Jennie'nin ağzından;
Ertesi sabah uyandığımda aklıma gelen ilk şey dün aramızda geçen konuşmalardı.-Yanındayım ya zaten...
-J-Jungkook?Ne demek şimdi bu?
-Jennie anlamsız gelecek belki sana ama sen çok özelsin,benim için çok özelsin.Seni gördüğümde garip hissediyor üstümü başımı düzeltmek,iyi gözükmek için çabalıyorum.Bi garip hissediyorum.Sürekli senin yanımda olduğun anları düşünüyor,olacağın anlarında hayalini kuruyor kendi dünyamda sürükleniyorum.Gözlerine baktıkça...
O sırada Lisa'nın odaya girmesiyle söyleyecekleri yarım kalmıştı.İyiki de girmiş diyorum şimdi..Çünkü orda konuşmaya devam etseydi utanç ve kalp çarpıntısından yığılır kalırdım herhalde.Onu görebileyim diye bütün gün can atarken bir anda yanıma üstelik sevgilisi varken bunları söylemesi biraz garibime gitmişti doğrusu.
Bir dakika..Onun sevgilisi var!Lisa'ya ihanet mi etmiş oldum ben şimdi..Dün olanları düşünürken aklıma gelen şeyle şoka uğramıştım.Meğer dün Lisa yanımıza girdiğinde o yüzden o kadar kırık ve umutsuz bakmıştı..Kafamda bir anlık çakan şimşeklerin ardından Lisa'nın yanına koştum.
Lisa'nın ağzından;
Dün neden o kadar yakınlardı acaba?Çıkıyor olma ihtimalleri var mı?Offf peki benim bunu düşündükçe neden içim gidiyor.Alt tarafı oturmuş konuşuyorlardı.Ama jungkook'un sırf Jennieyle muhabbet etmek için beni öylece bırakıp gitmesi de zoruma gidiyordu.-Lisaa
Ortalamanın üstünde bir ses tonuyla Jennie girdi ben bunları düşünürken içeri.Biraz endişeliymişte belli etmemeye çalışıyor ve keyifli gözükmeye çalışıyormuş gibiydi ses tonu ve nefes alış verişinden anladığım kadarıyla.
-Bana kızmadın değil mi?
-Jennie neden sana kızayım?
-Dün gece olanlar için.Yani aslında dün gece birşey olduğu yok ama sen yanlış anlamışsındır diye endişelendim biraz.Jungkook'u benim yanıma geldi.Tesadüfen görmüş olmalı beni orda.Sevgili olduğunuzu biliyorum.Yanlış anladıysan çok üzgünüm...
-Se-sevgilimi?Haa evet sevgili.Doğru ya..Yook canıım hiç yanlış anlar mıyım..Sen jungkooka karşı birşeyler hissetmiyorsun nasıl olsa.
-Tabiki!Tabiki ona karşı birşeyler hissetmiyorum.
Hissetsem ne yazar zaten o senden hoşlandıktan sonra...Jennie odadan çıktıktan sonra bir an düşündüm.Jısooya o kadar kızmama rağmen şimdi ben de Jennie'ye Jısoo'nun bana davrandığı gibi mi davranmıştım.Ama o jungkook'u sevmiyor nasıl olsa.Jungkook'la sevgili olduğumu düşünse bir şey olmaz bence..Bir de jungkkok'un Jennie'ye sevgili olduğumuzu söylemesi var tabii.Bunu gidip ona sormalıyım.
-Rahatsız etmedim umarım.
Diyerek yavaşça araladığım odasının kapısından içeri girdiğimde elinde gitarı güzel melodiler mırıldanıyordu.Çok takmadım.
-Yoo,rahatsız etmedin.
-Jennie'ye sevgili olduğumuzu sen söyledin değil mi?
Gözleri kocaman açılmış bana bakıyordu.Neye şaşırmıştı ki bu kadar??
-Hayır Lisa nerden çıkardın bunu!Dün bizi dans ederken gördüğü için yanlış anlamış olmalı,daha doğrusu yanlış anladı.Bunu düzeltmek için yanına çıkmıştım ama sen arkamdan gelince söyleyemedim aramızda bir şey olmadığını.
-Yok mu?
-Lisa saçmalama!Var mı?
-Evet haklısın,yok.
-Ben şimdi gidip jennie'ye herşeyi açıklarım.
-Şeyyy...Ona sevgili olduğumuzu söyledim.
-Neee!Ne yaptın sen?Ciddi olamazsın Lalisa.
Şimdi bana Lisa'ya ihanet ettiğini düşünüp asla bir şans vermeyecekti.-Bence bu oyunu biraz daha devam ettirebiliriz.
-Lisa ne diyorsun sen,ona söylemeliyiz.Ama asla yalan olduğuna inanmayacağından sanırım zorundayız.Sen evine git ben düşüneceğim.
Neden bu kadar takmıştı ki.Sadece Jennie biliyordu zaten.Daha doğrusu gerçek olduğunu sanıyordu.En azından şu anlık...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ғʀɪᴇɴᴅ ᷯ ͤ ᷠ ᷜ ͦ ͦ ᷜ
FanfictionToz pembeydi hayatım,taki bazı şeyler değişene ve ben büyüyene kadar...