Мелъди
Седях в офиса си и всъщност умирах от скука, тъй като е петък и няма много работа.
Поне единият от шибаните ми шефове ги няма, но за жалост Камерън бе тук и не спираше да ми досажда. Колкото и да си мисли, че като се опитва да говори с мен ще бъдем приятели. Греши. Не искам да имам нищо общо с него. И без това ми е достатъчно гадно, че трябва да го виждам всеки ден. Защо изобщо трябваше да се появява? Беше ми толкова добре без него. Живеех с надеждата, че никога повече няма да го видя, а какво стана, той се появи отново в живота, но този път няма да го допусна до себе си. Само ме е страх, че ако разбере, че е Емили е негова дъщеря...ме е страх, че ще ме намрази, че не съм му казала. Но все пак, той беше този, който поиска да се разделим, така че не му дължа нищо.
-Здравей, красавице. - чух гласа на моят любим шеф.
-Какво искаш Камерън? - попитах без да отмествам поглед от телефона си.
-Да не би да си играеш на телефона в работно време?
-Да. На какво ти прилича?
-Знаеш, че мога да те уволня, заради това. - каза и взе телефона от ръцете ми
-А, ти нали знаеш, че ще те пречукам, ако го направиш. И ми върни телефона.
-И защо да го правя?
-Защото си го искам.
-Добре ще ти го върна. Ако ме целунеш.
След тези негови думи се засмях. Той наистина ли? Шегува ли се? Да го целуна? Не и след милион години.
-Да, няма да стане.
-Тогава телефона ти остава при мен. Тъкмо няма да се наложи да си купувам нов.
-Ако те целуна ще ми го върнеш ли? - попитах
-Разбира се.
-Добре. - казах
Приближих лицето си към неговото и той притисна устните си в моите.
От толкова време не бях усещала устните му. Беше толкова приятно. Но не би трябвало да го целувам беше неправилно да правя това, след толкова време.
От дръпнах се от него, преди да е задълбочил целувката, защото както познавам това няма да е просто целувка.
-Телефона. - казах
-Не.
-Нали те целунах. Забрави ли? -
-Не аз те целунах. Сега искам ти да ме целунеш.
-Ти си задник знаеш ли?
-Казвали са ми го. Чакам.
-Защо трябва да си толкова досаден. - прошепнах и го целунах леко, но той ме придърпа към себе си. Повдигна ме и ме сложи върху бюрото и ме целуна отново.Надявам се главата да ви е харесала.❤️
YOU ARE READING
You Broke My Heart
Romance-Съжалявам, че трябва да ти го кажа по този начин, но аз вече не те обичам. Всъщност престанах да те обичам отдавна. - каза Камерън сякаш току-що не беше казал, че не ме обича. -Какво? Ти чуваш ли се какво ми казваш? - попитах и се надявах всичко т...