Глава 10

3K 151 17
                                    

Мелъди
-Емили, защо не си в стаята си? - попитах и се опитвах да не обръщам внимание на идиота до мен.

-Чух, че се караш с някой. - каза и застана до мен

-Аз не се карам с никой само си говоря с този....господин. - обясних й.

-Здравей. Аз съм Емили. - каза тихо и погледна към Камерън

-Здравей. Аз съм Камерън. - отговори й и клекна до нея.

-Ти гадже ли си на майка ми? - попита го Емили.

-Не той е.... - опитах се да кажа, но той ме прекъсна.

-Да аз съм гаджето на майка ти. - отговори й без да ми обръща внимание.

-А, ти ли си мой татко?

-Не знам. Майка ти не иска да ми каже. - обясни й.

-Защо?

-Защото ми е сърдита.

-Защо? - попита отново Емили

-Емили...отиди в стаята. Аз ще дойда след малко.

-Добре. Чао, Камерън. - прошепна и погали бузата му с малката си ръчичка.

-Чао.

Изчаках да отиде в стаята си и след това да убия този задник.

-Защо й каза, че не ти казвам дали си й баща? - попитах

-Тя прилича на мен.

-Не, не е вярно. - отрекох.

-Има същите очи, като моите.

-Уау,всеки втори има кафяви очи.

-Не е само това. Моляте кажи ми, аз ли съм неин баща. Трябва да знам.

-Не, не си. - излъгах

-Добре. Тогава кой е?

-Теб не те засяга.

-Докато не ми кажеш няма да си тръгна.

-Тогава спи пред вратата.

-Мел, кажи ми. Знам, че ме мразиш и ме ненавиждаш, но трябва да знам.

Наистина не знам какво да правя. Да му кажа ли истината? Може би ще е по-добре да му кажа, той е наистина длъжен да знае. Все пак той не и е баща. А и Емили толкова много иска да има баща и постоянно ме пита къде е нейния. Ако причина поради, която бих му казала. Ще е заради Емили. Знам, че тя ще го обикне, защото той е неин баща. Но за мен ще е трудно Камерън отново да присъства в живота ми. Защото, ако му кажа истината ще трябва да го виждам често, защото той ще иска да се вижда с Емили. И това значи, че трябва и аз да го виждам.

В главата ми е пълна каша. Вече не знам какво да мисля. Или какво да правя и как да постъпя. Камерън наистина се надява,че той и е баща, но заради ненавистта си към него съм готова да ги излъжа, само за да него виждам и да не ме разпитва.

По дяволите, какво да правя? Защо реши тази вечер да се появи? Защо реши да се появи в живота ми отново? Да го вземат дяволите.

Добре ще взема правилното решение. Все пак съм разумен човек, който знае кое е разумното. Така мисля. Тотално съм объркана. Но трябва веднъж завинаги да му кажа истината.

-Да ти си нейният баща.


Главата е по-кратка, но следващата ще е по-дълга.❤️

You Broke My HeartWhere stories live. Discover now