Месец и половина по-късно
Камерън
Мина месец и половина откакто Алисън се опита да убие Мелъди.Мелъди все още не се беше събудила и бях уплашен, че това никога няма да се случи.
Тя наистина много ми липсва. Всеки ден ходех при нея в болницата.
Дори Емили също беше там последния път и й разказваше нещо, но нищо.
Днес отново бях в болницата при нея.
Дори не беше по мръднала от последния път.
Наблюдавах я в продължение на няколко минути и хванах ръката й.
Мелъди беше толкова красива.
Искам просто този кошмар да приключи и тя да се събуди и да бъдем както преди. Да бъдем семейство.
-Поне по мръднала ли е? - попита Лиса.
Единственото хубаво нещо беше, че най-после се сближих със Лиса, която ме ненавиждаше от години.
-Не и от последния път.
-Докторите не казаха ли нещо? - попита
-Казват същото, както винаги, че не знаят,кога ще се събуди.
-Колко тъпо. Те изобщо вършат нещо в тази болница. Изобщо грижат ли се за пациентите си? Тя е тук в тази шибана болница от почти два месеца и никакви резултати.
-Докторите не са виновни. Правят всичко възможно.
-Откъде може да си сигурен? Кълна се, че ако още един доктор ми каже, че не знае нищо ще го убия.
-Лиса, успокой се.
-Как да се успокоя, като не знам дали сестра ми ще се оживее?!
-Според теб на мен не ми ли е тежко? Тя всичко, което имам. И не искам да я загубя точно, когато си я върнах.
-Ако не беше такъв тъпак нямаше да се налага да си я връщаш. И можеше шибаната ти бивша да не се опитва да убие Мелъди.
-Знам. Виновен съм!
-Така е. Просто искам отново да бъде с нас. Боли ме да я гледам в това легло сякаш е някакъв мъртвец.
-Тя не е мъртва, просто е в кома.
-Тоест почти умряла.
-Не. Не знам. Вече и аз не знам. Просто искам всичко да се оправи.
-Аз също. - казах и отново погледнах към Мелъди.
Още не мога да повярвам, че това се случи на нея. Тя не го заслужаваше.
KAMU SEDANG MEMBACA
You Broke My Heart
Romansa-Съжалявам, че трябва да ти го кажа по този начин, но аз вече не те обичам. Всъщност престанах да те обичам отдавна. - каза Камерън сякаш току-що не беше казал, че не ме обича. -Какво? Ти чуваш ли се какво ми казваш? - попитах и се надявах всичко т...