Jennie'nin ağzından;
Herkes bir yana dağılmıştı.Bende evin yakınlarındaki sahile gitmiştim her zamanki gibi.
Hava yavaş yavaş kararıyordu,gün batımını izliyor,hafif serinlemiş olan havayı tenimde hissediyor ve avuç içlerimi ısıtmak için kullandığım termostaki kahveyi yudumluyordum.
O sırada yanıma gelip oturan bedeni farkettim.Kafamı çevirdiğimde onun o gün gelen çocuk olduğunu gördüm.
-Merhaba
-Ne işin var senin burda?
-Seni takip ettim.
-Dalgamı geçiyorsun!Bide gelmişsin yüzsüz yüzsüz itiraf ediyorsun.
-O gün ne oldu?
-Seni ilgilendirdiğini düşünmüyorum.
-Bana anlatabilirsin
-Gider misin!?
Suratı düşmüştü,biraz sert davrandığımı düşünüp;
-Yani gitmesende olur ama lütfen sorma,çünkü anlatmayacağım.
Bir şey demedi ve gün batımını izlemeye başladık.
-Hep böyle misin?
-Nasıl?
-İçine kapanık,mutsuz,itici bir o kadarda sempatik
-Hayır.Yeterlimi?
-H...
Cevabını merak etmiyorum şimdi izninle..
Kalktım ve eve gittim yarın günlerden salıydı ve okula gidecektim.Korkuyordum çünkü.Evimi biliyordu artık ve ben yine gelmesinden korkuyordum.
Okulda daha güvende olurdum.
Salı günü ders 8.00de başlıyordu ve başlamasına 10 dakika kalmıştı.Kızlar muhtemelen yine gelmeyeceğimi sanıp beni kaldırmamışlardı.Geç kalmıştım ama geç kaldım diye acele edecek değildim.
Sallana sallana hazırlandım.Dün akşam duş almıştım bu yüzden duşa girmedim sadece buğulu ama hafif bir makyaj,düzleştirdiğim ve açık bıraktığım saçlarım ve serbest kıyafetlerimle evden çıktım.
Saat 8.40'tı ders devam ediyordu.Dersin ortasında kapıyı bile çalmadan içeri girince hoca dahil herkesin kafası bir anda bana döndü.Hiçbirini takmadan boş olan tek sıraya gittim,oturacağım sırada..
-Hiç gelmeseydin kızım hem bu kıyafetler ne böyle!!
-Çıkıyım isterseniz,git değiştir fln derseniz bir daha gelmem bu arada.
-ÇIK DIŞARI!!!
İyi olmuştu aslında sabah kahvemi içememiştim.Okulun cafesine gidip kendime kahve söyledim.Biraz sonra herkes geldi.Ders bitmişti herhalde.Bizimkiler yanıma geldiler hemen.
Hepsi hafif ürkek gözlerle birbirlerine bakıyorlardı.
-Hayırdır birşey mi diyeceksiniz?
-Ahh be jenjen,dersteki hoca değildi müdürdü.Kadın seni okuldan attırmazsa şanslısın.Okulun ilk günlerinde ders işlenişini kontrol etmek için sınıflara giriyor arada. Tamda ona denk geldin.
-Hay şansıma..
-Bide bir detayı unuttuk,seni odasına çağırıyor.
Odaya girdiğimde nazikçe kadına selam verdim.Okuldan atılmam hiç iyi olmazdı.Başka okula gidemezdim,tanıdığım herkes buradaydı aynı zamanda puanım sadece buraya yetiyordu.Okumamaya karar verirsemde evde tek başıma kalmak güzel bir fikir değildi,yine gelebilirdi.Bu yüzden bu okul benim tek şansımdı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ғʀɪᴇɴᴅ ᷯ ͤ ᷠ ᷜ ͦ ͦ ᷜ
FanfictionToz pembeydi hayatım,taki bazı şeyler değişene ve ben büyüyene kadar...