6

307 23 4
                                    

Bodruma girdiğimde kırklı yaşlarda bir adam jennie'nin üstüne yürüyor,ona şiddet uyguluyor,dokunmaya çalışıyordu.Arkası dönük olan adamın kafasına elime geçirdiğim demir sopayla vuracaktım ki geldiğimi farketti ve arkası dönük olmasına rağmen elini omuzlarıma dayayıp beni ani bir hamleyle arkaya doğru itti yere düşmüştüm.Bana elimden aldığı sopayla vuruyor.Jennie ise sopayı elinden almaya çalışıyor aynı zamanda ağlıyor ve bağırıyordu.

-Ne işim var benim burda!Jennie nerede??

-Oğlum ne işin vardı arka bahçedeki bodrumda komşular duymasa orda öldürcekmişler seni.Öyle endişelendik ki..Kim yaptı bunu?

-JENNİE NEREDE!!!??

-Sakin ol evdedir.

-Hayır evde değil o da ordaydı.O adam,o adam onu taciz ediyordu engel olmaya çalıştım ama yapamadım!Jennie'yide alıp kaçmış olmalı bulun onu hemen!!

Bağırarak ağlıyor,yatırıldığım yerden kalkmaya çalışıyordum.Naptım ben oracıkta bayılmışım zamanıymış gibi.Jimin jin ve namjoon gelmiş.Ve jennie hala yok.Nedeni ise benim!

Jennie'nin ağzından;

Karanlıktı,hiçbir şey göremiyor,hiçbir şey duyamıyordum.Duvarları elleyerek çıkış kapısını bulmaya çalışıyordum.Çok soğuktu,çok üşüyordum.Beni burda kimse bulamazdı.O sırada ışıklar yandı,boş ve büyük depoda yankılanan ayak seslerini duymaya başladım.

Geliyordu!!Bana hayatımı zulmeden,peşimi asla bırakmayan,sözlü ve fiziksel olarak taciz eden babam geliyordu.

Bu yüzden gitmiştim zaten.Evden kaçmıştım.Ve beni bulması hiçte zor olmamıştı.Kısa süre sonra kendiside merdivenlerin tepesinde gözüktü ve devamı yok...

Jımın'in ağzından;

Namjoon'la karakola gelmiştik.Jin jungkook'un başında bekliyordu.Jungkook ise verilen sakinleştiricinin etkisiyle uyuyordu.
Olanları anlatmıştık
-Bahsettiğiniz jennie bugün ifade vermeye gelecek olan Jennie Kim mi?
Niye ifade vermeye gelecekti ki?Daha önce benzer bir olay yaşamış mıydı?Ve bunu sadece jk mu biliyordu?Bu iş giderek ilginç bir hal almaya başlamıştı.Jin'i aradığımda jungkook'tan öğrendiği kadarıyla onaylamıştı.Adamın kim olduğunu bilmiyorduk,kimi olduğunuda..

Jungkook'un ağzından;

İki gün geçmişti.Bir dakika bile aklımdan çıkmamıştı.Hala iz bulamamıştı polisler.Bense her gün gidip sokaklarda sanki bulabilecekmişim gibi bağırarak ve ağlayarak onu arıyordum.Kızlar perişan olmuştu.Aklımıza gelen heryere bakmıştık.O sırada telefonum çaldı.

-Haber varmı!!?

-Jennie Kim'in yakınısınız dimi?

-Evet!Haber var mı?

-Jennie Kim ... ... mah ...sok 'ta ölü olarak bulundu.Başınız sağolsun.

ғʀɪᴇɴᴅ   ᷯ ͤ ᷠ ᷜ ͦ ͦ ᷜHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin