A suliban semmi sem történt. Unalmasan és borzalmasan lassan teltek az órák. Épp ebédlőbe tartottam mikor valaki hirtelen átkarolta a vállam. Elsőnek megijedtem de mikor megláttam, hogy Sehun az, kissé megnyugodtam.
-Szia - mosyogtam rá.
-Sziaa-mondta mosolyogva majd leültetett egy asztalhoz.
-Mit szeretnél enni? - nézett rám még mindég mosolyogva.
-Nem tudom... Akármi jó lesz - mondtam egy kis gondolkodás után.
Ő csak bólintott, hogy megértette, majd elment zsákmány vadászatra.
Visszatért szendviccsel meg ivőlével.-Remélem ezek jók lesznek- nevetett fel kínosan.
-Persze - kissé kínosan feszengtem, de jól éreztem magam a társaságában.
Sokmindenről beszélgettünk nem figyelve az időre. Annyira belemerültünk a beszédbe, hogy észre se vettük, hogy valaki leült mellénk. Amikor észre vettem Chanyeolt nagyon megijedtem. Féltem, hogy megint bántani akar. Ezt ők is láthatták rajtam.
-Ne félj nem akarlak bántani! Csak bocsánatot akarok kérni! - mondta lehajtott fejjel.
Nem, ez tuti csak valaki szivatás. Majd pont elhiszem, hogy Chanyeolt bocsánatot kér TŐLEM!
-Kérlek inkább csak verj meg majd hagyj békén. Nekem nincs erőm se kedvem szórakozni. - szinte leheltem a szavakat.
Próbáltam lelkileg felkészülni, de erre nem igazán lehet. Rég volt már rajtam seb. Ijesztő, de kissé hiányzik.
-Nem akarlak bántani!! - szinte már kétségbeesve kiáltotta.- Én csak....kérlek hadd magyarázzam el, hogy mit-miért tettem. - nézett rám kérlelően.
-Én is ott leszek! - jelentette ki Sehun.
Erre a mondatra kicsit megnyugodtam de egyben féltem is. Mi van ha ők összebeszéltek és most meg fognak ölni? Áh nem hiszem, hogy Sehun képes lenne rá, de Chanyeol...-R-rendben - mondtam lehajtott fejjel.
-Ugye tudjátok, hogy az óra már elkezdődött? - Kook hangjára megugrottam. Annyira örülök, hogy itt van. Ha mellettem van semmitől se félek.
Hálásan tekintettem hátra, ő csak rámkacsintott. - Menjetek órára! - küldte el Sehunékat.
Mikor indultam volna el engem visszahúzott.-Majd írd meg, hogy hova mentek. Elmegyek én is! Nem hagyom, hogy újra bántsanak téged! - adott egy puszit a homlokomra, majd a hátamon végig simitva lökött a terem felé. Rámosolyogtam majd elindultam az órára.
~
Suli után a kapuban vártam Sehunt és Chanyeolt.
Mikor megláttam őket a kezem elkezdett remegni.-Sziasztok - lehajtottam a fejem. - A kávézó jó lesz? - néztem felváltva rájuk.
-Persze - mondták egyszerre.
Én:
A kávézoban leszünk
Kookie:
Rendben, indulok! Addig is vágyázz magadra angyalkám!
Nagyon zavarba tud hozni amikor angyalnak hív. Elpirulva fordítottam el a fejem.
-Na mi az? Mitől jöttél zavarba? - kérdezte mosolyogva Sehun.
Én csak még pirosabb lettem. - Úristen de aranyos vaaaagy~-Sehun mint valami bolond elkezdett ugrálni.
KAMU SEDANG MEMBACA
Love Or Hate - Vkook [Befejezett]
Fiksi Penggemar-Én végig szerettelek! - mondtam dühösen. -Egyébként se lehetett volna köztünk semmi! A tanárod vagyok Tae!! - kiáltotta Kook indulatosan. -Szóval csak kihasználtál? - kérdeztem sírva. Összetört. Csak egy játék voltam számára...