hogy tovább bámuljon engem. De az imáim nem találtak meghallgatásra, mivel már körülbelül fél órája bámul ugyan úgy engem, de még mindig senki sem jött már abban is kételkedem, hogy egyáltalán jön valaki.... Tae amikor már úgy gondolta, hogy eleget bámult engem intett egy pincérnek, aki egyből jött is hozzánk és Tae már le is adta a rendelését én meg mégcsak meg sem néztem az étlapot. Tae láthatta rajtam, hogy azt se tudom hol vagyok így helyettem is rendelt és a pincér már el is szaladt a rendelésünkkel és újra kettesbe maradtunk. De még mindig nincs itt senki csak mi. Mostmár tényleg muszáj megkérdeznem, hogy most akkor nem jönnek a többiek vagy most mi van?
YOU ARE READING
Love Or Hate - Vkook [Befejezett]
Fanfiction-Én végig szerettelek! - mondtam dühösen. -Egyébként se lehetett volna köztünk semmi! A tanárod vagyok Tae!! - kiáltotta Kook indulatosan. -Szóval csak kihasználtál? - kérdeztem sírva. Összetört. Csak egy játék voltam számára...