Bahsettiği kişinin öz babam olma olasılığı yüzde kaçtı?
Babam ben doğduktan kısa bir süre ölmüştü.Bir kazada,bir trafik kazasında.
Annemin anlattığına göre içinde bulunduğu şehirler arası otobüsün bir uçurumdan aşağı düşmesi sonucu kaybetmiştim babamı.
Bu benim zayıf noktamdı.Çocukluk travmam ve dahası.İşin kötüsüyse bu notu kim yollamış ve beni nerden bulmuştu.Beni nereden tanıyordu?
Ya da yalnızca zayıf noktalarımı bilen ve bana bu olaydan sonra kötü anılar vaadedecek olan biri.
-Babamı kimse bilmezdi Kook.Hatta bizim kızlar bile..Ama bu not nereden gelmişti?
Jungkook geldiğinde kaskatı kesilmiş ve sıradaki nota canavar gömüş gibi bakan beni görmüş ve yanıma adımlamıştı.
Yanımda durup baktığım yöne bakmasının ardından kafasını hızlıca bana çevirmişti
-Baban??
Ona açıklamamın ardındansa beni sırama oturtup elini omzuma atmış ve yavaşça okşamıştı.
Bense gözümü bile kırpmadan nota bakıyordum.Ya babamın ta kendisiyse notu bırakan.
Biz sırada oturmuş üzerimizdeki şaşkınlığı atmaya çalışırken içeri giren temizlik görevlisiyle yerimden kalkıp yanına gitmiş ardındansa iki elimi omuzlarına koymuştum.
-Dün akşam veya bugün sınıfa giren bir yabancıya rastladınız mı bayan Amy?
-Ahh Jennie seni severim bilirsin fakat bunu sana söyleyemem..
-Ne demek söyleyemem bayan Amy.Ortada öz babamın yaşadığını ileri süren bir not var ve siz bana bir şeyler bilmenize rağmen söylemeyeceğinizi mi söylüyorsunuz!?
-Üzgünüm Jennie..
Anlaşılan beni zorlayacaktı ama biliyorduysa öğrenecektim.
Omuzundaki ellerimi çekip bir iki adım uzaklaştım.
-Peki o halde bende sizin okulun arşivine ilerki zamanda joon seo'yu tehtid etmek için girip dosyaları karıştıdığınızı ve bunların kopyalarını çaldığınızı öteyim.Ve son kez soruyorum.Söyleyecek misiniz?
Dediklerim üzerine Jungkook'ta Bayan Amy'de bana şaşkın bakışlarını sunuyorlardı.
-Sen bunları nereden biliyorsun?
-Konuyu saptırmayın Bayan Amy!
-Beni tehtid etti Jennie.Onu görmemin üzerine beni tehtid etti ve birdaki gelişinde eğer söylersem iyi olmayacağını söyledi.
Dediklerinin ardından ona arkamı dönmüş ve sırama adımlamıştım.Oturmamın ardından bildiklerim karşısında hala bana şaşkın gözlerle bakan Jungkook'a döndüm.
-Ne yani tavırlarından şüphelenip bir akşam okul çıkışı kalıpta onu takip etmiş olamaz mıyım?
-Haşa tabiki olabilirsin.Ne var ki bunda ben her gün yaparım mesela.
-Dalga geçmeyi kes Jungkook!
-Bari kadına bir teşekkür etseydin.
-Masum bir teşekkürü bile haketmediğine emin olabilirsin.Bu ifadeyi nerede olsa tanırım.Yalan söylüyor...
Masadan hızlıca kalkıp kantine doğru adımlamamın ardından Jungkook'un arkamdan geldiğini harkettim.
-Hey Jennie!Bayan Amy neden yalan söylesin ki?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ғʀɪᴇɴᴅ ᷯ ͤ ᷠ ᷜ ͦ ͦ ᷜ
FanfictionToz pembeydi hayatım,taki bazı şeyler değişene ve ben büyüyene kadar...