Глава 11

3.2K 150 15
                                    

Камерън
Знаех си, но въпреки това бях изненадан. Не очаквах, че ще ми каже или поне не толкова скоро, но все тая. Важното е, че вече зная истината.

-Не се зарадва особено. - каза Мелъди

-Не. Щастлив, че най-после знам, че тя е моя дъщеря. Но, защо не ми каза преди години? - попитах

-Защото ти ме изостави и беше щастлив с друга. Аз бях съсипана с месеци не спирах да плача. Ти беше човека, който най-много обичах и на който имах доверие. Ти беше всичко за мен, но ти ме изостави и ме боли най-много от това, че не ти пукаше.
Чувствах се предадена, излъгана и най-вече самотна. Бях сама. Теб те нямаше. И нямах друг избор освен да се преместя тук в Ню Йорк при сестра ми и да започна на ново. Далеч от теб. Но ти отново се появи в живота ми. Не съм мислила, че ще те срещна отново. Не и сега. - усетих болката в гласа й докато говореше.

Никога не съм мислил, че заради мен се е чувствала така. Наистина не знам какво ме прихвана онази нощ, когато и казах, че не я обичам.
Помня, когато си тръгна и веднага съжалих за глупости, които и бях казал. Не осъзнавах какво правя. Не я оценявах дори и досега съжалявам, че я загубих, тя беше моето момиче, моето всичко, а аз съсипах всичко.
Тя не заслужава това, което й причиних.

-Съжалявам, наистина не си давах сметка, че си се чувствала така. Наистина съжалявам, винаги съм мислил, че си щастлива и си намерила щастието, което аз ти отнех. Не искам да ме мразиш. Позволи ми да поправя и да ти докажа, че съм се променил.

Видях, че погледа й омекна, което значи че ще е склонна да се съгласи. Или поне така мисля.

-Добре. Ще ти дам шанс да се докажеш, но само единствено,заради Емили. Ще ти позволя да бъдеш част от живота й, защото тя копнее да има баща и съм сигурна, че ще обикне. Но не се надявай на нищо между нас, защото всичко приключи още преди години. - увери ме тя.

-Добре. Благодаря ти, че ми каза истината. Това значи много за мен. - казах и тя кимна

-Добре, до утре. - каза Мелъди

-До утре.

Усетих облекчение и си отдъхнах. Бях щастлив от мисълта, че знам истината и ще имам шанс да бъда част от живота на дъщеря ми. И ще имам възможността да се сближа с Мелъди. Но за тази цел трябва да я убедя да спре да се среща с господин задник, но тя е категорична, че всичко между нас е приключило. Аз знам, че още я обичам, никога не съм спирал да я обичам, но съм сигурен, че и тя все още изпитва нещо към мен. Въпреки че го отрича. Ще я накарам отново да се влюби в мен.

Прибрах се вкъщи и хвърлих ключовете върху един от шкафовете във всекидневната, без да обръщам внимание на сърдиия поглед на годеницата ми.

-Къде беше? - попита без да крие раздразнението в гласа си.

-Какво те интересува?

-Как не ме интересува? Аз съм ти годеница и трябва да казваш къде си.

-Не ти си досадница.

-Не ми говори така!

-Просто казвам истината. И не викай за днес ми стигат скандалите.

-Защо да не си се скарал с твоята прекрасна бивша?

-Не е твоя работа.

-Моя работа. Защо избра да работиш на същото място, като за да сваляте зад гърба ми ли?! - започна да крещи.

Игнорирах я и се качих в спалнята, но за жалост тя ме последва.

-Спри да ме следваш.- обърнах се към нея.

-А, ти ми отговори на въпроса!

-Не, не се свалям с нея, тя не ме понася.

-Тя ще се опита да те отнеме от мен, а ти нищо не правиш, за да спреш това, защото още си влюбен в нея!

-Престани, Алисън! Спри да викаш и да ме обвиняваш!

-Аз не те обвинявам, само ти казвам да внимаваш, защото ако заподозря нещо, твоята любима ще го отнесе.

-Не я доближавай. - излязох от спалнята. Не мисля, че тази вечер искам да спя с нея в едно легло.

-Отново ли няма да спиш тук? - попита

-Лека нощ. - промърморих

Не знам дори, защо още съм с тази жена. Аз не я обичам, просто я използвах, за да забравя Мелъди, но сега вече не издържам, защото Алисън е станала нетърпима. Постоянно се оплаква и вдига скандали. Именно затова не искам повече да спя с нея в едно легло. И тази нейна глупава ревност ме по бърква. Представям си какво ще стане, когато й кажа, че имам дете. Ще полудее, но ще трябва да го приеме. Но мнението й не ме интересува особено. И без това нашата връзка няма бъдеще. Чакам подходя момент да и кажа, че всичко е приключило. Но тогава наистина ще изперка.

Единствено се надявам да успея да убедя Мелъди да ми прости и да ми даде втори шанс. Но за тази цел трябва да я убедя , че не трябва да се среща с глупавия си началник или с когото и да е било, освен мен.

Но това няма да е лесно, защото тя не иска да има нищо общо с мен, което е невъзможно, защото имаме дъщеря.

Но знам, че все още ме обича просто трябва да й го припомня и да и докажа, че съм се променил и тя отново ще бъде моя.

You Broke My HeartWhere stories live. Discover now